Ik vraag me alleen of waarom ze al tientallen filmpjes op youtube hebben staanquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Straks foute vrienden. Wat een genot is dat.
Dat dit nog kan in Nederland.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef Max23 het volgende:
Die sportvraag klopt niet. Die clubs hebben allemaal weleens Europees gespeeld. Al deed MVV alleen in de Intertoto-cup mee, maar dat is ook gewoon Europees.
Wat is er onzin aan de zin 'dnjiper staat 3e' haal het er maar uit dan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je roept onzin, wordt daar op aangesproken en kunt dan alleen nog maar andermans reacties oplepelen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe krijgt Veltman hem over![]()
Unlucky Ajax. Valt niet te voetballen op zo'n veld man. Ajax kan derhalve niets aan deze nederlaag doen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Unlucky Ajax. Valt niet te voetballen op zo'n veld man. Ajax kan derhalve niets aan deze nederlaag doen.
Hij is zelfs voor Kelderman geëindigd, dan ben je wel sumboddy.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zag je Sepulveda tekeer gaan vandaag? Die wint sowieso nog een etappe.
Het ligt aan het veld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
#thanksobamaquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het ligt aan het veld.
Het ligt aan de scheidsrechter.
Het is de schuld van de Rabobank.
inderdaad treurigquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:51 schreef bombmannl het volgende:
Die Oekraïners zijn zo slecht, en dan weet je toch 1 keer op doel te schieten in de eerste helft. Die ruimtes die dnipro weggeeft, zo pijnlijk om te zien dat ajax hier niks mee doet
Toegegeven , daar zitten spelers tussen die ik graag bij Ajax ziequote:Op donderdag 12 maart 2015 19:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er onzin aan de zin 'dnjiper staat 3e' haal het er maar uit dan.
Eens, maar het is wel echt grappig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen of waarom ze al tientallen filmpjes op youtube hebben staan
Met links gaat ie erin, weinig spelers die iets kunnen met hun chocoladebeen. Vooral bij Ajakkes.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjah die lopen tegenwoordig wel bij erg veel clubs.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toegegeven , daar zitten spelers tussen die ik graag bij Ajax zie
Komt veel verdedigend talent uit voortquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Bommen op de jeugdopleiding. We gaan gewoon voor 100 miljoen aan nieuwe spelers kopen.
Schijnt dat die Iniesta wel een beetje kan ballen, halen die gozer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Bommen op de jeugdopleiding. We gaan gewoon voor 100 miljoen aan nieuwe spelers kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |