abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:39:04 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150603094
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Maar hoe veroorzaken die dingen kanker?
Ja maar, ja maar, het is straaaaaaaaling, das eng, en veroorzaakt kanker
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:40:50 #127
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_150603145
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Sorry te veel cynische betweters hier, daar ga ik niet mee in discussie.
Typisch. :|W
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_150603415
Ik heb gisteren als proef op de som genomen en een doosje valdispert nachtrust gekocht. Op zich heb ik nu al verloren want ik heb geld uitgegeven aan deze onzin, maargoed.

Ik ben niet perse een slechte slaper, ik ga rond half twaalf meestal naar bed waarna ik dan nog een filmpje kijk en nog een aflevering van the simpsons alvorens te gaan slapen. Ik heb nu eenmaal niet zoveel slaap nodig denk ik.

Dus ik zoals op de bijsluiter staat 3 tabletten ingenomen. Dit zou dus slaap op moeten wekken.
Er staat ook in de gebruiksaanwijzing op de website dat homeopathie niet de symptonen verwijdert of aanwakker maar er voor zorgt dat het lichaam zelf de benodigde symptone aanmaakt na het nemen van het middel.

Ik heb niets maar dan ook niets gevoeld. Na een film en twee afleveringen simpsons ben ik maar begonnen aan een nieuwe aflevering van deadwood en viel uiteindelijk rond half vier in slaap. Zelfs later dan normaal.

Vanochtend heb ik in het bijzijn van mijn vrouw nog tien pillen opgegeten (james randi neemt het hele doosje maar ik krijg die dingen amper weg. Dus tien vond ik wel genoeg.)

Ik ben nu aan het werk tot een uurtje of negen en ik voel me top, geen slaap. Geen enkel ander gevoel dan normaal. Vanavond heerlijk aan het bier tot in de vroege uurtjes, dat is pas een geweldig slaapmiddel.

Dus hier een bevestiging van iemand die het zelf gebruikt heeft.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:51:52 #129
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_150603455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:50 schreef danny081 het volgende:
Ik heb gisteren als proef op de som genomen en een doosje valdispert nachtrust gekocht. Op zich heb ik nu al verloren want ik heb geld uitgegeven aan deze onzin, maargoed.

Ik ben niet perse een slechte slaper, ik ga rond half twaalf meestal naar bed waarna ik dan nog een filmpje kijk en nog een aflevering van the simpsons alvorens te gaan slapen. Ik heb nu eenmaal niet zoveel slaap nodig denk ik.

Dus ik zoals op de bijsluiter staat 3 tabletten ingenomen. Dit zou dus slaap op moeten wekken.
Er staat ook in de gebruiksaanwijzing op de website dat homeopathie niet de symptonen verwijdert of aanwakker maar er voor zorgt dat het lichaam zelf de benodigde symptone aanmaakt na het nemen van het middel.

Ik heb niets maar dan ook niets gevoeld. Na een film en twee afleveringen simpsons ben ik maar begonnen aan een nieuwe aflevering van deadwood en viel uiteindelijk rond half vier in slaap. Zelfs later dan normaal.

Vanochtend heb ik in het bijzijn van mijn vrouw nog tien pillen opgegeten (james randi neemt het hele doosje maar ik krijg die dingen amper weg. Dus tien vond ik wel genoeg.)

Ik ben nu aan het werk tot een uurtje of negen en ik voel me top, geen slaap. Geen enkel ander gevoel dan normaal. Vanavond heerlijk aan het bier tot in de vroege uurtjes, dat is pas een geweldig slaapmiddel.

Dit als argument gebruiken dat het niet werkt, is even zinloos als de casus van iemand voor wie het wel werkt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_150603559
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dit als argument gebruiken dat het niet werkt, is even zinloos als de casus van iemand voor wie het wel werkt.
Want? Waarom ben ik volgens jou nu niet moe dan? En werkte het vannacht ook niet?

Ik kan je verzekeren dat als ik nu tien slaappillen van de huisarts in had genomen ik nu in het ziekenhuis lag met een leggepompte maag.
De verkopers bij de kruidvat hadden er ook geenbezwaar tegen als ik het hele doosje op zou vreten.
"Het is homeopathisch, dus het doet niet zo heel veel" zeiden ze.
pi_150603625
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:22 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee jij gooit het bijltje erbij neer door met een onzin reactie te komen over reptilians e.d. :W
Dat was ik helemaal niet. Lees anders de usernames.
pi_150603746
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat was ik helemaal niet. Lees anders de usernames.
Nee, dat was ik, maar aangezien homeopathie en reptilians beide in dezelfde categorie horen is het volgens mij niet zo'n rare opmerking.
pi_150604059
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:54 schreef danny081 het volgende:
...
:') _O-

Topverkopers!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 17:09:41 #134
45206 Pietverdriet
pi_150604082
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:50 schreef danny081 het volgende:

Wat heeft dit met homeopatie te maken?
Valdispert is geen homeopatie maar fytotherapie
  vrijdag 13 maart 2015 @ 17:11:40 #135
206322 Seam
Pillz-E
pi_150604163
haha lol, wel goed dat het bevestigd is, maar mensen zullen altijd excuses zoeken voor kwakzalverij.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 17:11:51 #136
45206 Pietverdriet
pi_150604173
quote:

[..]

Want? Waarom ben ik volgens jou nu niet moe dan? En werkte het vannacht ook niet?

Ik kan je verzekeren dat als ik nu tien slaappillen van de huisarts in had genomen ik nu in het ziekenhuis lag met een leggepompte maag.
De verkopers bij de kruidvat hadden er ook geenbezwaar tegen als ik het hele doosje op zou vreten.
Nee, je had gewoon goed geslapen, barbituraten worden al heel lang niet meer gegeven als slaapmiddelen
pi_150606738
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat heeft dit met homeopatie te maken?
Valdispert is geen homeopatie maar fytotherapie
Staat toch echt homeopathisch op de bijsluiter. Maar maakt natuurlijk geen reet uit wat ze erop zetten. Er had ook titatovenarisch op kunnen staan.
pi_150607060
quote:

[..]

Doet me opeens denken aan die dochter van Billy Joel die een zelfmoordpoging deed door te OD'en op homeopathische pillen _O-

http://abcnews.go.com/Ent(...)ine/story?id=9268698
pi_150607212
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:45 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Doet me opeens denken aan die dochter van Billy Joel die een zelfmoordpoging deed door te OD'en op homeopathische pillen _O-

http://abcnews.go.com/Ent(...)ine/story?id=9268698
Nou kan dat op zich best, maar dan moet je er wel een paar kilo van kauwen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:00:42 #140
45206 Pietverdriet
pi_150607489
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:31 schreef danny081 het volgende:

[..]

Staat toch echt homeopathisch op de bijsluiter. Maar maakt natuurlijk geen reet uit wat ze erop zetten. Er had ook titatovenarisch op kunnen staan.
Laat maar weer zien wat voor een belazerhandel het is.
pi_150607613
Sorry dat ik zo laat weer reageer, was even in slaap gevallen door al die pillen denk ik....nee natuurlijk niet! Zit er nog zo fris als een hoentje bij. Nul komma nul effect. :)
pi_150607750
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou kan dat op zich best, maar dan moet je er wel een paar kilo van kauwen.
En dan is de doodsoorzaak waarschijnlijk oververmoeide kaakspier.
pi_150607914
Ikwrd peens sjomoe..moet slpn....kracht....weg.....JANNEKE? Waarom gebeurt er niks, heb ik verkeerd gekauwd misschien?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:15:00 #144
45206 Pietverdriet
pi_150608007
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:04 schreef danny081 het volgende:
Sorry dat ik zo laat weer reageer, was even in slaap gevallen door al die pillen denk ik....nee natuurlijk niet! Zit er nog zo fris als een hoentje bij. Nul komma nul effect. :)
Ik ken Valeriaan uit de fytotherapie ook niet als slaapmiddel, wel tegen krampen en rustgevend.
Plantenextracten kunnen wel degelijk medicinale werking hebben, Vingerhoedskruid is de basis voor bepaalde hartmedicatie en werkstof uit zomeralsem is het beste middel tegen malaria wat we kennen.
Mensen met HIV, chemotherapie of chronische pijnen hebben erg veel baat bij wiet,
pi_150608724
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik ken Valeriaan uit de fytotherapie ook niet als slaapmiddel, wel tegen krampen en rustgevend.
Plantenextracten kunnen wel degelijk medicinale werking hebben, Vingerhoedskruid is de basis voor bepaalde hartmedicatie en werkstof uit zomeralsem is het beste middel tegen malaria wat we kennen.
Mensen met HIV, chemotherapie of chronische pijnen hebben erg veel baat bij wiet,
Ik heb deze genomen

http://www.valdispert.nl/(...)er-slapen/nacht.aspx
pi_150608762
quote:
Sorry het is die maar dan de extra sterk zie ik.
pi_150611589
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:14 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

En dat geloof jij? Ik niet in ieder geval.
Dat zegt dan meer over jou dan over verstandige mensen.

Als er alternatieven zijn voor chemo kiest de medische wereld ook daar voor, zoals bijvoorbeeld hormoonbehandeling.
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 20:48:43 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_150612428
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 20:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat zegt dan meer over jou dan over verstandige mensen.

Als er alternatieven zijn voor chemo kiest de medische wereld ook daar voor, zoals bijvoorbeeld hormoonbehandeling.
Dat wordt niet geloofd. Je kunt net zo goed tegen je salontafel praten.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 20:55:32 #149
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_150612736
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:11 schreef danny081 het volgende:
Ikwrd peens sjomoe..moet slpn....kracht....weg.....JANNEKE? Waarom gebeurt er niks, heb ik verkeerd gekauwd misschien?
Het heeft in ieder geval je leesvaardigheid aangetast.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_150613876
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
Als de homeopathie-scene net zoveel geld ter beschikking had voor dergelijke onderzoeken als de farmaceutische dan zouden de resultaten er wellicht heel anders uitzien.
Dat geld is beschikbaar; de marges op homeopathische middelen zijn honderden tot duizenden malen groter als op medicatie, dus als ze het aan zouden kúnnen en wíllen tonen, dan staat niets ze in de weg.
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')