Dat snap ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel werkbaar blijven. Als je een poll neerlegt waarin nederlanders kunnen kiezen voor een eenmalige eindejaarsuitkering van een miljoen krijg je daar misschien ook wel een meerderheid voor.
Niet te betalen, maar toch.
Mja als je de verwarming hoger zet, en je ogen sluit ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nickj0n!
[..]
Neen, op dit moment lig ik aangeschoten op een Oosters bankstel.
Verwarming staat al aan, want fakking koud buiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja als je de verwarming hoger zet, en je ogen sluit ?
Ik snap wat je bedoelt, maar als de meerderheid het er mee eens is wil dat nog niet zeggen dat het gaat werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:48 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar je snapt wat ik bedoel.
Ik zou niet weten waarom het niet zou werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar als de meerderheid het er mee eens is wil dat nog niet zeggen dat het gaat werken.
Ik ben eigenlijk best wel geïntrigeerd door het principe. Het klinkt zo absurd, maar blijkbaar zijn er landen die het overwegen of ingevoerd hebben. En nog geen smeulende puinhopen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:52 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het niet zou werken.
Alles draait gewoon door, moet gewoon doordraaien.
Er moet dus een ingrijpmoment zijn waarin dat kan zonder dat alles stil komt te liggen.
Want het werk moet doorgaan, want vraag en aanbod blijft bestaan. Ook in werk/hobby
Gewoon, waar dat normaal ook heen zou gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best wel geïntrigeerd door het principe. Het klinkt zo absurd, maar blijkbaar zijn er landen die het overwegen of ingevoerd hebben. En nog geen smeulende puinhopen zijn.
Ik ben benieuwd waar dat geld dan heen zou gaan.
Nouja normaal dus niet naar NL. dat is het probleem een beetjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:58 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Gewoon, waar dat normaal ook heen zou gaan.
Denk er maar eens over na, en weeg de voordelen af tegen de nadelen
So what? Zaken doen met andere landen gaat gewoon door toch? Geld gaat niet afgeschafd worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja normaal dus niet naar NL. dat is het probleem een beetje
Nee, maar als je als overheid ieder jaar een stapel geld weggeeft en het verdwijnt naar andere landen is die stapel snel op.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:14 schreef GoedStout het volgende:
[..]
So what? Zaken doen met andere landen gaat gewoon door toch? Geld gaat niet afgeschafd worden.
Zaken doen wel, maar weggeven, terwijl mensen die hier vroeger 2x modaal verdienden ineens moeten inleveren, zal niet echt gewaardeerd worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:14 schreef GoedStout het volgende:
[..]
So what? Zaken doen met andere landen gaat gewoon door toch? Geld gaat niet afgeschafd worden.
Diezelfde overheid is minder groot en heeft dientengevolge dus ook minder geld nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar als je als overheid ieder jaar een stapel geld weggeeft en het verdwijnt naar andere landen is die stapel snel op.
Maar het is een eindige voorraad als er meer weggegeven wordt dan dat er binnen komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:17 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Diezelfde overheid is minder groot en heeft dientengevolge dus ook minder geld nodig
Tja, er is altijd wel een "maar" te bedenken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar het is een eindige voorraad als er meer weggegeven wordt dan dat er binnen komt.
www.chatlokaal.nlquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:24 schreef GoedStout het volgende:
bestaan er nog grappige chatboxen? gratis en voor noppes? ik verveel me hihaho
Ohh, die poeier ik wel af.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat wel. alleen sta ik niet garant voor wie je er tegen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |