Boh, na THPS dus Red Alert?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kwam omdat je er teveel over ging praten en ik wou haten
Wist je dat niet? Je hebt het weer zitten spelen door oa mijquote:
Botsquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog diehard gebot in de Runespan met mijn ex. De Runescapeleef.
pls stahpquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Je hebt het weer zitten spelen door oa mij
In de jaren dat ik Sri Lanka/India was heb ik enkel RA2 gespeeld
#randomLBfeitje
Ik eigenlijk ook, met mijn account dat ik maakte in groep 7quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bots![]()
Ik heb gewoon keihard gewerkt
Ik heb tijdens een keer vervelen een habbo account gemaaktquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, met mijn account dat ik maakte in groep 7.
Maar toen was het vakantie en we verveelden ons, yay laten we Runescapen. En hij ging botten. En ik niet. Maar hij maakte progress, ik niet. Toen ging ik ook botten
.
u ok?quote:
quote:
Neequote:
Iehquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)t_klanten_te_trekken
Wut
Neem aan dat die nooit op tv te zien is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)t_klanten_te_trekken
Wut
Mijn jeugd was primaquote:
Gewoon om half 4quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Neem aan dat die nooit op tv te zien is.
Mn jeugd is prima*quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
pls je bent nog zo jeugdig als een verse puist.
Dit is geen topic voor diepe filosofische vragen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:40 schreef dopfles1 het volgende:
hebben jullie soms ook het gevoel dat je niet meer goed kan nadenken omdat je erg moe bent?
Moet ik even denken, heb ik wel ooit gedaan..quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Hee hallo heeft er hier iemand ooit toevallig een fotomozaïek gemaakt en zo ja met welke site gr. Ik wil de kleine foto's zelf kunnen toevoegen. Dank.
Zomgquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Je hebt het weer zitten spelen door oa mij
In de jaren dat ik Sri Lanka/India was heb ik enkel RA2 gespeeld
#randomLBfeitje
Ik had alleen een pcquote:
Nopequote:
Mehquote:
Ik luister goede muziek atm okequote:
post hier dan eensquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik luister goede muziek atm oke
is dit metal ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
https://play.spotify.com/track/7G5iZRBKHBT2niVR0RlzJU
quote:
vind dit beterquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
https://play.spotify.com/track/3H3cOQ6LBLSvmcaV7QkZEu
Ik heb geen oude kameradenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop het niet
Jij klinkt btw vies veel als een oude kameraad van me
Ja. Mijn invalide vader verzorgen, meubels bouwen en een opleiding tot ontwerper.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe jij wel eens wat anders in je leven dat gifjes plaatsen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Mijn invalide vader verzorgen, meubels bouwen en een opleiding tot ontwerper.
Neuj maar begin eens een goed gesprek ofzo, het is een beetje dood hier.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar verder alleen gifjes inderdaad. Ik hoop maar dat het later goed betaalt.
Ligt er aan, met hoeveel mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:38 schreef GoedStout het volgende:
Laten we het eens hebben over 1 basisinkomen. Voor of tegen?
Voorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:38 schreef GoedStout het volgende:
Naar Zwitsers model bedoel je?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:38 schreef GoedStout het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naar Zwitsers model bedoel je?
Het idee klinkt leuk. Ik heb alleen geen flauw benul of dat op de lange termijn houdbaar is eerlijk gezegd.
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voornamelijk vanwege druggies zoals Nick hierboven die dan de hele dag niets gaan doen.
Voor heel Nederland.quote:
Ohh alleen NL. Ja daar is wel over na te denken. Maar dan zal de hele EU wel weer moeten meedoen en dat gaat niet werkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:42 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Voor heel Nederland.
1 basisinkomen
Iedere Nederlander, met 1 paspoort, ¤2000 per maand. Van geboorte tot pensoien.
Daarvan is alles inbegrepen. In eigen beheer etc etc. Je kent het wel.
17 miljoen x 2000 euro
35 miljoen als de andere europeanen die daar wel voor willen verhuizen hier binnen wandelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:42 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Voor heel Nederland.
1 basisinkomen
Iedere Nederlander, met 1 paspoort, ¤2000 per maand. Van geboorte tot dood
Daarvan is alles inbegrepen. In eigen beheer etc etc. Je kent het wel.
17 miljoen x 2000 euro
Vraag wat de Nederlander wil. En het antwoord ligt er. Zo simpel is het. Dat heet democratie toch? Of heb ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohh alleen NL. Ja daar is wel over na te denken. Maar dan zal de hele EU wel weer moeten meedoen en dat gaat niet werken
Nou ja, het moet wel werkbaar blijven. Als je een poll neerlegt waarin nederlanders kunnen kiezen voor een eenmalige eindejaarsuitkering van een miljoen krijg je daar misschien ook wel een meerderheid voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:44 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Vraag wat de Nederlander wil. En het antwoord ligt er. Zo simpel is het. Dat heet democratie toch? Of heb ik dat verkeerd?
Nickj0n!quote:
Neen, op dit moment lig ik aangeschoten op een Oosters bankstel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mr SurgeLigt u al op een fijn Cubaans strand ?
Alsof dat gaat werkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel werkbaar blijven. Als je een poll neerlegt waarin nederlanders kunnen kiezen voor een eenmalige eindejaarsuitkering van een miljoen krijg je daar misschien ook wel een meerderheid voor.
Niet te betalen, maar toch.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel werkbaar blijven. Als je een poll neerlegt waarin nederlanders kunnen kiezen voor een eenmalige eindejaarsuitkering van een miljoen krijg je daar misschien ook wel een meerderheid voor.
Niet te betalen, maar toch.
Mja als je de verwarming hoger zet, en je ogen sluit ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nickj0n!
[..]
Neen, op dit moment lig ik aangeschoten op een Oosters bankstel.
Verwarming staat al aan, want fakking koud buiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja als je de verwarming hoger zet, en je ogen sluit ?
Ik snap wat je bedoelt, maar als de meerderheid het er mee eens is wil dat nog niet zeggen dat het gaat werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:48 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar je snapt wat ik bedoel.
Ik zou niet weten waarom het niet zou werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar als de meerderheid het er mee eens is wil dat nog niet zeggen dat het gaat werken.
Ik ben eigenlijk best wel geïntrigeerd door het principe. Het klinkt zo absurd, maar blijkbaar zijn er landen die het overwegen of ingevoerd hebben. En nog geen smeulende puinhopen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:52 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het niet zou werken.
Alles draait gewoon door, moet gewoon doordraaien.
Er moet dus een ingrijpmoment zijn waarin dat kan zonder dat alles stil komt te liggen.
Want het werk moet doorgaan, want vraag en aanbod blijft bestaan. Ook in werk/hobby
Gewoon, waar dat normaal ook heen zou gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best wel geïntrigeerd door het principe. Het klinkt zo absurd, maar blijkbaar zijn er landen die het overwegen of ingevoerd hebben. En nog geen smeulende puinhopen zijn.
Ik ben benieuwd waar dat geld dan heen zou gaan.
Nouja normaal dus niet naar NL. dat is het probleem een beetjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:58 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Gewoon, waar dat normaal ook heen zou gaan.
Denk er maar eens over na, en weeg de voordelen af tegen de nadelen
So what? Zaken doen met andere landen gaat gewoon door toch? Geld gaat niet afgeschafd worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja normaal dus niet naar NL. dat is het probleem een beetje
Nee, maar als je als overheid ieder jaar een stapel geld weggeeft en het verdwijnt naar andere landen is die stapel snel op.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:14 schreef GoedStout het volgende:
[..]
So what? Zaken doen met andere landen gaat gewoon door toch? Geld gaat niet afgeschafd worden.
Zaken doen wel, maar weggeven, terwijl mensen die hier vroeger 2x modaal verdienden ineens moeten inleveren, zal niet echt gewaardeerd worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:14 schreef GoedStout het volgende:
[..]
So what? Zaken doen met andere landen gaat gewoon door toch? Geld gaat niet afgeschafd worden.
Diezelfde overheid is minder groot en heeft dientengevolge dus ook minder geld nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar als je als overheid ieder jaar een stapel geld weggeeft en het verdwijnt naar andere landen is die stapel snel op.
Maar het is een eindige voorraad als er meer weggegeven wordt dan dat er binnen komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:17 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Diezelfde overheid is minder groot en heeft dientengevolge dus ook minder geld nodig
Tja, er is altijd wel een "maar" te bedenken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar het is een eindige voorraad als er meer weggegeven wordt dan dat er binnen komt.
www.chatlokaal.nlquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:24 schreef GoedStout het volgende:
bestaan er nog grappige chatboxen? gratis en voor noppes? ik verveel me hihaho
Ohh, die poeier ik wel af.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat wel. alleen sta ik niet garant voor wie je er tegen komt.
eerder naar bed gaanquote:
daar wordt het om 6.25 niet later vanquote:
wel draaglijkerquote:
Klopt, maar dat is een euro of 3 toch? En we hebben nog 2 maandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:38 schreef DrNick het volgende:
Oh Surge, ik bedacht me net, we moeten nog een Melkweg lidmaatschap kopen
4quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een euro of 3 toch? En we hebben nog 2 maand
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
4
Die lidmaatschappen slaan sowieso nergens op
Duurder?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, inderdaadVooral niet nu ze elke keer duurder worden
Waar koop je die dingen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
https://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_effects.shtml
Pff, had al teveel moeite met naar coffeeshop gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je plaatselijke dealer of het internet.
Wil jij ook een uurtjequote:
Is niets aanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pff, had al teveel moeite met naar coffeeshop gaan
Vissticksquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:08 schreef DrNick het volgende:
3.40 voor 15 Iglo vissticks
Die van Jumbo huismerk waren maar 1.50
Vissticksquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:08 schreef DrNick het volgende:
3.40 voor 15 Iglo vissticks
Die van Jumbo huismerk waren maar 1.50
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vissticks
gewoon verse kibbeling van de visboer klappen
quote:
Oke, bedankt Hansquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:13 schreef Firewarrior het volgende:
RuneScape is kutspel, ik speelde dat vroeger toen ik klein was, maar nu niet meer. Ik heb er wel spijt van dat ik dat speelde, ik had schijnbaar niks beters te doen. Private servers zijn veel beter dan kan je pken zonder eerst lang te moeten trainen en geld te moeten verdienen. Dat speelde ik laatst nog wel, maar Avenged-Pkz gaat helaas offline en ik ben dus gestopt. Misschien zoek ik nog een andere spawn server dan ga ik die spelen.
Okquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:13 schreef Firewarrior het volgende:
RuneScape is een kutspel, ik speelde dat vroeger toen ik klein was, maar nu niet meer. Ik heb er wel spijt van dat ik dat speelde, ik had schijnbaar niks beters te doen. Private servers zijn veel beter dan kan je pken zonder eerst lang te moeten trainen en geld te moeten verdienen. Dat speelde ik laatst nog wel, maar Avenged-Pkz gaat helaas offline en ik ben dus gestopt. Misschien zoek ik nog een andere spawn server dan ga ik die spelen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:15 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat is dit voor kutreactie? Reageer dan gewoon niet als je niks nuttigs te zeggen hebt.
[..]
Wat is dit voor kutreactie? Reageer dan gewoon niet als je niks nuttigs te zeggen hebt.
quote:
[..]
Dat kanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:17 schreef Etsu het volgende:
Hey Ama, ik vind hasj wel lekker hoor. Misschien wel lekkerder dan wiet, ben ik nog niet over uit. Maar wel smaakvoller.
?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
wie zijn die paar noobs hierbeetje tussen ons kliekje durven komen
Pezu baasjequote:
quote:
quote:
Ik bedoelde een andere Fokker89!!quote:
oh nee dan is het goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoelde een andere Fokker89!!
tnx ik moet de nIeuwste episode nog kijkenquote:
Doe niet tijger als je poessie bentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoelde een andere Fokker89!!
Ga je vanavond metal draaien? Uccie heeft nibb-its. al snap ik niet wat dat er mee te maken moet hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Doe niet tijger als je poessie bent
Omdat ze film gaat kijken danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga je vanavond metal draaien? Uccie heeft nibb-its. al snap ik niet wat dat er mee te maken moet hebben
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Doe niet tijger als je poessie bent
Ik snap het ook nietquote:
Watquote:
Hoe komt 't?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Vrijdag de dertiende en ik lijk serieus op een zombie
Vroeg op, ben moe maar toch weer niet.quote:
Maar maar waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je leeft nog. De berenklem en cartoonaambeeld faalden.
Awhquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vroeg op, ben moe maar toch weer niet.
Ik vind jou ook lief hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:13 schreef Firewarrior het volgende:
RuneScape is een kutspel, ik speelde dat vroeger toen ik klein was, maar nu niet meer. Ik heb er wel spijt van dat ik dat speelde, ik had schijnbaar niks beters te doen. Private servers zijn veel beter dan kan je pken zonder eerst lang te moeten trainen en geld te moeten verdienen. Dat speelde ik laatst nog wel, maar Avenged-Pkz gaat helaas offline en ik ben dus gestopt. Misschien zoek ik nog een andere spawn server dan ga ik die spelen.
[..]
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:26 schreef Sardu het volgende:
Deze sc trekt af en toe wat markante figuren aan.
Met jou hebben we leren leven. Je hebt je best gedaan.quote:
Dat is ook de reden waarom Nick nooit crew zal worden. Dan kunnen we tenminste z'n posts blokkeren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met jou hebben we leren leven. Je hebt je best gedaan.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met jou hebben we leren leven. Je hebt je best gedaan.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom Nick nooit crew zal worden. Dan kunnen we tenminste z'n posts blokkeren.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom Nick nooit crew zal worden. Dan kunnen we tenminste z'n posts blokkeren.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:34 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Nouja crew is de eer en glorie ook wel af sinds de komst van Fylax.![]()
Tegenwoordig ben je als gewone user weer speciaal.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:34 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Nouja crew is de eer en glorie ook wel af sinds de komst van Fylax.![]()
Tegenwoordig ben je als gewone user weer speciaal.
Bij mij niet iigquote:
Moemoequote:
Hoe was holi?quote:
Dankjewelquote:
Was in Rotterdam geweest, was wel gezelligquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb 't niet gevierd, nooit gedaan eigenlijk.
Jij wel? You told me.
Pics?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was in Rotterdam geweest, was wel gezellig
Geen pics gemaaktquote:
Lijkt me wel leuk om een keer mee te maken.quote:
Als hij maar lief voor je is, dan is alles goedquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om een keer mee te maken.
[..]
Als hij maar lief voor je is, dan is alles goed.
Witte wijnquote:
quote:
Ligt eraan wat voor whiskyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |