Echt? Rare gedachte.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er zijn mensen die Cillessen beter vinden dan Krul
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Rabieluh het volgende:
Zo te horen zijn de Russen in aantocht.
trquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Brammess het volgende:
Godverdomme wat hoop ik dat Boilessen toevallig onder een trein valt.
Er is in ieder geval niemand die Boilesen beter dan Willems vindt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
TR gemaakt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Brammess het volgende:
Heeft hij je moeder in de bips genomen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Brammess het volgende:
barney.gifquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft hij je moeder in de bips genomen?
Niet tussen Amsterdam en Utrecht in ieder geval, die rijden niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Brammess het volgende:
Dr.Mikey vondt het raar dat hij geselecteerd is. Haha dan heb je er echt helemaal geen kijk op.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Er is in ieder geval niemand die Boilesen beter dan Willems vindt.
Dat zijn mensen die Krul waarschijnlijk veel zien spelen, want hij bakt er de laatste tijd ook minder van.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
j0rdiii.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Er is in ieder geval niemand die Boilesen beter dan Willems vindt.
Nederlanders kan je toch ongestraft overhoop schieten ten tijde van oorlog, slim getimed wel.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zegt geen reet, waarschijnlijk meer begroting dan Ajax?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:31 schreef Nober het volgende:
Dnipro Dnipropetrovsk is wel gewoon de nummer 3 van Oekraïne, da's geen kattenpis.
geldquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef hafcfan het volgende:
De nummer 3 van Oekraiene is al te goed voor de Nederlandse clubs hoe is t mogelijk.
Misschien moeten we Heracles Heracles een keer sturenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef hafcfan het volgende:
De nummer 3 van Oekraiene is al te goed voor de Nederlandse clubs hoe is t mogelijk.
Die staan ook boven NLquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef hafcfan het volgende:
Geld, en een kuttrainerquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef hafcfan het volgende:
Ik weet nog goed dat je gewoon van Kiev kon winnen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef hafcfan het volgende:
PSV neemt de Europa League niet serieus.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Volgens mij heeft PSV hier ook twee keer van verloren
Dit is een echte fan jongens.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Brammess het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit is een echte fan jongens.![]()
Inderdaad, een echte fan ben je als je middelmatige spelers van je eigen ploeg Oranje in gaat schreeuwen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Basel. Porto. Steau. Salzburg. Ajax heeft ook geld zat trouwens. Het is niet eens de nummer 1 of 2 maar 3.quote:
Marsman in Oranjequote:Op donderdag 12 maart 2015 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, een echte fan ben je als je middelmatige spelers van je eigen ploeg Oranje in gaat schreeuwen.
Alles beter dan ze doodwensen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, een echte fan ben je als je middelmatige spelers van je eigen ploeg Oranje in gaat schreeuwen.
Blind werd eerst ook uitgefloten en verketterd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Basel. Porto. Steau. Salzburg. Ajax heeft ook geld zat trouwens. Het is niet eens de nummer 1 of 2 maar 3.
De laatste tijd heeft Ajax het ook moeilijk tegen de nummers 10 en lager van de eredivisie, dus zo verbazingwekkend is deze achterstand niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Basel. Porto. Steau. Salzburg. Ajax heeft ook geld zat trouwens. Het is niet eens de nummer 1 of 2 maar 3.
Boilesen in Oranje.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alles beter dan ze doodwensen.
Tof hoor. Beste dat ze in eeuwen gemaakt hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de rust gaan we hiervan genieten.
Ajax heeft dan ook een uitstekend beleid hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Porto is eerlijk vergelijken ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klinkt hoopgevend.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof hoor. Beste dat ze in eeuwen gemaakt hebben.
Ga eens weg met je Basel. Die kwamen niet eens door de schifting van de financial fairplayquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax heeft met fairplay een uitstekend team opgebouwdquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je Basel. Die kwamen niet eens door de schifting van de financial fairplay
Heb je de nieuwe:quote:
Porto en een gesponsorde club zijn ook niet eerlijk. Alleen Steaua is te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je Basel. Die kwamen niet eens door de schifting van de financial fairplay
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze staan één puntje achter Shaktar....
Allemaal niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe:
- Alabama Shakes
- Blur
- Alamo Race Track
- Tame Impala
- Nicolas Jaar
al gehoord?
Inderdaad. Die Boilessen is de beste speler ooit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax heeft met fairplay een uitstekend team opgebouwd
Is toch een logische vergelijking? Ik bedoel, Porto kan alleen maar drie miljoen Brazilianen halen in combinatie met een voordeliger klimaat, zelfde taal en iets minder gedoe met belastingen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porto is eerlijk vergelijken ja.
Dat spel van ze is ook van een buitenaards niveauquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Boilessen is de beste speler ooit.
Dus het verschil tussen de tweede en derde plek is miniem, thus, je opmerking slaat nergens op. Mooi dat we het eens zijn.quote:
Duarte en Van de Hoorn topaankopen. Volgend seizoen voorronde Cl genot.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax heeft dan ook een uitstekend beleid hoor
..
Wij krijgen altijd een hoerenscheids.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:41 schreef dolf1010 het volgende:
Wat voelt die scheids zich het mannetje zeg
Dan komen oa Kenny vd Weg en Anthony Lulringquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duarte en Van de Hoorn topaankopen. Volgend seizoen voorronde Cl genot.
goed gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat spel van ze is ook van een buitenaards niveau
Uh, oké.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus het verschil tussen de tweede en derde plek is miniem, thus, je opmerking slaat nergens op. Mooi dat we het eens zijn.
Laten we hopen dat boilesen die pakt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:42 schreef Cubewood. het volgende:
Die scheids gaat zeker rood geven in deze wedstrijd.
En/of een pingelquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:42 schreef Cubewood. het volgende:
Die scheids gaat zeker rood geven in deze wedstrijd.
quote:
Waarom heb je het idee dat dit geen intens trieste en kinderachtige manier van "discussiëren" is?quote:
Die waren zelfs door. Goal tegen Inter werd onterecht afgekeurd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Dnipro van Qarabag verloor?
Laat gaan johquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb je het idee dat dit geen intens trieste en kinderachtige manier van "discussiëren" is?
Er is geen eens een discussie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb je het idee dat dit geen intens trieste en kinderachtige manier van "discussiëren" is?
Had gewoon moeten zitten dit.quote:
Nee, je roept onzin, wordt daar op aangesproken en kunt dan alleen nog maar andermans reacties oplepelenquote:
Ik heb me de hele dag zitten verheugen op deze wedstrijdquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:47 schreef dolf1010 het volgende:
Dit is intens triest, ik kan niet geloven dat ik hier al weer 45 minuten naar zit te kijken.
Stuur een boze briefquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef Max23 het volgende:
Die sportvraag klopt niet. Die clubs hebben allemaal weleens Europees gespeeld. Al deed MVV alleen in de Intertoto-cup mee, maar dat is ook gewoon Europees.
Ik vraag me alleen of waarom ze al tientallen filmpjes op youtube hebben staanquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Straks foute vrienden. Wat een genot is dat.
Dat dit nog kan in Nederland.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef Max23 het volgende:
Die sportvraag klopt niet. Die clubs hebben allemaal weleens Europees gespeeld. Al deed MVV alleen in de Intertoto-cup mee, maar dat is ook gewoon Europees.
Wat is er onzin aan de zin 'dnjiper staat 3e' haal het er maar uit dan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je roept onzin, wordt daar op aangesproken en kunt dan alleen nog maar andermans reacties oplepelen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe krijgt Veltman hem over![]()
Unlucky Ajax. Valt niet te voetballen op zo'n veld man. Ajax kan derhalve niets aan deze nederlaag doen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Unlucky Ajax. Valt niet te voetballen op zo'n veld man. Ajax kan derhalve niets aan deze nederlaag doen.
Hij is zelfs voor Kelderman geëindigd, dan ben je wel sumboddy.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zag je Sepulveda tekeer gaan vandaag? Die wint sowieso nog een etappe.
Het ligt aan het veld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
#thanksobamaquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het ligt aan het veld.
Het ligt aan de scheidsrechter.
Het is de schuld van de Rabobank.
inderdaad treurigquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:51 schreef bombmannl het volgende:
Die Oekraïners zijn zo slecht, en dan weet je toch 1 keer op doel te schieten in de eerste helft. Die ruimtes die dnipro weggeeft, zo pijnlijk om te zien dat ajax hier niks mee doet
Toegegeven , daar zitten spelers tussen die ik graag bij Ajax ziequote:Op donderdag 12 maart 2015 19:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er onzin aan de zin 'dnjiper staat 3e' haal het er maar uit dan.
Eens, maar het is wel echt grappig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen of waarom ze al tientallen filmpjes op youtube hebben staan
Met links gaat ie erin, weinig spelers die iets kunnen met hun chocoladebeen. Vooral bij Ajakkes.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjah die lopen tegenwoordig wel bij erg veel clubs.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toegegeven , daar zitten spelers tussen die ik graag bij Ajax zie
Komt veel verdedigend talent uit voortquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Bommen op de jeugdopleiding. We gaan gewoon voor 100 miljoen aan nieuwe spelers kopen.
Schijnt dat die Iniesta wel een beetje kan ballen, halen die gozer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Bommen op de jeugdopleiding. We gaan gewoon voor 100 miljoen aan nieuwe spelers kopen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah die lopen tegenwoordig wel bij erg veel clubs.
bietje oud he?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:54 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Schijnt dat die Iniesta wel een beetje kan ballen, halen die gozer.
Is pas 54 jaar, kan goed doorgaan voor eigen jeugd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:54 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Schijnt dat die Iniesta wel een beetje kan ballen, halen die gozer.
Dan schiet hij niet met links? Je hoeft die bal alleen maar van je voet te laten stuiteren voor een doelpunt, komt geen schot of aanname bij kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Met links gaat ie erin, weinig spelers die iets kunnen met hun chocoladebeen. Vooral bij Ajakkes.
Ik zie het, hij is pas 30. Dacht gezien zijn uiterlijk dat hij de 34 al was gepasseerd.quote:
hij kan hem er zo in lopenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan schiet hij niet met links? Je hoeft die bal alleen maar van je voet te laten stuiteren voor een doelpunt, komt geen schot of aanname bij kijken.
wel een ouwe kop inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zie het, hij is pas 30. Dacht gezien zijn uiterlijk dat hij de 34 al was gepasseerd.
Maar een jaartje ouder dan Ronaldoquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zie het, hij is pas 30. Dacht gezien zijn uiterlijk dat hij de 34 al was gepasseerd.
beetje ET achtig, maar ballen kan hij welquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij ziet er vooral uit alsof hij een ernstige vorm van bloedarmoede heeft.
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje ET achtig, maar ballen kan hij wel
Omdat niemand Bazoer serieus neemtquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:59 schreef Nober het volgende:
Waarom geen reclame met EL spelers, ik wil Bazoer horen zeggen dat hij nee tegen racisme is!
En Tim Immersquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:59 schreef Nober het volgende:
Waarom geen reclame met EL spelers, ik wil Bazoer horen zeggen dat hij nee tegen racisme is!
Kwam die maar uit voor de suriprofs he?quote:
Dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In combi met zijn joduhjag filmpje...
Alleen klinkt hij alsof z'n batterijen bijna leeg zijn.. Iedere wedstrijd met hem als commentator oogt direct een stuk saaier.quote:
Komt door het slechte veld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:02 schreef MouzurX het volgende:
Is het beeld bij jullie overigens ook zo slecht?
Neequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:02 schreef MouzurX het volgende:
Is het beeld bij jullie overigens ook zo slecht?
Serrano is een dwerg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi, klote belgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
banquote:
Ban-aanvraag, banquote:
Jij eet alles met appelmoes dus ook ban voor jou.quote:
Postte je in dat andere topic ook al.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Bazoer heeft een kleurtje gekregen.
SPOILER: Brugge-BesiktasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:08 schreef Houtenbeen het volgende:
Hier gaat wat misSPOILER: Brugge-BesiktasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede ninja edit.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Haha je spoiler werkt niet manSPOILER: Brugge-BesiktasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Te laat met je editSPOILER: Brugge-BesiktasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:08 schreef DonRaja het volgende:
Oeh dit was bijna net zo zwaar als die van Costa gisteren...
Bedankt HansSPOILER: Brugge-BesiktasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hier gaat wat mis
Goede ninja edit.
Ja dat doen ze ook, zie je dat weergaloze spel niet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hup Ajax![]()
Godenzonen![]()
Laat Europa weer sidderen van angst
Haha ja geel bedoel je zekerquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Bazoer heeft een kleurtje gekregen.
Nee net gemist.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat doen ze ook, zie je dat weergaloze spel niet?
welke?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee net gemist.
Nu ben ik ook tegelijk Age of Empires aan t doen.
1 of 2?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee net gemist.
Nu ben ik ook tegelijk Age of Empires aan t doen.
Vandaag nogquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij eet alles met appelmoes dus ook ban voor jou.
HAHAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
Wedstrijd staat op record, kan ik vannacht kijken als ik niet kan slapen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
Beter dan in Enschedequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:13 schreef Tchock het volgende:
Het veld ligt er trouwens prima bij als je kijkt naar de hoeveelheid die er over gezeurd werd.
Ik speel nu Roller Coaster Tycoon.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zag laatst een topic hier op Fok over AoE 2 en heb m maar weer gedownload
Broodje bal?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had vandaag nummer 39 met rijst.
Age of Mythology Extended editionquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zag laatst een topic hier op Fok over AoE 2 en heb m maar weer gedownload
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
Ik wist dat het wat niveautjes naar beneden was maar dit is wel heeeeel slecht.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik speel nu Roller Coaster Tycoon.
Denk t wel. Uitgebreide pakket heb ik iig. Ben toch altijd de Bizantijnen. Die hebben van die ventjes met kanonnenquote:
Sporting in de laatste minuut. RIP.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis de tijd dat er een halve finale UEFA Cup in de Hout werd gespeeld.
Byzantijnen met Age of Mythology?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Denk t wel. Uitgebreide pakket heb ik iig. Ben toch altijd de Bizantijnen. Die hebben van die ventjes met kanonnen
Die goal van Sportingquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis de tijd dat er een halve finale UEFA Cup in de Hout werd gespeeld.
Milan ook al. Baggerdagen waren dat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sporting in de laatste minuut. RIP.
De tijd dat we het toen nog grote AC Milan alle hoeken van het veld lieten zien en het eigenlijk verdienden de Champions League te winnen dat jaar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Milan ook al. Baggerdagen waren dat.
http://store.steampowered.com/app/266840/?l=dutchquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kan dat niet? Wat is Age of Mythology dan, dacht een uitbreiding can AoE
Die 2-0 in de wedstrijd in Milaan was eigenlijk veel belangrijker. Zo onnodig in de laatste minuutquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De tijd dat we het toen nog grote AC Milan alle hoeken van het veld lieten zien en het eigenlijk verdienden de Champions League te winnen dat jaar.
Zo uit de rug van Bommels. Paardenlul.
Ja, dat had ook 1-14 moeten worden. Park.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2-0 in de wedstrijd in Milaan was eigenlijk veel belangrijker. Zo onnodig in de laatste minuut
Nee, is een ander spel. Met monsters en goden en natuurrampenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kan dat niet? Wat is Age of Mythology dan, dacht een uitbreiding can AoE
Grepolis?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, is een ander spel. Met monsters en goden en natuurrampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |