Boh, na THPS dus Red Alert?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kwam omdat je er teveel over ging praten en ik wou haten
Wist je dat niet? Je hebt het weer zitten spelen door oa mijquote:
Botsquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog diehard gebot in de Runespan met mijn ex. De Runescapeleef.
pls stahpquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Je hebt het weer zitten spelen door oa mij
In de jaren dat ik Sri Lanka/India was heb ik enkel RA2 gespeeld
#randomLBfeitje
Ik eigenlijk ook, met mijn account dat ik maakte in groep 7quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bots![]()
Ik heb gewoon keihard gewerkt
Ik heb tijdens een keer vervelen een habbo account gemaaktquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, met mijn account dat ik maakte in groep 7.
Maar toen was het vakantie en we verveelden ons, yay laten we Runescapen. En hij ging botten. En ik niet. Maar hij maakte progress, ik niet. Toen ging ik ook botten
.
u ok?quote:
quote:
Neequote:
Iehquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)t_klanten_te_trekken
Wut
Neem aan dat die nooit op tv te zien is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)t_klanten_te_trekken
Wut
Mijn jeugd was primaquote:
Gewoon om half 4quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Neem aan dat die nooit op tv te zien is.
Mn jeugd is prima*quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
pls je bent nog zo jeugdig als een verse puist.
Dit is geen topic voor diepe filosofische vragen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:40 schreef dopfles1 het volgende:
hebben jullie soms ook het gevoel dat je niet meer goed kan nadenken omdat je erg moe bent?
Moet ik even denken, heb ik wel ooit gedaan..quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Hee hallo heeft er hier iemand ooit toevallig een fotomozaïek gemaakt en zo ja met welke site gr. Ik wil de kleine foto's zelf kunnen toevoegen. Dank.
Zomgquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Je hebt het weer zitten spelen door oa mij
In de jaren dat ik Sri Lanka/India was heb ik enkel RA2 gespeeld
#randomLBfeitje
Ik had alleen een pcquote:
Nopequote:
Mehquote:
Ik luister goede muziek atm okequote:
post hier dan eensquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik luister goede muziek atm oke
is dit metal ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
https://play.spotify.com/track/7G5iZRBKHBT2niVR0RlzJU
quote:
vind dit beterquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
https://play.spotify.com/track/3H3cOQ6LBLSvmcaV7QkZEu
Ik heb geen oude kameradenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop het niet
Jij klinkt btw vies veel als een oude kameraad van me
Ja. Mijn invalide vader verzorgen, meubels bouwen en een opleiding tot ontwerper.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe jij wel eens wat anders in je leven dat gifjes plaatsen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Mijn invalide vader verzorgen, meubels bouwen en een opleiding tot ontwerper.
Neuj maar begin eens een goed gesprek ofzo, het is een beetje dood hier.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar verder alleen gifjes inderdaad. Ik hoop maar dat het later goed betaalt.
Ligt er aan, met hoeveel mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:38 schreef GoedStout het volgende:
Laten we het eens hebben over 1 basisinkomen. Voor of tegen?
Voorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:38 schreef GoedStout het volgende:
Naar Zwitsers model bedoel je?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:38 schreef GoedStout het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naar Zwitsers model bedoel je?
Het idee klinkt leuk. Ik heb alleen geen flauw benul of dat op de lange termijn houdbaar is eerlijk gezegd.
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voornamelijk vanwege druggies zoals Nick hierboven die dan de hele dag niets gaan doen.
Voor heel Nederland.quote:
Ohh alleen NL. Ja daar is wel over na te denken. Maar dan zal de hele EU wel weer moeten meedoen en dat gaat niet werkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:42 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Voor heel Nederland.
1 basisinkomen
Iedere Nederlander, met 1 paspoort, ¤2000 per maand. Van geboorte tot pensoien.
Daarvan is alles inbegrepen. In eigen beheer etc etc. Je kent het wel.
17 miljoen x 2000 euro
35 miljoen als de andere europeanen die daar wel voor willen verhuizen hier binnen wandelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:42 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Voor heel Nederland.
1 basisinkomen
Iedere Nederlander, met 1 paspoort, ¤2000 per maand. Van geboorte tot dood
Daarvan is alles inbegrepen. In eigen beheer etc etc. Je kent het wel.
17 miljoen x 2000 euro
Vraag wat de Nederlander wil. En het antwoord ligt er. Zo simpel is het. Dat heet democratie toch? Of heb ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohh alleen NL. Ja daar is wel over na te denken. Maar dan zal de hele EU wel weer moeten meedoen en dat gaat niet werken
Nou ja, het moet wel werkbaar blijven. Als je een poll neerlegt waarin nederlanders kunnen kiezen voor een eenmalige eindejaarsuitkering van een miljoen krijg je daar misschien ook wel een meerderheid voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:44 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Vraag wat de Nederlander wil. En het antwoord ligt er. Zo simpel is het. Dat heet democratie toch? Of heb ik dat verkeerd?
Nickj0n!quote:
Neen, op dit moment lig ik aangeschoten op een Oosters bankstel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mr SurgeLigt u al op een fijn Cubaans strand ?
Alsof dat gaat werkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel werkbaar blijven. Als je een poll neerlegt waarin nederlanders kunnen kiezen voor een eenmalige eindejaarsuitkering van een miljoen krijg je daar misschien ook wel een meerderheid voor.
Niet te betalen, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |