Waar koop je die dingen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
https://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_effects.shtml
Pff, had al teveel moeite met naar coffeeshop gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je plaatselijke dealer of het internet.
Wil jij ook een uurtjequote:
Is niets aanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pff, had al teveel moeite met naar coffeeshop gaan
Vissticksquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:08 schreef DrNick het volgende:
3.40 voor 15 Iglo vissticks
Die van Jumbo huismerk waren maar 1.50
Vissticksquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:08 schreef DrNick het volgende:
3.40 voor 15 Iglo vissticks
Die van Jumbo huismerk waren maar 1.50
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vissticks
gewoon verse kibbeling van de visboer klappen
quote:
Oke, bedankt Hansquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:13 schreef Firewarrior het volgende:
RuneScape is kutspel, ik speelde dat vroeger toen ik klein was, maar nu niet meer. Ik heb er wel spijt van dat ik dat speelde, ik had schijnbaar niks beters te doen. Private servers zijn veel beter dan kan je pken zonder eerst lang te moeten trainen en geld te moeten verdienen. Dat speelde ik laatst nog wel, maar Avenged-Pkz gaat helaas offline en ik ben dus gestopt. Misschien zoek ik nog een andere spawn server dan ga ik die spelen.
Okquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:13 schreef Firewarrior het volgende:
RuneScape is een kutspel, ik speelde dat vroeger toen ik klein was, maar nu niet meer. Ik heb er wel spijt van dat ik dat speelde, ik had schijnbaar niks beters te doen. Private servers zijn veel beter dan kan je pken zonder eerst lang te moeten trainen en geld te moeten verdienen. Dat speelde ik laatst nog wel, maar Avenged-Pkz gaat helaas offline en ik ben dus gestopt. Misschien zoek ik nog een andere spawn server dan ga ik die spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |