SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 14-03-2015 18:46:49 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het heet de Sciencepark marathon dus wat dat betreft is het wel toepasselijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het had beter de uithof of Amelisweerd Marathon moeten heten. dan nog eens verzinnen dat de Marathon 2 rondjes is. Enals finale dat er nu ook niet onder de Dom door wordt gelopen omdat de maraiplaats wordt aangepakt.![]()
Maar thelaudprince; een groot deel gaat over de Uithof, dat is wel een redelijk saai stuk Utrecht met veel kans op harde wind. Maar voor hetzelfde geld is het prachtig weer en dan is het daar superlekker lopen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als je niet gezellig bent.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
ik zeg toch niet dat je niet gezellig bent, ik wil alleen maar zeggen dat het niet zozeer om de tijden gaat, maar meer om de gezelligheidquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee dat weet ik ook wel, was maar een grapje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:12 schreef Guard het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat je niet gezellig bent, ik wil alleen maar zeggen dat het niet zozeer om de tijden gaat, maar meer om de gezelligheid❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook wel, was maar een grapje.dat gaat wel goedkomen dan...
Nou jullie snappen elkanders grapjes nu al niet, ik denk echt dat het pure ellende gaat worden daar..![]()
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik heb nog ruim een maand om een gevoel voor humor te kwekenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou jullie snappen elkanders grapjes nu al niet, ik denk echt dat het pure ellende gaat worden daar..![]()
Oei, was even bang dat de titel op mij sloeg, maar valt mee![]()
Post niet zoveel endomondootjes meer hier, maar op die van vandaag ben ik best wel trots. Toch maar voor de 3km gegaan, maar die wilde ik dan wel onder de 18 minuten doen. Poeh, compleet kapot, is wel weer eens lekkerEn gelukt, inclusief negatieve split
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
En dik eronder ook nog!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:27 schreef flipsen het volgende:
Post niet zoveel endomondootjes meer hier, maar op die van vandaag ben ik best wel trots. Toch maar voor de 3km gegaan, maar die wilde ik dan wel onder de 18 minuten doen. Poeh, compleet kapot, is wel weer eens lekkerEn gelukt, inclusief negatieve split
![]()
![]()
We gaan het zien, als het saai is ga ik wel weer met mezelf in discussie over een of ander onderwerp en dan is het ineens weer van : Oh, ik ben er al !quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het heet de Sciencepark marathon dus wat dat betreft is het wel toepasselijk![]()
Maar thelaudprince; een groot deel gaat over de Uithof, dat is wel een redelijk saai stuk Utrecht met veel kans op harde wind. Maar voor hetzelfde geld is het prachtig weer en dan is het daar superlekker lopen!![]()
Ik ga ook de Singelloop doen eind september, maar dan de 10k ..![]()
![]()
Flipsiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:27 schreef flipsen het volgende:
lekkah!
DeLuna: netjes hoor, jij bent best snel
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Waarom moet het nou weer gezellig zijn dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:12 schreef Guard het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat je niet gezellig bent, ik wil alleen maar zeggen dat het niet zozeer om de tijden gaat, maar meer om de gezelligheid
Het gaat om de topsport!It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Mijn vriend (en tevens FOK!ker) komt overigens ook mee naar Zwolle.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Lekker Flipsen, kapot gaan kan in dit soort gevallen heel lekker zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:27 schreef flipsen het volgende:
M'n schoenen zijn goedgekeurd, al voelde het aan het eind wel beetje raar aan de voorkant van m'n voetzool. Was gelukkig minder wennen dan bij m'n vorige paar schoenen.![]()
Het kan maar beter gezellig zijn, als je namelijk een toptijd loopt ben je zo weer terug bij de restquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom moet het nou weer gezellig zijn dan?
Het gaat om de topsport!
Dus het mag wel, een toptijd. Ik wil zelf ook wel een beetje snel weer klaar zijn
Met de intentie om dit jaar te lopen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef Devv het volgende:
Zo, ingeschreven voor de loterij van Chicago.
Nee, ik hoop dat je het mag doorschuiven naar volgend jaar. Dit jaar gaat echt niet lukken. Ik heb al een najaarsmarathon op het programma staan. En ik heb nu al geen vakantiedagen meer over om er een leuke vakantie omheen te bouwen.
![]()
Je hebt gezien dat je dan 2x mag betalen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:51 schreef Devv het volgende:
Nee, ik hoop dat je het mag doorschuiven naar volgend jaar. Dit jaar gaat echt niet lukken. Ik heb al een najaarsmarathon op het programma staan. En ik heb nu al geen vakantiedagen meer over om er een leuke vakantie omheen te bouwen.
http://www.chicagomaratho(...)n-registration-faqs/quote:Can those selected through the lottery defer their selection to a future edition of the Bank of America Chicago Marathon?
Yes. They may defer their registered entry to the following year’s race, provided that they notify the Chicago Marathon office of their intent to defer prior to the September deadline. Those who defer will not be refunded their 2015 entry fee, and will be required to claim their entry and pay the full registration fee for the 2016 race. Entries may only be deferred to the following year’s event and will expire if not used in 2016. Deferment is offered only to those selected through the public lottery and is not an option for those who registered with a guaranteed entry.
Ik heb er maar vanaf gezien hierdoor...
Of is de registration fee iets anders dan de entry fee?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik doe de HM de 22e als training voor Rotterdamquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
We gaan het zien, als het saai is ga ik wel weer met mezelf in discussie over een of ander onderwerp en dan is het ineens weer van : Oh, ik ben er al !![]()
Ik ga ook de Singelloop doen eind september, maar dan de 10k ..![]()
![]()
Met al die loopjes in het buitenland vraag ik me toch wel af wat voor baan je hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:51 schreef Devv het volgende:
![]()
Sommige mensen besteden hun vakantiegeld aan drie weken hangen in een Turks resort, anderen gaan op hardloopvakantiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met al die loopjes in het buitenland vraag ik me toch wel af wat voor baan je hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
<---- eerste categorie!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Sommige mensen besteden hun vakantiegeld aan drie weken hangen in een Turks resort, anderen gaan op hardloopvakantieZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Turks resort, all-inclusive, medelanders. Je moet ervan houden. Voor mij klinkt het als 20 dagen achter elkaar ontbijten bij Ikea op tweede pinksterdag.![]()
Hehehe, zo'n resort is inderdaad de hel, maar ik geef wel mijn vakantiegeld liever uit aan een fijne luxe zonvakantie dan aan hardloop reizen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Auwquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Turks resort, all-inclusive, medelanders. Je moet ervan houden. Voor mij klinkt het als 20 dagen achter elkaar ontbijten bij Ikea op tweede pinksterdag.
Mr.Y en ik verblijven deze zomer 2 weken in West-Friesland aka ontboitkoeklaand. Gratis vakantie in het huis van oom en tante.eerste weekend gelijk feest: polderkermis
Hoe klinkt dát voor jou?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wij plannen wel wat midweekjes/weekendjes om hardloopwedstrijden heen. Vorig jaar ook onze 'grote' vakantie om Loch Ness gepland.
Maar ik plan liever niet meer de 'grote' vakantie om een hardloopwedstrijd. Vooral icm een marathon (+verder) kan je de dag ervoor en dagen erna niet echt iets ondernemen![]()
![]()
De kermis in Bakkum is behoorlijk berucht en er worden daar liters vloeibare koolhydraten gestapeld. Tot op zekere hoogte is het dus een hardloopvakantie. Niks voor mossel denk ik. Die zit liever in de zon op Chersonisos met mensen uit mijn Haagse familie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Auw
Mr.Y en ik verblijven deze zomer 2 weken in West-Friesland aka ontboitkoeklaand. Gratis vakantie in het huis van oom en tante.eerste weekend gelijk feest: polderkermis
Hoe klinkt dát voor jou?![]()
Op Chersonissos heb je toch ook gewoon Friet van Piet!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De kermis in Bakkum is behoorlijk berucht en er worden daar liters vloeibare koolhydraten gestapeld. tot op zekere hoogte is het dus een hardloopvakantie. Niks voor mossel denk ik. Die zit liever in de zon op Chersonisos met mensen uit mijn Haagse familie.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jij wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:21 schreef GotC het volgende:
Vooral icm een marathon (+verder) kan je de dag ervoor en dagen erna niet echt iets ondernemen![]()
Ik heb het niet eens over geld (hij moet haast wel in de drugssmokkel zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Sommige mensen besteden hun vakantiegeld aan drie weken hangen in een Turks resort, anderen gaan op hardloopvakantie), heb je de hoeveelheid buitenlandse wedstrijden gezien? Acht stuks waarvan er ook wat met twee weken ertussen, zoals Toronto en New York en Oslo en Kopenhagen. Of dat zijn twee langere vakanties, of hij vindt het geen moeite (en geen geld) om weer even heen en weer te vliegen. Hoe dan ook, prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
In principe is het op mijn werk ook prima te regelen om zoveel dagen vrij te nemen, dat hoef ik nauwelijks af te stemmen, maar ik word nu al moe zonder te lopen, met zo'n schema.![]()
![]()
dat klinktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Auw
Hoe klinkt dát voor jou?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:59 schreef TMan het volgende:
[..]
Ik doe de HM de 22e als training voor Rotterdam![]()
Succes !![]()
Die Trail des Fantomes is in La Roche, he?
Daar ga ik naartoe, korte vakantie. Helaas een paar weken te vroeg.![]()
![]()
Tssss, Bakkumquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De kermis in Bakkum is behoorlijk berucht en er worden daar liters vloeibare koolhydraten gestapeld. Tot op zekere hoogte is het dus een hardloopvakantie. Niks voor mossel denk ik. Die zit liever in de zon op Chersonisos met mensen uit mijn Haagse familie.Anna Paulowna jongûh...
Maar polderkermis is overal hetzelfde, volgens mij. Dit wordt mijn eerste jaar, dus ik kan m'n borst wel natmaken...Nu ga jij waarschijnlijk zeggen dat Anna Paulowna technisch gezien geen West-Friesland is. Gelukkig verblijven we in Obdamquote:Lekker twee weken Noord-Hollands knauwen.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als ik ingehaald word door een snelle vogel met een grote koptelefoon op steek ik wel ff een duimpje op!quote:![]()
Anna Paulowna is idd geen West Friesland he, dat is waar de zandhazen wonen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tssss, BakkumAnna-Paulowna jongûh...
Maar polderkermis is overal hetzelfde, volgens mij. Dit wordt mijn eerste jaar, dus ik kan m'n borst wel natmaken...
West Friesland houdt op bij Skage
Maar de Polderse Kermis is idd berucht en beroemd!
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-03-2015 20:01:34 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beter, heb je de trails voor je alleenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef wyccie het volgende:
Daar ga ik naartoe, korte vakantie. Helaas een paar weken te vroeg.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mocht er een hel bestaan dan praten ze daar allemaal als Sonja Bakker.quote:[b]Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Yuki het volgende
Lekker twee weken Noord-Hollands knauwen.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef TMan het volgende:
[..]
Als ik ingehaald word door een snelle vogel met een grote koptelefoon op steek ik wel ff een duimpje op!hahaha
![]()
Resort!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Sommige mensen besteden hun vakantiegeld aan drie weken hangen in een Turks resort, anderen gaan op hardloopvakantieal ga ik liever luxepoezen in Zuid-Oost Azië
En je kunt ook prima hardlopen op een resort
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Moeten wel een beetje duurzame verrassingen zijn, ik ga er pas in oktober lopenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef wyccie het volgende:
Da's waar. Ik zal wat verrassingen voor jullie achterlaten.
Laatste loopje voor de Stevensloop ging goed
Wel hier en daar wat pijntjes, maar dat is normaal. En wat zag het Malieveld er anders uit in de schemering en met 20.000 rennerts minder.
Tot ziens in Nijmegen allemaal!![]()
Polderkermis of Polderse kermis? Verkapte vraag voor naar welk West-Fries oord je gaatquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Auw
Hoe klinkt dát voor jou?![]()
Mochten jullie zin hebben in een loopje in de buurt van Alkmaar: schreeuw maar!
O, wacht, spuit 11. Echt de Polderse kermis duslaatste keer dat ik daar was kon ik pannenkoeken bakken van het mengsel van meel, eieren en zweet op m'n hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door hatsaflats op 13-03-2015 20:55:45 ]![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
Hater!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er misschien tot een paar dagen voor de TdF. Dan plaats maken voor de trailers...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef wyccie het volgende:
Daar ga ik naartoe, korte vakantie. Helaas een paar weken te vroeg.
Maar eerst nog 2 weekenden in mei het parcours verkennen. Handig, een huis dat praktisch op het parcours staat.![]()
Welnee! Nu heb ik een halfbakken West-Fries accent en kan ik zuipen als een West-Fries, zonder dat ik een West-Fries ben. Ik zou richting Den Helder kunnen trekken, maar dat gaat ook weer een beetje ver. Of Wieringen, maar dat is toch ook wel een slag apart. De l-klank in het Anna-Paulownees is wel vrij Helders (lelijk!), maar qua woorden en klinkers is het wel weer iets meer Wierings. Drama's! Ik moet me maar snel het Haags eigen makenquote:![]()
![]()
Ja Wieringers.....die denken na 90 jaar nog dat ze op een eiland wonen
12 kilometertjes gecruisedToch fijn!
6:45 is toch zó'n fijn duurlooptempo.
Devv is een drugssmokkelaar hoor ik? En YUR bij de IS. What's next?![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Polderkermis of Polderse kermis? Verkapte vraag voor naar welk West-Fries oord je gaat![]()
Mochten jullie zin hebben in een loopje in de buurt van Alkmaar: schreeuw maar!
O, wacht, spuit 11. Echt de Polderse kermis duslaatste keer dat ik daar was kon ik pannenkoeken bakken van het mengsel van meel, eieren en zweet op m'n hoofd.
Meneer komt uit Wieringerwaard, dus dan ontkom je niet aan de Polderse kermis. Kennelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij nog in Alkmaar woont in juli, weten we je te vinden. Leuk!
Ook belangrijk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zeker! Ben benieuwd naar morgen. T. en ik gaan weer ouderwets rondrijden naar een aantal punten: Start, 16 km, 25 km, 40 km, finish. En we zijn op tijd om de 75 te zien starten. Ik denk alleen dat ik niet genoeg tijd heb om de start vd 25 te zien
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:20 schreef GotC het volgende:
Zeker! Ben benieuwd naar morgen. T. en ik gaan weer ouderwets rondrijden naar een aantal punten: Start, 16 km, 25 km, 40 km, finish. En we zijn op tijd om de 75 te zien starten. Ik denk alleen dat ik niet genoeg tijd heb om de start vd 25 te zien
Hij is dan waarschijnlijk een drugsrunner.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:11 schreef Quoi het volgende:
12 kilometertjes gecruisedToch fijn!
6:45 is toch zó'n fijn duurlooptempo.
Devv is een drugssmokkelaar hoor ik? En YUR bij de IS. What's next?![]()
![]()
Spannend hoor, die afstanden van morgen. Succes trailerts!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heel veel plezier morgen!! Of het nou 25, 50 of 75 is... Dapper!!
Na een drukke week mezelf maar beloond met een tomtom multisport cardio horloge via de ING ;-) kreeg een mailtje dat het product weer beschikbaar was. Lijkt me toch een stuk fijner dan het eeuwige gekloot met mijn telefoon.![]()
Guard, kun je mij toevoegen aan de WLW?
1
2[b]30 mei - [url=http://www.tilburgtenmiles.nl/paginas/trappistenloop.htm]Trappistenloop (Moergestel)[/url][/b]
[*] Cafca 10km
Binnen 7 minuten volgeboekt, gekkigheid.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:49 schreef mytec het volgende:
Na een drukke week mezelf maar beloond met een tomtom multisport cardio horloge via de ING ;-) kreeg een mailtje dat het product weer beschikbaar was. Lijkt me toch een stuk fijner dan het eeuwige gekloot met mijn telefoon.veel fijner inderdaad!
![]()
Ik vind het wel een beetje magertjes in Zwolle tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:58 schreef Quoi het volgende:
Jaaaa succes allen morgen!
'Mijn' Ekidenteam is vol hoezee
Vorig jaar in Rotterdam waren er iets van 6 teams vanuit dit topic en nu net aan eentje...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Forum Opties Forumhop: Hop naar: