Nee net gemist.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat doen ze ook, zie je dat weergaloze spel niet?
welke?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee net gemist.
Nu ben ik ook tegelijk Age of Empires aan t doen.
1 of 2?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee net gemist.
Nu ben ik ook tegelijk Age of Empires aan t doen.
Vandaag nogquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij eet alles met appelmoes dus ook ban voor jou.
HAHAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
Wedstrijd staat op record, kan ik vannacht kijken als ik niet kan slapen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
Beter dan in Enschedequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:13 schreef Tchock het volgende:
Het veld ligt er trouwens prima bij als je kijkt naar de hoeveelheid die er over gezeurd werd.
Ik speel nu Roller Coaster Tycoon.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zag laatst een topic hier op Fok over AoE 2 en heb m maar weer gedownload
Broodje bal?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had vandaag nummer 39 met rijst.
Age of Mythology Extended editionquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zag laatst een topic hier op Fok over AoE 2 en heb m maar weer gedownload
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
Ik wist dat het wat niveautjes naar beneden was maar dit is wel heeeeel slecht.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik speel nu Roller Coaster Tycoon.
Denk t wel. Uitgebreide pakket heb ik iig. Ben toch altijd de Bizantijnen. Die hebben van die ventjes met kanonnenquote:
Sporting in de laatste minuut. RIP.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis de tijd dat er een halve finale UEFA Cup in de Hout werd gespeeld.
Byzantijnen met Age of Mythology?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Denk t wel. Uitgebreide pakket heb ik iig. Ben toch altijd de Bizantijnen. Die hebben van die ventjes met kanonnen
Die goal van Sportingquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis de tijd dat er een halve finale UEFA Cup in de Hout werd gespeeld.
Milan ook al. Baggerdagen waren dat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sporting in de laatste minuut. RIP.
De tijd dat we het toen nog grote AC Milan alle hoeken van het veld lieten zien en het eigenlijk verdienden de Champions League te winnen dat jaar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Milan ook al. Baggerdagen waren dat.
http://store.steampowered.com/app/266840/?l=dutchquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kan dat niet? Wat is Age of Mythology dan, dacht een uitbreiding can AoE
Die 2-0 in de wedstrijd in Milaan was eigenlijk veel belangrijker. Zo onnodig in de laatste minuutquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De tijd dat we het toen nog grote AC Milan alle hoeken van het veld lieten zien en het eigenlijk verdienden de Champions League te winnen dat jaar.
Zo uit de rug van Bommels. Paardenlul.
Ja, dat had ook 1-14 moeten worden. Park.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2-0 in de wedstrijd in Milaan was eigenlijk veel belangrijker. Zo onnodig in de laatste minuut
Nee, is een ander spel. Met monsters en goden en natuurrampenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kan dat niet? Wat is Age of Mythology dan, dacht een uitbreiding can AoE
Grepolis?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, is een ander spel. Met monsters en goden en natuurrampen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |