Je bent vast een hartstikke leuke meid, hoor. Maar ik ben niet van plan om er moeite voor te gaan doen.quote:
Idd ja die E39 is ook baas. Wil hierna wel BMW nemen, of een sicke Golf 1quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:46 schreef fathank het volgende:
[..]
E30 voor mij. Cabrio.
Of een 2002 Turbo.
E39 is ook hard.
Hey VMSDKR.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd ja die E39 is ook baas. Wil hierna wel BMW nemen, of een sicke Golf 1
[ afbeelding ]
Alleen dat is meer iets voor ernaast, niet als daily driver.
Hier in pta is aantal jaar geleden een gozer geweest met golf 1 cabrio, 1.8 20vt met 225pk ofzo. Compleet gerestaureerd en van buiten compleet origineel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd ja die E39 is ook baas. Wil hierna wel BMW nemen, of een sicke Golf 1
[ afbeelding ]
Alleen dat is meer iets voor ernaast, niet als daily driver.
Heyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:28 schreef Awesome_ het volgende:
RIJS EN SCHIJN, GYMBROEDERS.
RIJS.
EN SCHIJN.
omdat dat het enige is waar ze goed voor zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waarom discrimineer jij marokanen?
Bruin, toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier in pta is aantal jaar geleden een gozer geweest met golf 1 cabrio, 1.8 20vt met 225pk ofzo. Compleet gerestaureerd en van buiten compleet origineel.
top gear ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:31 schreef Questular het volgende:
Ik ga thuis op de bank topgear kijken, my life is over....
als je wat drugs mee neemt ben je welkomquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:29 schreef Awesome_ het volgende:
Weet ik nog niet. Had nog niks staan denk check ff bij jou
Zit middenin Hogfather voor de zoveelste keer. Zonde dat zo'n stel hersenen op zo'n manier onderuit moeten gaan.quote:
Ik krijg hier spijt van, en Let op dat je nog maar 1 strike hebt. Maar:quote:
Wil jij wel weten hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik krijg hier spijt van, en Let op dat je nog maar 1 strike hebt. Maar:
Wat heb je gedaan dit weekend, fripsel?
Tx, bro.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:02 schreef Deuce92 het volgende:
OP geüpdatet.
Cor zou denk ik wel trots zijn. Vrede zij met hem.
Fixed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:45 schreef Weissman het volgende:
Zeker bij de ikea en uiteten ofzo die fripsel
Hoe weet jij wat ik vanmorgen gedaan heb, en wat ik nu aan heb??quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo met dit weer begint zeker iedereen de kuitjes weer TR pompen om lekker te duinen in korte broek...
Ik zag je!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik vanmorgen gedaan heb, en wat ik nu aan heb??
Jij hebt de hele winter in een korte broek kunnen lopen, bro.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik vanmorgen gedaan heb, en wat ik nu aan heb??
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zag je!
Die mobiel maakt er wel leuke woorden van, potverdikkie
Bijna true. Het begint nu pas lekker warm te worden. Lange tijd een koude wind gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij hebt de hele winter in een korte broek kunnen lopen, bro.
Ben je homo? #noangelquote:
Klinkt als een geniaal ideequote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:25 schreef Snakey het volgende:
Wel goed idee trouwens, effe ontbijten aan het strand.![]()
Een stokbrood met een hele kipfile, bacon en wat kaas.
Nicequote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier in pta is aantal jaar geleden een gozer geweest met golf 1 cabrio, 1.8 20vt met 225pk ofzo. Compleet gerestaureerd en van buiten compleet origineel.
Kaolo snakeyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:25 schreef Snakey het volgende:
Kan allemaal geregeld worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef seto het volgende:
wanneer meet bij snakey
kunnen we allemaal coked up op de waterski
Nicequote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:49 schreef Snakey het volgende:
Oh FYI, het was vanmorgen om 8 uur al 18 graden hier.
Je hebt in de tuin gewerkt want het was mooi weer en je hebt op een terrasje gezeten.quote:
Lol?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je bent een beetje te rustig maar hebt wel de looks.
zou jij tog ook doen als je nix te neuken hebt vriendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lol?
Meneer ik-post-echt-nooit-een-foto DM't zijn looks gewoon rond aan kutje?
Dit idd. Vind het wel tegenvallen dat Ossum van zijn principe's afwijkt in hoop op een beetje pussy.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
Lol?
ja idd op fok is het een kklul mss dat hij in het echt meevalt iddquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:11 schreef seto het volgende:
[..]
hey beach
volgens mij ben jij wel chille gozer in het echt
Hij is weer single tochquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lol?
Hier niet. Verrotte koud in de haven van IJmuiden. Niet te harden die koude wind.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:25 schreef Snakey het volgende:
Het is hier nu helemaal dichtgetrokken. Niet koud, maar raar weer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier niet. Verrotte koud in de haven van IJmuiden. Niet te harden die koude wind.
Hey Henk. Raad eens in welke stad buiten de Randstad de meeste allochtonen wonen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier niet. Verrotte koud in de haven van IJmuiden. Niet te harden die koude wind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
23 bedoel je?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig is 1998 pas 27 jaar geleden. Erg actuele kaart dus.
ach voor cor is dit vrij actueel die is zelf van '41quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig is 1998 pas 27 jaar geleden. Erg actuele kaart dus.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hey Henk. Raad eens in welke stad buiten de Randstad de meeste allochtonen wonen?Niks van gemerkt. In de haven wordt gewerkt, daar is de gemiddelde allochtoon allergisch voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Goeie smaakquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:02 schreef kaasplankje het volgende:
wat is jullie droomwagen bois
ONZ / post hier je droomauto
brb eens testenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan moet je gweoon stofzuiger in je asser steken dan trekt je buik mooi hol van
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hey Henk. Raad eens in welke stad buiten de Randstad de meeste allochtonen wonen?mag ik vragen hoe als je deze informatiekaart in bezit bent geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sapquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ja sorry 23
Eleiko niet echt actueel zo'n 23 jaar oude kaart
oke fuck dit vmsquote:
Nee vriend, ben al half uurtje weg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oke fuck dit vms
ik ga naar huis weekend vieren
of maak jij het kwartiertje nog af?
Definieer grappigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
Klokov? Ga je nog iets grappigs doen zometeen?!
dit boeit niemandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:
Wel typisch dat jullie zo makkelijk geloven dat ik zijn foto heb
één groot cringfestquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
hey dimahenk
R&P / Geheim achter openingszinnen
Echt hequote:
Gewoon de "hey kom je hier vaker pullen"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt hezie het al voor me zo'n nerdje die een beetje zo naar een chick toe leunend zijn openingszinnen probeert in de kroeg
"Hey ik heb jou hier wel vaker gezien of niet?"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon de "hey kom je hier vaker pullen"
Het omgekeerde is logischerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"Hey ik heb jou hier wel vaker gezien of niet?"
"Nee dat kan niet, mag vandaag pas voor het eerst uit van m'n ouders"
true story
uiteindelijk wel 3 jaar relatie mee gehad
Dat is wel een goede jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het omgekeerde is logischer
"Hey volgens mij heb ik jou hier nog niet eerder gezien?" "Huh, nou ik kom hier echt wel vaker." "Ga je me nou vertellen dat ik zo'n leuke dame me niet eerder opgevallen is, ik ga daar nu gelijk verandering in brengen."![]()
![]()
Die vind ik ook wel een beetje te slijmerig eigenlijk. Ik zou afhakenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het omgekeerde is logischer
"Hey volgens mij heb ik jou hier nog niet eerder gezien?" "Huh, nou ik kom hier echt wel vaker." "Ga je me nou vertellen dat ik zo'n leuke dame me niet eerder opgevallen is, ik ga daar nu gelijk verandering in brengen."![]()
![]()
waar krijg jij een natte barkruk van danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel een beetje te slijmerig eigenlijk. Ik zou afhaken
+1 ik ben te nuchter denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel een beetje te slijmerig eigenlijk. Ik zou afhaken
Mannen die geen debiele openingszinnen gebruikenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:35 schreef Beach het volgende:
[..]
waar krijg jij een natte barkruk van dan
je kan zelf ook op iemand afstappenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mannen die geen debiele openingszinnen gebruiken
Serieus, ben gewoon een beetje normaal dan steek je waarschijnlijk al met kop en schouders boven de weirdo's uit en heb je alleen daarom al beet
Eeh ik zie even de logica niet van jouw reactie op wat ze nu zegt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:36 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan zelf ook op iemand afstappen
#feminstengelijkheid
Nee dat kwam zojuist gewoon in mijn kop op. Zocht de logica achter jouw zin en hoe mannen vaak totale bullshit uitkramen om maar ergens te komen bij een vrouw. Uiteindelijk moet je gewoon nooit te hard proberen. Om maar met Weiss te spreken: "Doe normaal, zo doe ik ook."quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel een goede jaHeb je die van Weissman geleerd?
Hoelang was je ook alweer single?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
Meestal open ik gewoon met een zogenaamde neg. "Hey leuke jurk heb je aan maar zag net een ander meisje waarbij hij leuker stond" als ze dan niet direct de hand in je broek stopt weet ik het ook niet meer.
ik ook niet want ik stap juist graag zelf op iemand afquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Eeh ik zie even de logica niet van jouw reactie op wat ze nu zegt?
Iets meer dan 2 jaar, maa ga vanavond sowieso scoren, heb net dat hele topic gelezen in R&Pquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoelang was je ook alweer single?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
Meestal open ik gewoon met een zogenaamde neg. "Hey leuke jurk heb je aan maar zag net een ander meisje waarbij hij leuker stond" als ze dan niet direct de hand in je broek stopt weet ik het ook niet meer.
Mannen die normaal doen zijn zo uitzonderlijk dat ze abnormaal zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet want ik stap juist graag zelf op iemand af
Maar je vroeg waar mijn barkrukje nat van word: een normale kerel die normaal doet.
Ik ga vanavond makkelijke prooi spelen. Dronken worden en gáán.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iets meer dan 2 jaar, maa ga vanavond sowieso scoren, heb net dat hele topic gelezen in R&P
Zijn ook altijd seriemoordenaars. "Het was zo'n normale man, dit had ik nooit achter hem gezocht"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mannen die normaal doen zijn zo uitzonderlijk dat ze abnormaal zijn
Oh shit nu ga ik me zorgen maken..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn ook altijd seriemoordenaars. "Het was zo'n normale man, dit had ik nooit achter hem gezocht"
Doe je wel een jurkje aan anders werkt m'n openingszin niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga vanavond makkelijke prooi spelen. Dronken worden en gáán.
Ja preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mannen die normaal doen zijn zo uitzonderlijk dat ze abnormaal zijn
Ja een nieuwe met moeilijk harde inkijk. Ik zie je vanavond.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe je wel een jurkje aan anders werkt m'n openingszin niet.
Gewoon een man die zichzelf is, geen spelletjes speelt of zich voor je hoopt te winnen met trucjes. Gewoon oprechte interesse, want dat is uiteindelijk waarom je iemand aanspreekt toch?quote:
kan toch beide? Ik vind het prima als iemand oprecht geinteresseert is in seks met mij. Maar dan is dat laatste wel een soort code woord. Als ie gewoon iets wil neuken pakt ie maar een schaap of zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gewoon een man die zichzelf is, geen spelletjes speelt of zich voor je hoopt te winnen met trucjes. Gewoon oprechte interesse, want dat is uiteindelijk waarom je iemand aanspreekt toch?(Ok, tenzij je uit bent op seks, maar dan blijf je sowieso maar heel ver uit mijn buurt).
Sowieso goede gesprekkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja preciesEn daardoor
Laatst heb ik met iemand over geopolitiek zitten praten op een saaie verjaardag en dan ben ik dus echt meteen verliefd he
geen vrouw in gedrag dusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gewoon een man die zichzelf is, geen spelletjes speelt of zich voor je hoopt te winnen met trucjes. Gewoon oprechte interesse, want dat is uiteindelijk waarom je iemand aanspreekt toch?(Ok, tenzij je uit bent op seks, maar dan blijf je sowieso maar heel ver uit mijn buurt).
Oh ja maar dat bedoel ik met uit op seks, ik heb het idee dat mannen die daar op uit zijn meestal niet zo kieskeurig zijn in wie ze aanspreken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kan toch beide? Ik vind het prima als iemand oprecht geinteresseert is in seks met mij. Maar dan is dat laatste wel een soort code woord. Als ie gewoon iets wil neuken pakt ie maar een schaap of zo.
Hoe bepaal jij of hij oprecht geinteresseert is in jou of in seks met jou?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kan toch beide? Ik vind het prima als iemand oprecht geinteresseert is in seks met mij. Maar dan is dat laatste wel een soort code woord. Als ie gewoon iets wil neuken pakt ie maar een schaap of zo.
Ook zo'n cliché, mannen denken dat vrouwen spelletjes spelen, en vrouwen denken dat mannen spelletjes spelen.quote:
Vrouwen die denken dat vrouwen geen spelletjes spelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ook zo'n cliché, mannen denken dat vrouwen spelletjes spelen, en vrouwen denken dat mannen spelletjes spelen.
Mijn SGP broeder gaf al het antwoord.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ook zo'n cliché, mannen denken dat vrouwen spelletjes spelen, en vrouwen denken dat mannen spelletjes spelen.
Nou als ze bijvoorbeeld elke vrouw in de kroeg aanspreken dan zal het wel niet om mij gaan hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe bepaal jij of hij oprecht geinteresseert is in jou of in seks met jou?
Niet doorhebben dat als een vrouw 'hard to get' lijkt te zijn, ze gewoon geen interesse heeftquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat vrouwen geen spelletjes spelen
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als ze bijvoorbeeld elke vrouw in de kroeg aanspreken dan zal het wel niet om mij gaan he
Ik kan mij niet in deze situaties herkennen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat als een vrouw 'hard to get' lijkt te zijn, ze gewoon geen interesse heeft
Versierenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgende TT: als versieren niet zo makkelijk gaat #664
Fixedquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Versierd worden
Ik moet nodig weer eens op stap
Ik heb mijn vriend en mijn laatste 2 scharrels toch echt zelf versiert hoorquote:
Haten op jaren 30 standpuntenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou Klokov belachelijk willen maken voor z'n jaren '30 standpunt maar in deze ben ik het half met 'm eens. Dilemma.
dus je loopt rond met een harde eerstquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:49 schreef Klokov het volgende:
Niks op tegen trouwens, de man hoort gewoon de vrouw aan te spreken. Krijg altijd zo'n slappe als vrouwen mij aanspreken
wat is daar nou moeilijk aanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:51 schreef Fripsel het volgende:
Ik word toch ook liever versierd, dat vind ik al moeilijk genoeg.
Klinkt goed, zo even het pistool ontladen op de mental image anders loop ik te wanhopig rond straks.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja een nieuwe met moeilijk harde inkijk. Ik zie je vanavond.
Zou je zeggen hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is daar nou moeilijk aanGewoon lief lachen en zo
Ik werd vanmiddag nog aangesproken in de winkel, er komt soms gewoon niks zinnigs meer uit mequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is daar nou moeilijk aanGewoon lief lachen en zo
Ik zie de tribute wel tegemoet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt goed, zo even het pistool ontladen op de mental image anders loop ik te wanhopig rond straks.
c_c plsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie de tribute wel tegemoet.
goede smaak brahquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:57 schreef Sapstengel het volgende:
Zou wel tribute maken maar heb gisteren al zoveel foto's van Chloe Moretz geprint dat mn inkt op is.
Smooth hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:58 schreef Weissman het volgende:
Mijn vaste openingszin; ''Voor hoeveel doe je anaal?''.
Whahhaaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:58 schreef Weissman het volgende:
Werkt die bij MsMessy ook goed? Ik hoorde dat ze daar wel voor open staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:58 schreef Weissman het volgende:
Alsmede armageddon project. Ik ben dr bij.quote:
Ik mis de tijd waar vrouwen niet automatisch meer rechten dan mannen hadden.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:16 schreef VMSDKR het volgende:
Godverdomme kan die wijvenpraat even heel snel weer opkankeren oke bedankt
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Werkt die bij MsMessy ook goed? Ik hoorde dat ze daar wel voor open staat.
He shit, wat vind ik het erg dat je dat van me denkt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:23 schreef fathank het volgende:
Al die vrouwen die zich online te goed voor doen om zich door een of andere gladjakker de eerste de beste avond af te laten kitten
'ik ben echt niet zo, daar voel ik me veel te goed voor'.
Enigen die dat zeggen zijn t neuken niet waard
Echt woest wordt ik van die check your privilige feministenhoeren. Het feminisme wat zij prediken gaat al lang niet meer over gelijkheid maar over mannen zijn het kwaad en vrouwen superieur.quote:
vrouwen zijn net kinderenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt woest wordt ik van die check your privilige feministenhoeren. Het feminisme wat zij prediken gaat al lang niet meer over gelijkheid maar over mannen zijn het kwaad en vrouwen superieur.
"oh ik had seks terwijl ik dronken was en eigenlijk een relatie heb, wacht ik zeg wel dat het rape was" En op die manier hun sletgedrag voor zichzelf goedpraten. Anders neem je gewoon een keer verantwoordelijk labiele aidshoer.
Daarom kom ik er gewoon voor uit dat ik makkelijk ben henkie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:23 schreef fathank het volgende:
Al die vrouwen die zich online te goed voor doen om zich door een of andere gladjakker de eerste de beste avond af te laten kitten
'ik ben echt niet zo, daar voel ik me veel te goed voor'.
Enigen die dat zeggen zijn t neuken niet waard
En als ze willen kunnen ze je echt écht kapot maken. Kom als man maar eens fatsoenlijk onder rape-charges uit. De titel blijft hangen, of de rechter je nou gelijk geeft of niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt woest wordt ik van die check your privilige feministenhoeren. Het feminisme wat zij prediken gaat al lang niet meer over gelijkheid maar over mannen zijn het kwaad en vrouwen superieur.
"oh ik had seks terwijl ik dronken was en eigenlijk een relatie heb, wacht ik zeg wel dat het rape was" En op die manier hun sletgedrag voor zichzelf goedpraten. Anders neem je gewoon een keer verantwoordelijk labiele aidshoer.
Dit is ook zo'n mooie, echt goede pre workout dit, ik sloop letterlijk de gym nadat ik deze bagger lees
[ afbeelding ]
Inderdaad. Maar wie was gelijkheid dan? Oh wacht het is alleen gelijkheid als het die feministen goed uitkomt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En als ze willen kunnen ze je echt écht kapot maken. Kom als man maar eens fatsoenlijk onder rape-charges uit. De titel blijft hangen, of de rechter je nou gelijk geeft of niet.
Dat soort vrouwen verwachten hetzelfde te krijgen als waar mannen hard voor werken, zonder er zelf wat voor te willen doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wie was gelijkheid dan? Oh wacht het is alleen gelijkheid als het die feministen goed uitkomt.
Vind je? Ik vind je wat lafjes geworden de laatste tijd. Waar is de haat gebleven seto, de irrationele woede?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom kom ik er gewoon voor uit dat ik makkelijk ben henkie.
het verplaatst zich een beetje naar fripsel met d'r oersaaie postsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind je wat lafjes geworden de laatste tijd. Waar is de haat gebleven seto, de irrationele woede?
Zoals je zei inderdaad net kinderen "maar hij heeft dat ook!"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen verwachten hetzelfde te krijgen als waar mannen hard voor werken, zonder er zelf wat voor te willen doen.
Ik snapte al niet waarom dat ok gevonden werd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:32 schreef seto het volgende:
[..]
het verplaatst zich een beetje naar fripsel met d'r oersaaie posts
Terecht. Voegt niks toe, lift niet, is niet grappig noch provocerend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:32 schreef seto het volgende:
[..]
Hey Sap, doe ook even een rage zetten over het rechtssysteem omtrent gescheiden ouders en het gebrek aan rechten van vaders. Vooral in 'Murica is die zo scheef als een kat z'n kut.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoals je zei inderdaad net kinderen "maar hij heeft dat ook!"
Uit een ander topic waarin ik gepost heb. Iets met lange vrouwen of zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
mag ik vragen hoe als je deze informatiekaart in bezit bent geworden?
Ja, maar ze zag er uit als 17.quote:
Daar weet ik niet genoeg over behalve dat wanneer je sletvrouw ervoor kiest om samen met de kinderen te vertrekken je als man nog mooi mag betalen ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey Sap, doe ook even een rage zetten over het rechtssysteem omtrent gescheiden ouders en het gebrek aan rechten van vaders. Vooral in 'Murica is die zo scheef als een kat z'n kut.
Sinds 1998. 27 jaar dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoelang was je ook alweer single?
ik dm je een goede linkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar weet ik niet genoeg over behalve dat wanneer je sletvrouw ervoor kiest om samen met de kinderen te vertrekken je als man nog mooi mag betalen ook
neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
Van die man die miljonair werd jaren na de scheiding en zn ex-vrouw die toen via een rechtszaak alsnog geld kreeg toegewezen?
Diep triest, dat rekenniveau hier, vind je niet?quote:
Ik mis de oude c_c, die niet voortdurend over series/issues aan het posten was.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Terecht. Voegt niks toe, lift niet, is niet grappig noch provocerend.
c_c kan kon af en toe nog leuk uit de hoek komen
Ik zoek nog een vrouw die mij kan onderhouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:43 schreef Eleiko het volgende:
Vrouwen die zichzelf niet financieel kunnen onderhouden
Het is toch geen 1950 meer?
Nee precies feministen strijden met dat argument, maar als het ze uitkomt wel lekker alimentatie vangen want dan is gelijkheid ineens niet meer belangrijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:43 schreef Eleiko het volgende:
Vrouwen die zichzelf niet financieel kunnen onderhouden
Het is toch geen 1950 meer?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hield me even koest, maar no worries, she's back. De kitty-gloves zijn weer uit.
wat doet zij hier eigenlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:32 schreef seto het volgende:
[..]
Je bent toch alto? Die zijn altijd al anders dan normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:02 schreef Fripsel het volgende:
Ik zou bijna m'n best gaan doen om niet zo saai te zijn.
Sorry ben te saai om alto te zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent toch alto? Die zijn altijd al anders dan normaal.
Alto's dat zijn toch die koekblikken op wielen voor huisvrouwtjes met korte pittige kapsels?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent toch alto? Die zijn altijd al anders dan normaal.
Fripsel: goedgekeurd en getekend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:02 schreef Fripsel het volgende:
Ik zou bijna m'n best gaan doen om niet zo saai te zijn.
Damn dan ben ik wel heel saai.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alto's dat zijn toch die koekblikken op wielen voor huisvrouwtjes met korte pittige kapsels?
in de UK is het bog een tandje erger. En ons alles NL is de overtreffende trap. Hoer mag zelfs de nieuwe partner mee gaan betaken aan de alimentatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar weet ik niet genoeg over behalve dat wanneer je sletvrouw ervoor kiest om samen met de kinderen te vertrekken je als man nog mooi mag betalen ook
Been there, done that, never again and if so.. shoot mequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:07 schreef Weissman het volgende:
Hey MsMessy heb je ook kort pittig kapsel?
Is goed, kunnen wel roleplayen dat ik je rape.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik verkracht word, wil ik ervan genieten.
Wil je er meer over vertellen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Fripsel: goedgekeurd en getekend.
- Jaqen
Ik spriets m'n broekje een beetje vol bij het ideequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is goed, kunnen wel roleplayen dat ik je rape.
van achteren of van voren?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik spriets m'n broekje een beetje vol bij het idee
Ik had deze week bijna de helft van mijn haar afgeknipt. Bijna...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Been there, done that, never again and if so.. shoot me![]()
![]()
Don'tquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had deze week bijna de helft van mijn haar afgeknipt. Bijna...
Dan heb ik ook nog best wat over denk ik hoor daar niet van
Ja dat zei de kapper ookquote:
Goede kapperquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat zei de kapper ook
En ik heb er toch de ballen niet voor
Anders vertel jij even iets leuks.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:24 schreef seto het volgende:
echt super interessant weer dames bijna de helft eraf zozo sjongejonge goed dat je het niet gedaan hebt
Jullie begonnen over korte pittige kapselsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:24 schreef seto het volgende:
echt super interessant weer dames bijna de helft eraf zozo sjongejonge goed dat je het niet gedaan hebt
Niet eens gewoon neuken?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:27 schreef Weissman het volgende:
rhubarbje lijkt me wel een geil sma'tje
zou wel throatfucken/10
Grappig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef seto het volgende:
[..]
ik ga zo ff fappen op de badkamerfoto van sap
broodje hamburger met frietjes toch lekker zelf makequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef Weissman het volgende:
hey kaas wat ga je eten?
Jij bent echt een toffe gozer.
doe anders even een foto van je etenquote:
echt bij die twee vergelijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha, en jullie dachten dat ík erg was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |