Laten we onze neven ons dispuut uitvechten en dan gaan wij gezellig met z'n tweeën ergens steak eten vanavondquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
Tardis zegt dat hij me in elkaar komt rammen met zijn neven
Ik maak het uit Tardyquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we onze neven ons dispuut uitvechten en dan gaan wij gezellig met z'n tweeën ergens steak eten vanavond
eerst jij een halfuurtje en daarna kijken we welquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maaaar ik bedoel wel iedereen met video he. Niet alleen ik..
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst jij een halfuurtje en daarna kijken we wel
GVD GIN STEAK GEKREGE WAISDANOUquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HEE TROUWENS HOUSES HET IS INTERNATIONAL STEAK AND BLOWJOB DAY WAT DOE JE NOU TEGENDRAADS
Ik geef je wel wat coins oké?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:15 schreef DjeDje het volgende:
Maaaar ik bedoel wel iedereen met video he. Niet alleen ik..
Jij hebt vast meer neven/broeders/ooms/achterneven toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
Tardis zegt dat hij me in elkaar komt rammen met zijn neven
Wel gepoipt?quote:
dacht dat je interesse in mij hadquote:
Zomaar iemand anders mee uit etenquote:
Ja dag. Nee ik wil echt een groeps tiny chat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst jij een halfuurtje en daarna kijken we wel
is puur vriendschappelijk, ze heeft toch geen seksuele interesse op deze mooie feestdag zoals je zagquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zomaar iemand anders mee uit eten
Bloeempjequote:
Maybe yes? Maybe no? I don't knowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |