beetje ET achtig, maar ballen kan hij welquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij ziet er vooral uit alsof hij een ernstige vorm van bloedarmoede heeft.
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje ET achtig, maar ballen kan hij wel
Omdat niemand Bazoer serieus neemtquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:59 schreef Nober het volgende:
Waarom geen reclame met EL spelers, ik wil Bazoer horen zeggen dat hij nee tegen racisme is!
En Tim Immersquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:59 schreef Nober het volgende:
Waarom geen reclame met EL spelers, ik wil Bazoer horen zeggen dat hij nee tegen racisme is!
Kwam die maar uit voor de suriprofs he?quote:
Dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In combi met zijn joduhjag filmpje...
Alleen klinkt hij alsof z'n batterijen bijna leeg zijn.. Iedere wedstrijd met hem als commentator oogt direct een stuk saaier.quote:
Komt door het slechte veld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:02 schreef MouzurX het volgende:
Is het beeld bij jullie overigens ook zo slecht?
Neequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:02 schreef MouzurX het volgende:
Is het beeld bij jullie overigens ook zo slecht?
Serrano is een dwerg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi, klote belgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |