quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:20 schreef GotC het volgende:
Zeker! Ben benieuwd naar morgen. T. en ik gaan weer ouderwets rondrijden naar een aantal punten: Start, 16 km, 25 km, 40 km, finish. En we zijn op tijd om de 75 te zien starten. Ik denk alleen dat ik niet genoeg tijd heb om de start vd 25 te zien
Hij is dan waarschijnlijk een drugsrunner.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:11 schreef Quoi het volgende:
12 kilometertjes gecruisedToch fijn!
6:45 is toch zó'n fijn duurlooptempo.
Devv is een drugssmokkelaar hoor ik? En YUR bij de IS. What's next?
| 1 2 | [b]30 mei - [url=http://www.tilburgtenmiles.nl/paginas/trappistenloop.htm]Trappistenloop (Moergestel)[/url][/b] [*] Cafca 10km |
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:49 schreef mytec het volgende:
Na een drukke week mezelf maar beloond met een tomtom multisport cardio horloge via de ING ;-) kreeg een mailtje dat het product weer beschikbaar was. Lijkt me toch een stuk fijner dan het eeuwige gekloot met mijn telefoon.
Ik vind het wel een beetje magertjes in Zwolle tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:58 schreef Quoi het volgende:
Jaaaa succes allen morgen!
'Mijn' Ekidenteam is vol hoezee
Zwolle is meer iets voor de elite van het topic.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje magertjes in Zwolle tot nu toe.
Vorig jaar in Rotterdam waren er iets van 6 teams vanuit dit topic en nu net aan eentje...
Vandaar dat je mijn inschrijving weigerdequote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:14 schreef pijll het volgende:
[..]
Zwolle is meer iets voor de elite van het topic.
Ik kan je aanmelding helaas niet terugvinden in mijn inbox...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Vandaar dat je mijn inschrijving weigerde
Mogge! Mijn wekker gaat ook over een uurtjequote:Op zaterdag 14 maart 2015 05:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Goedemorgen! Dit was weer een lange nachtOver een half uurtje gaat mijn wekker. Nou ja, wel goed gerust. Gelukkig gisteren ook gewoon 10 uur geslapen
.
Zin in straks, maar eens kijken of ik echt rustig kan starten. Trainer zegt 4'50/km om zoveel mogelijk op vetverbranding te lopen. Even afwachten wat de rest van de lopers doen, maar ga hopelijk niet heel veel harder.
De rest van de lopers ook heel veel plezier! Sallandtrailers tot straks!
Ga slapen danquote:Op zaterdag 14 maart 2015 05:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Mogge! Mijn wekker gaat ook over een uurtje
Quoi..IS?
Laten we het er maar op houden dat dit vroeger dan normaal isquote:Op zaterdag 14 maart 2015 06:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar je bent gewoon erg vroeg wakker, of ben je net zo erg als mij?
Lekker!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 06:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wat een verschil een week kan maken...verleden week was ik enigszins in paniek, voelde me helemaal niet klaar voor de 50 van Northburn, 50km met 2000m D+.
Het enige wat er op zat was "to pull up my big girl pants" en "give it a last minute crash course training week".
Om mijzelf gerust te stellen stond vandaag 2x Forest Hill op het programma, 25km met 800m D+, als dit niet zou gaan dan zou ik misschien alsnog afzeggen.
Resultaat....mijn beste loop sinds tijden
Nou nou, drugssmokkel nog welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over geld (hij moet haast wel in de drugssmokkel zitten), heb je de hoeveelheid buitenlandse wedstrijden gezien? Acht stuks waarvan er ook wat met twee weken ertussen, zoals Toronto en New York en Oslo en Kopenhagen. Of dat zijn twee langere vakanties, of hij vindt het geen moeite (en geen geld) om weer even heen en weer te vliegen. Hoe dan ook, prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
In principe is het op mijn werk ook prima te regelen om zoveel dagen vrij te nemen, dat hoef ik nauwelijks af te stemmen, maar ik word nu al moe zonder te lopen, met zo'n schema.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:20 schreef Guard het volgende:
Iedereen die gaat lopen vandaag: succes en veel plezier!
Jero, nogmaals succes en tot straks.
YUR, ik hoop op tijd te zijn om je nog weg te zien gaan, anders veel succes en ook tot later!
Daywalker en Tarahumara, tot straks!
Supersupporter GotC ook tot straks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |