Ik zit er misschien tot een paar dagen voor de TdF. Dan plaats maken voor de trailers...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef wyccie het volgende:
Die Trail des Fantomes is in La Roche, he?
Daar ga ik naartoe, korte vakantie. Helaas een paar weken te vroeg.
Welnee! Nu heb ik een halfbakken West-Fries accent en kan ik zuipen als een West-Fries, zonder dat ik een West-Fries ben. Ik zou richting Den Helder kunnen trekken, maar dat gaat ook weer een beetje ver. Of Wieringen, maar dat is toch ook wel een slag apart. De l-klank in het Anna-Paulownees is wel vrij Helders (lelijk!), maar qua woorden en klinkers is het wel weer iets meer Wierings. Drama's! Ik moet me maar snel het Haags eigen makenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Polderkermis of Polderse kermis? Verkapte vraag voor naar welk West-Fries oord je gaat![]()
Mochten jullie zin hebben in een loopje in de buurt van Alkmaar: schreeuw maar!
O, wacht, spuit 11. Echt de Polderse kermis duslaatste keer dat ik daar was kon ik pannenkoeken bakken van het mengsel van meel, eieren en zweet op m'n hoofd.
Meneer komt uit Wieringerwaard, dus dan ontkom je niet aan de Polderse kermis. Kennelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij nog in Alkmaar woont in juli, weten we je te vinden. Leuk!
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:20 schreef GotC het volgende:
Zeker! Ben benieuwd naar morgen. T. en ik gaan weer ouderwets rondrijden naar een aantal punten: Start, 16 km, 25 km, 40 km, finish. En we zijn op tijd om de 75 te zien starten. Ik denk alleen dat ik niet genoeg tijd heb om de start vd 25 te zien
Hij is dan waarschijnlijk een drugsrunner.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:11 schreef Quoi het volgende:
12 kilometertjes gecruisedToch fijn!
6:45 is toch zó'n fijn duurlooptempo.
Devv is een drugssmokkelaar hoor ik? En YUR bij de IS. What's next?
| 1 2 | [b]30 mei - [url=http://www.tilburgtenmiles.nl/paginas/trappistenloop.htm]Trappistenloop (Moergestel)[/url][/b] [*] Cafca 10km |
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:49 schreef mytec het volgende:
Na een drukke week mezelf maar beloond met een tomtom multisport cardio horloge via de ING ;-) kreeg een mailtje dat het product weer beschikbaar was. Lijkt me toch een stuk fijner dan het eeuwige gekloot met mijn telefoon.
Ik vind het wel een beetje magertjes in Zwolle tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:58 schreef Quoi het volgende:
Jaaaa succes allen morgen!
'Mijn' Ekidenteam is vol hoezee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |