Ik zou er ook niet rouwig om zijn als de F1 omvalt. De huidige technische reglementen zijn bezopen. De focus ligt op hybride/brandstof sparen, terwijl ieder team ik weet niet hoeveel vrachtwagens meeneemt naar iedere race om gigantische motorhomes te kunnen vervoeren. De paar liter die er bespaart worden met de extreem kostbare en gecompliceerde hybride techniek valt daarbij in het niet. De focus van een raceklasse zou niet op brandstofbesparing moeten liggen. Ik ben vorig jaar op Spa geweest, het geluid van de GP2 is indrukwekkender dan dat van de F1. De Formule 1 is totaal de weg kwijt geraakt en het zou geen kwaad kunnen als de boel omvalt en er eens op de reset knop gedrukt kan worden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef Meike26 het volgende:
Ik denk dat Giedo een enorm statement heeft gemaakt met deze rechtzaak !
Ten eerste wat betreft de contracten. Hoe lang word er al niet geroepen dat een contract niets zegt in de F1 ? Vanaf nu gaan kleine lettertjes en duidelijke afspraken heel wat beter nageleefd worden. En coureurs hoeven niet langer de schlemiel te zijn. Of zoals van Dam dan zou zeggen : Het kind van de rekening.
Ten tweede is het denk ik ook een wake-up call niet alleen voor Sauber, maar voor de hele sport dat er echt wat moet veranderen. Als de F1 niet snel gaat veranderen dan is het binnen 2/3 jaar echt over en uit met de sport (zoals we het nu kennen). En ik hoop eerlijk gezegd ergens wel dat het omvalt en er een eerlijker, betere reīncarnatie van de sport komt.
Ja, ik denk dat Giedo hier wat heeft gestart wat een hele lange staart gaat krijgen. Of het een mooie of een lelijke staart word, is nog even wachten.
F1 valt toch niet om, is geld genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet rouwig om zijn als de F1 omvalt. De huidige technische reglementen zijn bezopen. De focus ligt op hybride/brandstof sparen, terwijl ieder team ik weet niet hoeveel vrachtwagens meeneemt naar iedere race om gigantische motorhomes te kunnen vervoeren. De paar liter die er bespaart worden met de extreem kostbare en gecompliceerde hybride techniek valt daarbij in het niet. De focus van een raceklasse zou niet op brandstofbesparing moeten liggen. Ik ben vorig jaar op Spa geweest, het geluid van de GP2 is indrukwekkender dat dat van de F1. De Formule 1 is totaal de weg kwijt geraakt en het zou geen kwaad kunnen als de boel omvalt en er eens op de reset knop gedrukt kan worden.
Ze zullen niet veel keuze hebben gehad. Het geld van de sponsoren van Nasr en Ericsson kunnen ze niet missen denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:26 schreef Jigzoz het volgende:
Blijft de vraag waarom Sauber dit doet. Na twee verloren rechtszaken lijkt het me toch wel duidelijk dat het oorspronkelijke plan niet gaat lukken. Nu zijn we een aantal zittingen verder en het enige wat Sauber bereikt heeft is dat de kans groot geworden is dat er helemaal niet gereden gaat worden. Dit konden ze toch zien aankomen?
En met een beetje pech is het straks einde Sauber en zit Kaltenborn in de cel.
+1+1+1quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet rouwig om zijn als de F1 omvalt. De huidige technische reglementen zijn bezopen. De focus ligt op hybride/brandstof sparen, terwijl ieder team ik weet niet hoeveel vrachtwagens meeneemt naar iedere race om gigantische motorhomes te kunnen vervoeren. De paar liter die er bespaart worden met de extreem kostbare en gecompliceerde hybride techniek valt daarbij in het niet. De focus van een raceklasse zou niet op brandstofbesparing moeten liggen. Ik ben vorig jaar op Spa geweest, het geluid van de GP2 is indrukwekkender dat dat van de F1. De Formule 1 is totaal de weg kwijt geraakt en het zou geen kwaad kunnen als de boel omvalt en er eens op de reset knop gedrukt kan worden.
Als de kleine teams omvallen heb je een grid met 10 auto's.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
F1 valt toch niet om, is geld genoeg.
Dan nog moeten ze daar ook wel hebben ingezien dat dit in ieder geval een heilloze weg is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:32 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ze zullen niet veel keuze hebben gehad. Het geld van de sponsoren van Nasr en Ericsson kunnen ze niet missen denk ik.
Dat zullen ze ook wel doen, maar ze hebben nu eenmaal een bepaald pad gekozen en blijven daarop doorgaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan nog moeten ze daar ook wel hebben ingezien dat dit in ieder geval een heilloze weg is.
Daarom zeg ik ook, er is geld genoeg. Als de zaak echt kritisch wordt krikken ze inkomsten voor de kleine teams wat omhoog. Voorlopig zijn er gewoon 20 auto's dus hoeven ze niks te doen. Volgend jaar komt Haas, dus als er 1 team ploft liggen ze er ook niet wakker van.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als de kleine teams omvallen heb je een grid met 10 auto's.
De auto's klinken als stront, zien er wederom niet uit en Mercedes zet iedereen op een rondjequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
Resultaat lijkt dit te gaan worden: Manor rijdt niet wegens technische problemen, McLaren rijdt amper omdat de auto simpelweg nog niet af is, Sauber rijdt niet vanwege de VDG-ellende.
Nou, toch 14 racende auto's. Mazzel als er tien de eindstreep halen. Je zal toch een paar honderd euro hebben betaald voor een tribunekaartje...
En reken maar dat er flink wat circuits heel veel minder kaarten gaan verkopen. Leuk voor de circuits die het toch al niet zo makkelijk hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De auto's klinken als stront, zien er wederom niet uit en Mercedes zet iedereen op een rondje.
Het gaat er niet om wat ze besparen, maar om de bewustwording, zodat mensen hybride auto's (bij voorkeur van de aanwezige motorenleveranciers) gaan kopen en er op die manier bespaard wordt. De F1 compenseert de CO2 uitstoot van het racen en het transport door het planten van bomen e.d..quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet rouwig om zijn als de F1 omvalt. De huidige technische reglementen zijn bezopen. De focus ligt op hybride/brandstof sparen, terwijl ieder team ik weet niet hoeveel vrachtwagens meeneemt naar iedere race om gigantische motorhomes te kunnen vervoeren. De paar liter die er bespaart worden met de extreem kostbare en gecompliceerde hybride techniek valt daarbij in het niet. De focus van een raceklasse zou niet op brandstofbesparing moeten liggen. Ik ben vorig jaar op Spa geweest, het geluid van de GP2 is indrukwekkender dan dat van de F1. De Formule 1 is totaal de weg kwijt geraakt en het zou geen kwaad kunnen als de boel omvalt en er eens op de reset knop gedrukt kan worden.
Volgens mij doen ze dat zelfs al een jaar of 20. Kan me zoiets herinneren tenminste.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De F1 compenseert de CO2 uitstoot van het racen en het transport door het planten van bomen e.d..
Daarom ga ik ook niet meer. Sinds ze met die 1.2 eco-motoren rijden en het klinkt alsof er een kleuter aan het huilen is, is het gewoon niet meer om aan te zien.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, toch 14 racende auto's. Mazzel als er tien de eindstreep halen. Je zal toch een paar honderd euro hebben betaald voor een tribunekaartje...
Daarom moeten er meer races in de zandbak komen, sjeiks hebben geen problemen met de hoge fee's en dan komt er ook weer meer geld bij de kleine teams.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En reken maar dat er flink wat circuits heel veel minder kaarten gaan verkopen. Leuk voor de circuits die het toch al niet zo makkelijk hebben.
Ga naar de MotoGP of World Superbikes op Assen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet meer. Sinds ze met die 1.2 eco-motoren rijden en het klinkt alsof er een kleuter aan het huilen is, is het gewoon niet meer om aan te zien.
Wel jammer op zich, want mooie dingen meegemaakt met m'n vriendengroep (Monza was top, net als Spa).
De eerste keer dat ik richting het circuit liep (Nurburgring) en een V10 Formule 1 auto hoorde janken zal ik nooit vergeten. Kippenvel op de armen. Hadden nog een Jos Verstappen spandoek meegenomen..
Dat is helemaal weg. Het is niks meer.
Ik vond vorig seizoen eigenlijk best leuk...quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet meer. Sinds ze met die 1.2 eco-motoren rijden en het klinkt alsof er een kleuter aan het huilen is, is het gewoon niet meer om aan te zien.
Wel jammer op zich, want mooie dingen meegemaakt met m'n vriendengroep (Monza was top, net als Spa).
De eerste keer dat ik richting het circuit liep (Nurburgring) en een V10 Formule 1 auto hoorde janken zal ik nooit vergeten. Kippenvel op de armen. Hadden nog een Jos Verstappen spandoek meegenomen..
Dat is helemaal weg. Het is niks meer.
Ja is er dit jaar eigenlijk überhaupt een Duitse GP? F1 is een lachertje aan het worden. Koreaanse GP wel/niet, Duitse GP wel/niet, rechtszaken, louter rijkeluiszoontjes die debuteren etc etc. Dat was in de jaren 90 toch ondenkbaar of de Duitse GP wel of niet door zou gaan of dat je naar een grid met 16 auto's zat te gluren? Het gaat hard bergafwaarts.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En reken maar dat er flink wat circuits heel veel minder kaarten gaan verkopen. Leuk voor de circuits die het toch al niet zo makkelijk hebben.
Grote motoren zonder stofzuiger geluid. Tanken toestaan, vrij banden regelement.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De auto's klinken als stront, zien er wederom niet uit en Mercedes zet iedereen op een rondje.
Vrouwen hequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:50 schreef nils7 het volgende:
Ik zie een vergelijking tussen Monisha Kutteborn en een ex die er spontaan de stekker eruit trekt en geen contact meer wil en je overal blokkeert.
Zo komt ze over...
Zo eentje die geen verantwoordelijkheid neemt maar wel je eigen kiet verkoopt zonder dat je er toestemming voor hebt gegeven.
Enge en nare mensen.
Die hybride link met consumentenauto's is louter interessant voor de marketing afdelingen van Mercedes, Renault en Honda. Met racen heeft het weinig te maken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ze besparen, maar om de bewustwording, zodat mensen hybride auto's (bij voorkeur van de aanwezige motorenleveranciers) gaan kopen en er op die manier bespaard wordt. De F1 compenseert de CO2 uitstoot van het racen en het transport door het planten van bomen e.d..
Edit: Zonder die motoren aanpassing zou Ferrari de enige motorenleverancier zijn, omdat de andere leveranciers zouden verdwijnen.
De Boze Vrouw die geen ongelijk kan hebben en altijd naar de ander wijst. Inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:50 schreef nils7 het volgende:
Ik zie een vergelijking tussen Monisha Kutteborn en een ex die er spontaan de stekker eruit trekt en geen contact meer wil en je overal blokkeert.
Zo komt ze over...
Zo eentje die geen verantwoordelijkheid neemt maar wel je eigen kiet verkoopt zonder dat je er toestemming voor hebt gegeven.
Enge en nare mensen.
MotoGPquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga naar de MotoGP of World Superbikes op Assen.
Pro Deo zijn de woorden waar jij naar zoektquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:52 schreef Zorro het volgende:
Wat wel jammer is, is dat de zaak Giedo weer laat zien dat je best sterk kunt staan, maar dat je wel eerst geld moet hebben om dat recht ook te halen. Giedo (of beter, zijn schoonvader) heeft dat en dat is jammer voor Sauber, maar het is toch eigenlijk belachelijk dat je niet je recht kunt halen als je het geld niet hebt.
Elk jaar toch? 36 is het nummer wat hij vorig jaar koos toen Gutierrez 'zijn' nummer 21 inpikte. (Althans volgens de F1 preview special 2014)quote:
Pas ik 'm aan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Elk jaar toch? 36 is het nummer wat hij vorig jaar koos toen Gutierrez 'zijn' nummer 21 inpikte. (Althans volgens de F1 preview special 2014)
En Max meteen dik in de punten ziet finishen bij zijn eerste race. Ja joh, je zal toch een paar honderd euro betaald hebben voor een tribunekaartjequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, toch 14 racende auto's. Mazzel als er tien de eindstreep halen. Je zal toch een paar honderd euro hebben betaald voor een tribunekaartje...
Ach, ik heb 'm al een keer zien winnen. Toen reden er trouwens ook maar 14 auto's.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
En Max meteen dik in de punten ziet finishen bij zijn eerste race. Ja joh, je zal toch een paar honderd euro betaald hebben voor een tribunekaartje
Nee, dat is het nummer waarmee hij voor Sauber testte. Dat was toegewezen. Hij heeft nog geen eigen nummer mogen kiezen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Elk jaar toch? 36 is het nummer wat hij vorig jaar koos toen Gutierrez 'zijn' nummer 21 inpikte. (Althans volgens de F1 preview special 2014)
De Masters van vorig jaar. Was ik ook bij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach, ik heb 'm al een keer zien winnen. Toen reden er trouwens ook maar 14 auto's.
Juist.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De Masters van vorig jaar. Was ik ook bij.
Zal dit jaar anders zijn omdat de Europese F3 coureurs ook meedoen. Alleen misschien zonder Nederlanders aan de start.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Juist.
Was wel leuk, maar je ziet wel hoe klein zo'n startveld eigenlijk is dan.
Wat een onzin, rechtsbijstandverzekering heb je vanaf een paar tientjes per maand en een advocaat is ook niet zo duur als dat je misschien denkt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:52 schreef Zorro het volgende:
Wat wel jammer is, is dat de zaak Giedo weer laat zien dat je best sterk kunt staan, maar dat je wel eerst geld moet hebben om dat recht ook te halen. Giedo (of beter, zijn schoonvader) heeft dat en dat is jammer voor Sauber, maar het is toch eigenlijk belachelijk dat je niet je recht kunt halen als je het geld niet hebt.
saaie baggerquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
Als je zat bent van het geluid van F1 kan ik MotoGP aanbevelen.
Speakers luid:
Moet je het geluid aanzetten.quote:
Ooit in het echt mogen horen? Ik wel.quote:
En dan natuurlijk een race bekijken. Dit filmpje is het beste dat ik op youtube kon vinden qua geluid.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
En dan het beeld uit, dan is het idd wel aardig
En, doet ie het al?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef kepler het volgende:
Ik ben er klaar voor! Sport1 aangevraagd![]()
Via Teamviewer zoals vorig jaar wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:06 schreef WEST het volgende:
[..]
kun je daar met meerdere personen op tegelijk?
Vannacht om 0.30 uur, 2 uur voor de eerste training.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:39 schreef Fer het volgende:
Maar is er nu vastgesteld wat de boete is, als VdG niet mag rijden?
Wat ik ervan begrijp is dat betrokkenen (ik neem aan in ieder geval de teamleider) een gevangenisstraf kunnen krijgen van maximaal een half jaar voor belediging van het hof. En VdG kan beslag laten leggen op de eigendommen van het team.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:39 schreef Fer het volgende:
Maar is er nu vastgesteld wat de boete is, als VdG niet mag rijden?
Ik denk niks. Inbeslagname. Meer dan genoeg, lijkt me.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:39 schreef Fer het volgende:
Maar is er nu vastgesteld wat de boete is, als VdG niet mag rijden?
Ze vergeten alleen dat de arbitragezaak pas vorige week een uitkomst had en Giedo niet eerder dan toen een zaak in Australië tegen het team kon aanspannen. Omdat het team verder niets met welke uitspraak dan ook gedaan heeft.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:48 schreef beantherio het volgende:
Interessante analyse: http://www.motorsport.com(...)er-after-court-loss/
Lees ook even de eerste reactie onder het artikel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:48 schreef beantherio het volgende:
Interessante analyse: http://www.motorsport.com(...)er-after-court-loss/
Klopt, dat heb ik dus ook. Giedo valt imo niets te verwijten, behalve dat hij naar mijn idee wel veel te lief en ideale-schoonzoon-achtig is geweest. Hij had vorig jaar al kunnen racen voor Sauber als hij wat meer zijn vuist op tafel had geslagen. Zijn testresultaten waren er zeker naar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze vergeten alleen dat de arbitragezaak pas vorige week een uitkomst had en Giedo niet eerder dan toen een zaak in Australië tegen het team kon aanspannen. Omdat het team verder niets met welke uitspraak dan ook gedaan heeft.
Sterker nog, pas na deze uitkomst van deze arbitragezaak hebben ze tegen, tegen de uitkomst in, het CRB gezegd dat Giedo's contract was ontbonden. Sauber is imho diegene die de boel doelbewust aan het saboteren is.
Volgens mij is de insteek niet om VdG in een kwaad daglicht te steken. Juist het tegenovergestelde zelfs: ze benadrukken dat ie echt wil rijden en niet op geld uit is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:57 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Lees ook even de eerste reactie onder het artikel.
Ze klinken beter dan vorig jaarquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De auto's klinken als stront, zien er wederom niet uit en Mercedes zet iedereen op een rondje.
Natuurlijk niet, Sauber doet er alles aan om het proces zo veel mogelijk te vertragen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:22 schreef beantherio het volgende:
Is er trouwens al een stoeltje gegoten voor VdG? En is de superlicensie al zekergesteld door het team? Als ik Sauber was dan zou ik daar op z'n minst zorg voor dragen: nog meer problemen moet je niet willen dunkt me.
Zaken vertragen lijken me, als ik de baas van Sauber was, niet meer zo interessant. Wat nu dreigt is dat het gehele team niet kan starten en dat medewerkers van het team achter tralies gaan belanden. Als ze verstandig zijn kijken ze naar een exit-strategie, want als ze niets doen dan gaan ze echt enorme problemen krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Sauber doet er alles aan om het proces zo veel mogelijk te vertragen.
Als je het wilt afkopen, geef je dus toe dat er een contract is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar hebben ze nou in al die maanden geen enkele serieuze poging gedaan om het contract af te kopen?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:57 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Lees ook even de eerste reactie onder het artikel.
Ik snap 'm nietquote:what Melissa answered I cant believe that a mom can profit usd5721 in a few we-eks on the c0mputer . more info-----
➜➜➜➜➜ http://qr.net/ExclusiveBucketOffer
Om iets af te kopen heb je van 2 partijen overeenstemming nodig. Giedo wil rijden, geen geld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar hebben ze nou in al die maanden geen enkele serieuze poging gedaan om het contract af te kopen?
Dat contract is al 3 keer bewezen dat het waterdicht is. Dat is er sowieso. Ze hebben gehoopt dat hij met zijn staart tussen zijn benen zou afdruipen. Helaas, mis geschoten en de kogel zelf tussen hun ogen gekregen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:01 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als je het wilt afkopen, geef je dus toe dat er een contract is.
Nope, exact hetzelfde.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze klinken beter dan vorig jaar
Ja daag ik heb het niet over je ruzie of je wasmachine onder garantie gerepareerd moet worden of niet, maar serieuze zaken als dit. Een coureur zonder zo'n schoonvader die wel eventjes geld laat aanrukken zou veel moeilijker op het punt komen waar Giedo nu is. Dat red je niet met een lollige rechtsbijstandverzekering.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Wat een onzin, rechtsbijstandverzekering heb je vanaf een paar tientjes per maand en een advocaat is ook niet zo duur als dat je misschien denkt.
Dat het contract geldig is is nu al een aantal keren bevestigd in rechtszaken en arbitragezaken. Je zou zeggen dat Sauber wel een voorstel heeft gedaan om het af te kopen, al was het maar om de zaak over dit weekend heen te tillen (vertragen).quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Om iets af te kopen heb je van 2 partijen overeenstemming nodig. Giedo wil rijden, geen geld.
[..]
Dat contract is al 3 keer bewezen dat het waterdicht is. Dat is er sowieso. Ze hebben gehoopt dat hij met zijn staart tussen zijn benen zou afdruipen. Helaas, mis geschoten en de kogel zelf tussen hun ogen gekregen.
Guido wil sowieso niet afgekocht worden. Waarom zou hij? Hij heeft een geldig contract.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat het contract geldig is is nu al een aantal keren bevestigd in rechtszaken en arbitragezaken. Je zou zeggen dat Sauber wel een voorstel heeft gedaan om het af te kopen, al was het maar om de zaak over dit weekend heen te tillen (vertragen).
En ¤ 24 miljoen schuld van zijn BV.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Guido wil sowieso niet afgekocht worden. Waarom zou hij? Hij heeft een geldig contract.
En een schoonvader die daar heel makkelijk garant voor kan staan. Die miljoenen zijn al geīnvesteerd, daar willen ze nu resultaat van zien.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En ¤ 24 miljoen schuld van zijn BV.
Laat aub niet muller, mol of spyker terugkeren. Frauduleuze praktijkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:20 schreef Breaker.Faker het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)r-f1-giedogate-75274
Aantal scenario wat met Giedo en Sauber kan gebeuren.
Stel dat Sauber Giedo laat racen ben ik benieuwd of hij dat wel wilt met alle rechtzaken. En als je gaat racen zal Sauber alles aan doen dat zijn auto de finish niet haalt of hij moet verplicht stoppen na 1 ronde in de pit van Sauber.
Ik weet zeker dat dit niet was gebeurd als Peter Sauber daar nog zat. Hadden we misschien nu wel een dubbel dutch team gehad. Nu zit Monisha Kaltenborn er en heeft Sauber meer kapot gemaakt.
Zelf denk ik dat Sauber met geen reactie komt voor de deadline en zo beslag wordt gedaan op alle inzittenden van Sauber. Sauber heeft volgend mee geen andere keus. En dan is het voor Sauber afgelopen.
En dadelijk komt Sutil ook nog met een rechtzaak. Die denkt nu van wat Giedo kan ik ook.
Het gaat sterk op de Arrows verhaal lijken
Er blijft ook niks over in de manager dan. Want je komt er niet onderuit een onderdeel of coureur van dan wel Sauber, dan wel Manor te kiezenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef DenS het volgende:
Dus geen Sauber aan de start waarschijnlijk, Manor met software problemen en Force India die amper met de nieuwe bolide getest heeft. Wordt een leuke GP denk ik
Vergeet McLaren niet met hun rammelbak.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef DenS het volgende:
Dus geen Sauber aan de start waarschijnlijk, Manor met software problemen en Force India die amper met de nieuwe bolide getest heeft. Wordt een leuke GP denk ik
Ik kwam 164 mnl. tekort om mijn dreamteam te kunnen samenstellen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er blijft ook niks over in de manager dan. Want je komt er niet onderuit een onderdeel of coureur van dan wel Sauber, dan wel Manor te kiezen
Vorig jaar waren ze nogal conservatief met het draaien van de toeren. Als je de motor iets efficiënter maakt, wat ze gedaan hebben, kun je meer toeren draaien zonder de regels te breken. Ergo, ze draaien dit jaar met meer toeren en hierdoor is er meer lawaai dan vorig jaar.quote:
Maar ik vraag me af of je daar voor de tv iets van merkt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze nogal conservatief met het draaien van de toeren. Als je de motor iets efficiënter maakt, wat ze gedaan hebben, kun je meer toeren draaien zonder de regels te breken. Ergo, ze draaien dit jaar met meer toeren en hierdoor is er meer lawaai dan vorig jaar.
Maar in die situatie die jij beschrijft kom je überhaupt niet zonder geld dus...quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja daag ik heb het niet over je ruzie of je wasmachine onder garantie gerepareerd moet worden of niet, maar serieuze zaken als dit. Een coureur zonder zo'n schoonvader die wel eventjes geld laat aanrukken zou veel moeilijker op het punt komen waar Giedo nu is. Dat red je niet met een lollige rechtsbijstandverzekering.
Nou ja... Er zullen wel meer geīnteresseerden zijn. Zeker gezien de investeringen die Sauber afgelopen winter gedaan heeft. Ze staan er competitief gezien echt vrij goed voor.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:19 schreef Wombcat het volgende:
Het is dus einde Sauber. Ben nog wel benieuwd of VDG en zijn schoonpa het team overnemen. anders is het gewoon einde verhaal.
Hoe ging dat gezegde ook alweer? Als je van miljardair miljonair wil worden moet je een Formule 1-team overnemen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:19 schreef Wombcat het volgende:
Het is dus einde Sauber. Ben nog wel benieuwd of VDG en zijn schoonpa het team overnemen. anders is het gewoon einde verhaal.
De snelste manier om miljonair geworden is om als miljardair een F1 team te beginnen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe ging dat gezegde ook alweer? Als je van miljardair miljonair wil worden moet je een Formule 1-team overnemen?
Boekhoorn heeft daar totaal geen zin in joh. Al dat gedoe. Maar Boekhoorn houdt er ook niet van als afspraken niet nagekomen worden. Daarom is Van der Garde bij de rechter uitgekomen.
Gejat uit een comment van Autoblog:quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe ging dat gezegde ook alweer? Als je van miljardair miljonair wil worden moet je een Formule 1-team overnemen?
Boekhoorn heeft daar totaal geen zin in joh. Al dat gedoe. Maar Boekhoorn houdt er ook niet van als afspraken niet nagekomen worden. Daarom is Van der Garde bij de rechter uitgekomen.
Ja, da's dus uit een interview met Boekhoorn.quote:Have you ever regretting letting a deal go?
‘Let me think.... Yes, I know a good one. A few years ago I had the opportunity to buy the Honda Formula 1 team, but almost everyone around me said: ‘Mars, don't do it. That's a bad scene. You'll come up dry.' So I didn't do it - against my own will and that of my daughter Denise (ed.: who is now married to F1 driver Giedo van der Garde). That was in 2009. And what happened? That team became world champion with Jenson Button! And it was sold that year to Mercedes for 350 million Euros. I could have bought it for nothing. I had that deal in my hands. I can show you the letter of intent.'
Wat een sukkel zegquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gejat uit een comment van Autoblog:
[..]
Ja, da's dus uit een interview met Boekhoorn.
Punten voor Max, schrijf maar op.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:49 schreef DenS het volgende:
Dus geen Sauber aan de start waarschijnlijk, Manor met software problemen en Force India die amper met de nieuwe bolide getest heeft. Wordt een leuke GP denk ik
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:58 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
SjaakVilleneuve is weer terug!
Thanks!quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:04 schreef RingBewoner het volgende:
Trouwens, voor wie Sport1 heeft, om 22.45 een terugblik op 2014.
Probeer het vorige topic eensquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn post over het Teamviewer idee (poging 2) is verdwenen, hmm?
Of ben ik weer scheel aan het kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |