Voel me niet aangesproken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
Kutwijf ben je ook echt om te kotsen.
ik probeer het meestal niet eens meer als ik lapo hebquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
Zeg het dan dan hoef ik in ieder geval de moeite niet te doen.
Wel aan jou gericht. Leuk koppie maar een karakter om een muur mee te slopenquote:
Soep was tering lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
Zeg het dan dan hoef ik in ieder geval de moeite niet te doen.
Traceer zijn IP-adres en stuur deadprez op hem af.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:27 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga mijn autocorrect maar instellen op Engels naast Nederlands, want die kkdowney maakt van elk EN woord een NL woord.
Dit was voor mij ook de laatste keer zo onwijs frustrerend ditquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik probeer het meestal niet eens meer als ik lapo heb
#viesmadquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit was voor mij ook de laatste keer zo onwijs frustrerend dit.
Je draagt het als een manquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
GODVERDEDEGODVERDDEGOVDERVE HOERE KUT TYFUS.
Ik ben blij dat ons die deceptie bespaard is geblevenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:29 schreef voederbietel het volgende:
Ik had ook gewoon een leuke TT en OP bedacht.
Vertel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:29 schreef voederbietel het volgende:
Ik had ook gewoon een leuke TT en OP bedacht.
Staat nu nog een portie voor mij alleen in de koelkast, gezien vriendin geen vlees eet. Morgen weerquote:
Ja hoe moet datquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Traceer zijn IP-adres en stuur deadprez op hem af.
Bukkake slow chat!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
Laten we met een groepje over DjeDje d'r gezicht klaarkomen.
quote:
Slikt ze wel?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Staat nu nog een portie voor mij alleen in de koelkast, gezien vriendin geen vlees eet. Morgen weer
Kom op manquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ons die deceptie bespaard is geblevenDjeDje
vieze kuthippiequote:
Als DjeDje er klaar voor is beginnen we toch? *staat furieus aan de janjoris te hengsten in afwachting*quote:
Stel je niet aan joh, het ging niet om djedje, alleen om jouquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom op man. Niet alles met een kut is om te juichen hoor.
zozoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die is net nog afgesabbeld. En daarna dronk ik mijn laatste restje bier op
Ik heb momenteel geen keuken maar m'n vriendinnetje heeft van alles van te voren gemaakt en zo meteen hebben we samosa'squote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga krieltjes met kip, champignons en sperzieboontjes maken maar ik kan me er niet toe zetten
Man, die kipfilet was juist superlekker erin.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:33 schreef voederbietel het volgende:
Ik maak die soep altijd zonder kip trouwens Hoink. Je kan dan gewoon broodbeleg kipfilet er indoen voor mensen die dat persee willen.
Haha shit man maar zo speciaal is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik laat me niet uit de tent lokken vb hier heb jij niets mee te maken.
kan ik niet bekijkenquote:
Hij doet lastig met dat eitje maar wat je beter kunt doen is de soep net-niet-aan-de-kook brengen en dan een ei of twee er door jekkeren en dan roeren.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, die kipfilet was juist superlekker erin.
Ei heb ik et dan weer niet ingedaan.
ik zou eigenlijk eens een fake fb account moeten maken voor dit soort shitquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk eens een fake fb account moeten maken voor dit soort shit
Heeft deadprez geen Facebookquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk eens een fake fb account moeten maken voor dit soort shit
Alles is toch al kapotquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weiger mee te doen aan die onzin [ afbeelding ]
Wat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Haha shit man maar zo speciaal is het ook weer niet.
je bent zelf kapotquote:
quote:
Dat je vriendin dus niet slikt.quote:
Wijven die slikken en dan nog willen zoenenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat je vriendin dus niet slikt.
Wat op zich wel jammer is.
Maar geen ramp, het is ook weer niet zó speciaal.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wijven die slikken en dan nog willen zoenen
Ik kan nu wel het tegendeel bewijzen maar je zit toch maar te trollen vies boertje. Trap ik niet in ik heb geen mooie lippen en opgerolde pijpen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef voederbietel het volgende:
Dat je vriendin dus niet slikt.
Wat op zich wel jammer is.
Maar geen ramp, het is ook weer niet zó speciaal.
Je bent toch niet vies van jezelf?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel aan jou gericht. Leuk koppie maar een karakter om een muur mee te slopen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze slikt echt niet heh Hoink?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan nu wel het tegendeel bewijzen maar je zit toch maar te trollen vies boertje. Trap ik niet in ik heb geen mooie lippen en opgerolde pijpen.
Hard gewordenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
Laten we met een groepje over DjeDje d'r gezicht klaarkomen.
Als ze het heeft doorgeslikt, wat is het punt dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bah man
[..]
nou ik hoef m'n eigen goedje niet in m'n mond nee
Als ze het nog niet heeft doorgeslikt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ze het heeft doorgeslikt, wat is het punt dan?
Ouwe bamkwakkerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik smeer mij ochtendfap gewoon op een sneetje bruin zo s'morgensvroeg.
snap het ook niet, het is niet alsof je loopt te cumswappenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ze het heeft doorgeslikt, wat is het punt dan?
ZE DOET DAT WEL GVD IK BEN NOG IN DIE KENKERTROLL VAN JE GESTAPT MET TWEE BENEN OOK ZO GEHAPT AARGH.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]Daar bang voor zijn.
[..]
Ze slikt echt niet heh Hoink?
oh das dan wel weer een ander verhaal jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ze het nog niet heeft doorgeslikt.
Je kan vragen of ze even wil gorgelenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ze het nog niet heeft doorgeslikt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan vragen of ze even wil gorgelen
heb srs de hele tijd zitten denken wat die smiley voor moest stellen en had het pas door toen ik de bestandsnaam zag.quote:
5 minutenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe lang kende je degene die je het kortste kende die over je gezicht klaargekomen is?
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb srs de hele tijd zitten denken wat die smiley voor moest stellen en had het pas door toen ik de bestandsnaam zag.
#viesdom
Ik vroeg enkel wat man.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ZE DOET DAT WEL GVD IK BEN NOG IN DIE KENKERTROLL VAN JE GESTAPT MET TWEE BENEN OOK ZO GEHAPT AARGH.
je maakt die jongen helemaal overstuur manquote:
Die verborgen onschuld trap ik niet meer in. Smeerlap.quote:
Doe eens even normaal man. Kijk wat je doet met je getroll. Ook al is het goed bedoeld, het moet stoppen.quote:
Aanstellerij inderdaad ditquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pijpen leuk vinden om te doenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:49 schreef Toto69 het volgende:
http://www.ellegirltalk.nl/topic/pijpen-ik-kan-t-niet.529766/![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:49 schreef Toto69 het volgende:
http://www.ellegirltalk.nl/topic/pijpen-ik-kan-t-niet.529766/![]()
![]()
wowquote:
ik wil het niet eens weten denk ikquote:
Vind je dat echt niet leuk?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Pijpen leuk vinden om te doen
Never happenedquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe lang kende je degene die je het kortste kende die over je gezicht klaargekomen is?
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hier toch ook als een zeikwijf?
xPressiequote:
ik mis xpressie en annabelquote:
Misschien moet je je pijlen eens op een ander meisje richten. Hondenbrokje schijnt makkelijker te zijn in de omgang. VeerEli kan ook nooit lastig zijn.quote:
* pixelbitty aait TARDIS.quote:
Makkelijker te neuken ja, makkelijker in de omgang lijkt me niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:55 schreef voederbietel het volgende:
Hondenbrokje schijnt makkelijker te zijn in de omgang.
ewaaquote:
Sorry wat komt er na neuken dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Makkelijker te neuken ja, makkelijker in de omgang lijkt me niet.
Oké, goed punt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sorry wat komt er na neuken dan?
Nnnnnnnope.quote:
Ik ben altijd in voor een uitdaging.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien moet je je pijlen eens op een ander meisje richten. Hondenbrokje schijnt makkelijker te zijn in de omgang. VeerEli kan ook nooit lastig zijn.
Babies.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sorry wat komt er na neuken dan?
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien moet je je pijlen eens op een ander meisje richten. Hondenbrokje schijnt makkelijker te zijn in de omgang. VeerEli kan ook nooit lastig zijn.
quote:
Ho eens even ik zie wat jij doet! Het lukt je nooit! NOOIT!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
lamequote:
Dat staat er gemener dan ik het bedoelde.quote:
hou je bek hermannquote:
oehhquote:
remi is mijn sahbi. Tardis en ik komen je klappen vieze flikker.quote:
zo is het, zeg het, zeg het hem nog een keerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
remi is mijn sahbi. Tardis en ik komen je klappen vieze flikker.
zou mn foefhaar voor je laten uitgroeien ;squote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:59 schreef voederbietel het volgende:
We weten allebei dat omgang tussen jou en mij smoother is dan jouw venusheuvel.
ja en mijn reet is heelquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kom maar ik heb zwarte band in taekwondo en jiu jitsu
Nou en.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet elk engels meervoud woord moet je met ies schrijven
tekkenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:01 schreef deadprez het volgende:
hermann bedoelt gewoon dat hij veel tekken gespeeld heeft
mij wij hebben vriendschap en doorzettingsvermogenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kom maar ik heb zwarte band in taekwondo en jiu jitsu
watquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mij wij hebben vriendschap en doorzettingsvermogen
[ afbeelding ]
waar heb je het in godsnaam over man, doe eens normaalquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
Als ik mijn mic mee had zou ik graag draaien, maar het mocht niet zo zijn.
jammerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
Als ik mijn mic mee had zou ik graag draaien, maar het mocht niet zo zijn.
die dingen heb ik geen ervaring mee dus dat kan idd mij in de weg zittenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mij wij hebben vriendschap en doorzettingsvermogen
[ afbeelding ]
Ik zou jou om je oren draaien!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waar heb je het in godsnaam over man, doe eens normaal
ahahah loser, je hebt gewoon je zwakte al aan mij laten weten. ik plak een paar flessen wijn op mijn lichaam en maak je helemaal kapotquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan niet zo goed tegen drank, ik keek naar een fles wijn en toen ging het al mis
Ik vind je nog wel ok hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik hou geen vriend meer over op fok zo
Ik wil uit medelijden wel je vriend zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik hou geen vriend meer over op fok zo
nuquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:04 schreef DjeDje het volgende:
Wanneer gaan we eens met z'n alle tinychatten dan?
tetou wil welquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:04 schreef DjeDje het volgende:
kan ik jouw cam dan op fullscreen doenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:04 schreef DjeDje het volgende:
Met oog op mijn voorkeur voor schaamhaar of met oog op de onomstotelijke regel dat onze omgang even smooth is als jouw venusheuvel?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou mn foefhaar voor je laten uitgroeien ;s
weet niet, mijn wil om je te behagen onderdrukt mijn vermogen tot logicaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met oog op mijn voorkeur voor schaamhaar of met oog op de onomstotelijke regel dat onze omgang even smooth is als jouw venusheuvel?
Snap er niks meer van.
HEE TROUWENS HOUSES HET IS INTERNATIONAL STEAK AND BLOWJOB DAY WAT DOE JE NOU TEGENDRAADSquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet, mijn wil om je te behagen onderdrukt mijn vermogen tot logica
weet niet wat ik zeggen moetquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet, mijn wil om je te behagen onderdrukt mijn vermogen tot logica
Laten we onze neven ons dispuut uitvechten en dan gaan wij gezellig met z'n tweeën ergens steak eten vanavondquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
Tardis zegt dat hij me in elkaar komt rammen met zijn neven
Ik maak het uit Tardyquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we onze neven ons dispuut uitvechten en dan gaan wij gezellig met z'n tweeën ergens steak eten vanavond
eerst jij een halfuurtje en daarna kijken we welquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maaaar ik bedoel wel iedereen met video he. Niet alleen ik..
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst jij een halfuurtje en daarna kijken we wel
GVD GIN STEAK GEKREGE WAISDANOUquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HEE TROUWENS HOUSES HET IS INTERNATIONAL STEAK AND BLOWJOB DAY WAT DOE JE NOU TEGENDRAADS
Ik geef je wel wat coins oké?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:15 schreef DjeDje het volgende:
Maaaar ik bedoel wel iedereen met video he. Niet alleen ik..
Jij hebt vast meer neven/broeders/ooms/achterneven toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
Tardis zegt dat hij me in elkaar komt rammen met zijn neven
Wel gepoipt?quote:
dacht dat je interesse in mij hadquote:
Zomaar iemand anders mee uit etenquote:
Ja dag. Nee ik wil echt een groeps tiny chat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst jij een halfuurtje en daarna kijken we wel
is puur vriendschappelijk, ze heeft toch geen seksuele interesse op deze mooie feestdag zoals je zagquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zomaar iemand anders mee uit eten
Bloeempjequote:
Maybe yes? Maybe no? I don't knowquote:
Misschien is Hermann nog wel vrijquote:
Jongens join danquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:30 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)e47288ecd863b5a306b4
Veel plezier dan maar!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DjeDje had beloofd om half 8 te komen
ik kan het alsnog mensen toewensen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Al gehad als kind. Krijg je maar 1 keer.
Tegen mij in ieder geval zinloos. Ik ben resistent.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan het alsnog mensen toewensen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
JONGENS KAN IEMAND MET CAM OP TINYCHAT KOMEN ZODAT DE REST VAN ONS KAN FAPPEN OP DJEDJE
ja is goed geef ff linkquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
JONGENS KAN IEMAND MET CAM OP TINYCHAT KOMEN ZODAT DE REST VAN ONS KAN FAPPEN OP DJEDJE
Alsof je nog kan fappen na mijn kop te hebben gezienquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
jouw gedeelte plak ik af met zwarte tapequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alsof je nog kan fappen na mijn kop te hebben gezien
brand ik doorheenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jouw gedeelte plak ik af met zwarte tape
is gewoon toevalquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zegt dit en 10 seconden later vertrekt der_mann de room, zeer toevallig
Sterkte en succesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:40 schreef Willoow het volgende:
Ben aan het stressen. #bijnatentamen
Lekker avondje leren zo
Welke studie doe je?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:40 schreef Willoow het volgende:
Ben aan het stressen. #bijnatentamen
Lekker avondje leren zo
Thanksquote:
Oh, moest gewoon herladenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens als iemand zijn cam aanzet gaat mijn reageerbalkje weg hoe fix ik dat?
Accountancy.quote:
dus jij bent hermann godverdommequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens als iemand zijn cam aanzet gaat mijn reageerbalkje weg hoe fix ik dat?
tinychattenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:00 schreef SideEffect het volgende:
GUUS EN DEAD WAAR ZIJN JULLIE????
IK WACHT AL BIJNA 10MINUTEN!
en wat moet ik hiermee?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen zit in tinychat om te fappen op djedje maar haar webcam doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |