Voel me niet aangesproken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
Kutwijf ben je ook echt om te kotsen.
ik probeer het meestal niet eens meer als ik lapo hebquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
Zeg het dan dan hoef ik in ieder geval de moeite niet te doen.
Wel aan jou gericht. Leuk koppie maar een karakter om een muur mee te slopenquote:
Soep was tering lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
Zeg het dan dan hoef ik in ieder geval de moeite niet te doen.
Traceer zijn IP-adres en stuur deadprez op hem af.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:27 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga mijn autocorrect maar instellen op Engels naast Nederlands, want die kkdowney maakt van elk EN woord een NL woord.
Dit was voor mij ook de laatste keer zo onwijs frustrerend ditquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik probeer het meestal niet eens meer als ik lapo heb
#viesmadquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit was voor mij ook de laatste keer zo onwijs frustrerend dit.
Je draagt het als een manquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
GODVERDEDEGODVERDDEGOVDERVE HOERE KUT TYFUS.
Ik ben blij dat ons die deceptie bespaard is geblevenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:29 schreef voederbietel het volgende:
Ik had ook gewoon een leuke TT en OP bedacht.
Vertel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:29 schreef voederbietel het volgende:
Ik had ook gewoon een leuke TT en OP bedacht.
Staat nu nog een portie voor mij alleen in de koelkast, gezien vriendin geen vlees eet. Morgen weerquote:
Ja hoe moet datquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Traceer zijn IP-adres en stuur deadprez op hem af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |