Echt? Rare gedachte.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er zijn mensen die Cillessen beter vinden dan Krul
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Rabieluh het volgende:
Zo te horen zijn de Russen in aantocht.
trquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Brammess het volgende:
Godverdomme wat hoop ik dat Boilessen toevallig onder een trein valt.
Er is in ieder geval niemand die Boilesen beter dan Willems vindt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
TR gemaakt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Brammess het volgende:
Heeft hij je moeder in de bips genomen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Brammess het volgende:
barney.gifquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft hij je moeder in de bips genomen?
Niet tussen Amsterdam en Utrecht in ieder geval, die rijden niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Brammess het volgende:
Dr.Mikey vondt het raar dat hij geselecteerd is. Haha dan heb je er echt helemaal geen kijk op.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Er is in ieder geval niemand die Boilesen beter dan Willems vindt.
Dat zijn mensen die Krul waarschijnlijk veel zien spelen, want hij bakt er de laatste tijd ook minder van.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
j0rdiii.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Er is in ieder geval niemand die Boilesen beter dan Willems vindt.
Nederlanders kan je toch ongestraft overhoop schieten ten tijde van oorlog, slim getimed wel.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zegt geen reet, waarschijnlijk meer begroting dan Ajax?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:31 schreef Nober het volgende:
Dnipro Dnipropetrovsk is wel gewoon de nummer 3 van Oekraïne, da's geen kattenpis.
geldquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef hafcfan het volgende:
De nummer 3 van Oekraiene is al te goed voor de Nederlandse clubs hoe is t mogelijk.
Misschien moeten we Heracles Heracles een keer sturenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef hafcfan het volgende:
De nummer 3 van Oekraiene is al te goed voor de Nederlandse clubs hoe is t mogelijk.
Die staan ook boven NLquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef hafcfan het volgende:
Geld, en een kuttrainerquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef hafcfan het volgende:
Ik weet nog goed dat je gewoon van Kiev kon winnen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef hafcfan het volgende:
PSV neemt de Europa League niet serieus.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Volgens mij heeft PSV hier ook twee keer van verloren
Dit is een echte fan jongens.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef Brammess het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit is een echte fan jongens.![]()
Inderdaad, een echte fan ben je als je middelmatige spelers van je eigen ploeg Oranje in gaat schreeuwen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit is een echte fan jongens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |