Ik zou jou om je oren draaien!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waar heb je het in godsnaam over man, doe eens normaal
ahahah loser, je hebt gewoon je zwakte al aan mij laten weten. ik plak een paar flessen wijn op mijn lichaam en maak je helemaal kapotquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan niet zo goed tegen drank, ik keek naar een fles wijn en toen ging het al mis
Ik vind je nog wel ok hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik hou geen vriend meer over op fok zo
Ik wil uit medelijden wel je vriend zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik hou geen vriend meer over op fok zo
nuquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:04 schreef DjeDje het volgende:
Wanneer gaan we eens met z'n alle tinychatten dan?
tetou wil welquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:04 schreef DjeDje het volgende:
kan ik jouw cam dan op fullscreen doenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:04 schreef DjeDje het volgende:
Met oog op mijn voorkeur voor schaamhaar of met oog op de onomstotelijke regel dat onze omgang even smooth is als jouw venusheuvel?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou mn foefhaar voor je laten uitgroeien ;s
weet niet, mijn wil om je te behagen onderdrukt mijn vermogen tot logicaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met oog op mijn voorkeur voor schaamhaar of met oog op de onomstotelijke regel dat onze omgang even smooth is als jouw venusheuvel?
Snap er niks meer van.
HEE TROUWENS HOUSES HET IS INTERNATIONAL STEAK AND BLOWJOB DAY WAT DOE JE NOU TEGENDRAADSquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet, mijn wil om je te behagen onderdrukt mijn vermogen tot logica
weet niet wat ik zeggen moetquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet, mijn wil om je te behagen onderdrukt mijn vermogen tot logica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |