Bukkake slow chat!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
Laten we met een groepje over DjeDje d'r gezicht klaarkomen.
quote:
Slikt ze wel?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Staat nu nog een portie voor mij alleen in de koelkast, gezien vriendin geen vlees eet. Morgen weer
Kom op manquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ons die deceptie bespaard is geblevenDjeDje
vieze kuthippiequote:
Als DjeDje er klaar voor is beginnen we toch? *staat furieus aan de janjoris te hengsten in afwachting*quote:
Stel je niet aan joh, het ging niet om djedje, alleen om jouquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom op man. Niet alles met een kut is om te juichen hoor.
zozoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die is net nog afgesabbeld. En daarna dronk ik mijn laatste restje bier op
Ik heb momenteel geen keuken maar m'n vriendinnetje heeft van alles van te voren gemaakt en zo meteen hebben we samosa'squote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga krieltjes met kip, champignons en sperzieboontjes maken maar ik kan me er niet toe zetten
Man, die kipfilet was juist superlekker erin.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:33 schreef voederbietel het volgende:
Ik maak die soep altijd zonder kip trouwens Hoink. Je kan dan gewoon broodbeleg kipfilet er indoen voor mensen die dat persee willen.
Haha shit man maar zo speciaal is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik laat me niet uit de tent lokken vb hier heb jij niets mee te maken.
kan ik niet bekijkenquote:
Hij doet lastig met dat eitje maar wat je beter kunt doen is de soep net-niet-aan-de-kook brengen en dan een ei of twee er door jekkeren en dan roeren.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, die kipfilet was juist superlekker erin.
Ei heb ik et dan weer niet ingedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |