Alleen als die 90% van de race hebben geredenquote:
Ja mensen. Jullie zijn niet gefinished. We hebben jullie namen in een hoed gestopt en gaan nou lootjes trekken voor de overgebleven puntenquote:Op zondag 15 maart 2015 07:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het nog even zo doorgaat,blijven er zelfs punten over.
Doe Max een paar troostpunten danquote:Op zondag 15 maart 2015 07:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het nog even zo doorgaat,blijven er zelfs punten over.
Ik heb gewoon vol risico Sauber erin gegooid.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
Als Giedo nou geen rechtzaak was begonnen, had ik nog gewoon Sauberonderdeel+Nasr in mijn manager gehad
Laat het Hamilton zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef HerrFritz het volgende:
Verstappen nu in goed gezelschap
Nog een Merc die in vlammen opgaat en het komt helemaal goed
IK hoop dat Giedo al een deal heeft, Sauber aandelen gaan skyrocket! Pas maar op, anders wil Enrique Bernoldi dalik nog instappen met zijn geld...quote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
Als Giedo nou geen rechtzaak was begonnen, had ik nog gewoon Sauberonderdeel+Nasr in mijn manager gehad
Dit.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
Kheb mquote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
je zal niet de enige zijn die alles van Sauber eruit gewisseld heeft vrijdagmiddagquote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
Ik heb gewoon niet gewisseld omdat ik wel verwachtte dat het niet zover zou komen.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
Die kan er weinig vanquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:14 schreef franklop het volgende:
[..]
je zal niet de enige zijn die alles van Sauber eruit gewisseld heeft vrijdagmiddag
Overigens, wel ontzettend knap hoe snel ze zijn, denk dat iedereen dacht dat ze bij de tests alleen sponsoren probeerde binnen te harken.
Je kon me in de slowchat niet even aan de manager herinneren?quote:Op zondag 15 maart 2015 07:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet gewisseld omdat ik wel verwachtte dat het niet zover zou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |