Auwquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Turks resort, all-inclusive, medelanders. Je moet ervan houden. Voor mij klinkt het als 20 dagen achter elkaar ontbijten bij Ikea op tweede pinksterdag.
De kermis in Bakkum is behoorlijk berucht en er worden daar liters vloeibare koolhydraten gestapeld. Tot op zekere hoogte is het dus een hardloopvakantie. Niks voor mossel denk ik. Die zit liever in de zon op Chersonisos met mensen uit mijn Haagse familie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Auw
Mr.Y en ik verblijven deze zomer 2 weken in West-Friesland aka ontboitkoeklaand. Gratis vakantie in het huis van oom en tante.eerste weekend gelijk feest: polderkermis
Hoe klinkt dát voor jou?
Op Chersonissos heb je toch ook gewoon Friet van Piet!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De kermis in Bakkum is behoorlijk berucht en er worden daar liters vloeibare koolhydraten gestapeld. tot op zekere hoogte is het dus een hardloopvakantie. Niks voor mossel denk ik. Die zit liever in de zon op Chersonisos met mensen uit mijn Haagse familie.
Jij wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:21 schreef GotC het volgende:
Vooral icm een marathon (+verder) kan je de dag ervoor en dagen erna niet echt iets ondernemen
Ik heb het niet eens over geld (hij moet haast wel in de drugssmokkel zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Sommige mensen besteden hun vakantiegeld aan drie weken hangen in een Turks resort, anderen gaan op hardloopvakantie
dat klinktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Auw
Mr.Y en ik verblijven deze zomer 2 weken in West-Friesland aka ontboitkoeklaand. Gratis vakantie in het huis van oom en tante.eerste weekend gelijk feest: polderkermis
Hoe klinkt dát voor jou?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:59 schreef TMan het volgende:
[..]
Ik doe de HM de 22e als training voor Rotterdam
Tssss, Bakkumquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De kermis in Bakkum is behoorlijk berucht en er worden daar liters vloeibare koolhydraten gestapeld. Tot op zekere hoogte is het dus een hardloopvakantie. Niks voor mossel denk ik. Die zit liever in de zon op Chersonisos met mensen uit mijn Haagse familie.
Nu ga jij waarschijnlijk zeggen dat Anna Paulowna technisch gezien geen West-Friesland is. Gelukkig verblijven we in Obdamquote:
Als ik ingehaald word door een snelle vogel met een grote koptelefoon op steek ik wel ff een duimpje op!quote:
Anna Paulowna is idd geen West Friesland he, dat is waar de zandhazen wonen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tssss, BakkumAnna-Paulowna jongûh...
Maar polderkermis is overal hetzelfde, volgens mij. Dit wordt mijn eerste jaar, dus ik kan m'n borst wel natmaken...
Beter, heb je de trails voor je alleenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef wyccie het volgende:
Die Trail des Fantomes is in La Roche, he?
Daar ga ik naartoe, korte vakantie. Helaas een paar weken te vroeg.
Mocht er een hel bestaan dan praten ze daar allemaal als Sonja Bakker.quote:[b]Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Yuki het volgende
Lekker twee weken Noord-Hollands knauwen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef TMan het volgende:
[..]
Als ik ingehaald word door een snelle vogel met een grote koptelefoon op steek ik wel ff een duimpje op!
Resort!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Sommige mensen besteden hun vakantiegeld aan drie weken hangen in een Turks resort, anderen gaan op hardloopvakantie
Moeten wel een beetje duurzame verrassingen zijn, ik ga er pas in oktober lopenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef wyccie het volgende:
Da's waar. Ik zal wat verrassingen voor jullie achterlaten.
Polderkermis of Polderse kermis? Verkapte vraag voor naar welk West-Fries oord je gaatquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Auw
Hoe klinkt dát voor jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door hatsaflats op 13-03-2015 20:55:45 ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
Hater!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |