ik zou eigenlijk eens een fake fb account moeten maken voor dit soort shitquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk eens een fake fb account moeten maken voor dit soort shit
Heeft deadprez geen Facebookquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk eens een fake fb account moeten maken voor dit soort shit
Alles is toch al kapotquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weiger mee te doen aan die onzin [ afbeelding ]
Wat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Haha shit man maar zo speciaal is het ook weer niet.
je bent zelf kapotquote:
quote:
Dat je vriendin dus niet slikt.quote:
Wijven die slikken en dan nog willen zoenenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat je vriendin dus niet slikt.
Wat op zich wel jammer is.
Maar geen ramp, het is ook weer niet zó speciaal.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wijven die slikken en dan nog willen zoenen
Ik kan nu wel het tegendeel bewijzen maar je zit toch maar te trollen vies boertje. Trap ik niet in ik heb geen mooie lippen en opgerolde pijpen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef voederbietel het volgende:
Dat je vriendin dus niet slikt.
Wat op zich wel jammer is.
Maar geen ramp, het is ook weer niet zó speciaal.
Je bent toch niet vies van jezelf?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel aan jou gericht. Leuk koppie maar een karakter om een muur mee te slopen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze slikt echt niet heh Hoink?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan nu wel het tegendeel bewijzen maar je zit toch maar te trollen vies boertje. Trap ik niet in ik heb geen mooie lippen en opgerolde pijpen.
Hard gewordenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
Laten we met een groepje over DjeDje d'r gezicht klaarkomen.
Als ze het heeft doorgeslikt, wat is het punt dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bah man
[..]
nou ik hoef m'n eigen goedje niet in m'n mond nee
Als ze het nog niet heeft doorgeslikt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ze het heeft doorgeslikt, wat is het punt dan?
Ouwe bamkwakkerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik smeer mij ochtendfap gewoon op een sneetje bruin zo s'morgensvroeg.
snap het ook niet, het is niet alsof je loopt te cumswappenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ze het heeft doorgeslikt, wat is het punt dan?
ZE DOET DAT WEL GVD IK BEN NOG IN DIE KENKERTROLL VAN JE GESTAPT MET TWEE BENEN OOK ZO GEHAPT AARGH.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]Daar bang voor zijn.
[..]
Ze slikt echt niet heh Hoink?
oh das dan wel weer een ander verhaal jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ze het nog niet heeft doorgeslikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |