SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de PS4 op die verdieping het enige apparaat is wat die form-factor af kan spelen. Beetje amateuristisch imo om wel DVD en BluRay te ondersteunen, maar geen CDquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zou je op je ps4 cd's willen spelen...
Daarom staat mn PS3 er netjes naast, eventjes kabeltje wisselen en huppaquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat de PS4 op die verdieping het enige apparaat is wat die form-factor af kan spelen. Beetje amateuristisch imo om wel DVD en BluRay te ondersteunen, maar geen CD
We hebben al een Wii staan, om nou een 3e console aan te schaffen gaat mij veel te verquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:55 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Daarom staat mn PS3 er netjes naast, eventjes kabeltje wisselen en huppa(gebruik ps3 ook voor netflix, dvd's etc. ivm de afstandbediening die ik ervoor heb).
Ja, waarom werkt die AB eigenlijk nog niet op PS4?quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:55 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Daarom staat mn PS3 er netjes naast, eventjes kabeltje wisselen en huppa(gebruik ps3 ook voor netflix, dvd's etc. ivm de afstandbediening die ik ervoor heb).
Nog erger, die speelt ook geen dvd of bluray. Enkel games.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:59 schreef RvLaak het volgende:
Lol, ff Google er bij gepakt en de Wii is al net zo incapabel op CD-gebied als de PS4![]()
Klopt, maar om die reden (geen enkele multi-media toepassing) vind ik het minder erg dat audio-cd's niet ondersteund worden. De PS4 doet wel BR en DVD ondersteunen, dus is de techniek om CD's af te spelen gewoon aanwezig... Waarom dat dan ook niet???quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog erger, die speelt ook geen dvd of bluray. Enkel games.
Omdat Sony. Onbegrijpelijk keuzes.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar om die reden (geen enkele multi-media toepassing) vind ik het minder erg dat audio-cd's niet ondersteund worden. De PS4 doet wel BR en DVD ondersteunen, dus is de techniek om CD's af te spelen gewoon aanwezig... Waarom dat dan ook niet???
Joh, m'n betamaxvideobanden speelt ie ook al niet af. Schandalig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:59 schreef RvLaak het volgende:
Lol, ff Google er bij gepakt en de Wii is al net zo incapabel op CD-gebied als de PS4![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Joh, m'n betamaxvideobanden speelt ie ook al niet af. Schandalig.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik wil ook gewoon LP's af kunnen spelen op m'n PS4. Schandalig.
Stel je voor inderdaad... een gamesconsole die bedoeld is voor games ipv muziekcd's. Schandalig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..], typische excuus reacties... Er zit nogal een verschil in formfactor... Het is gewoon een enorme missen van Sony imo.
Waarom meer investeren in iets dat bijna niemand die de console heeft gaat gebruiken....quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..], typische excuus reacties... Er zit nogal een verschil in formfactor... Het is gewoon een enorme missen van Sony imo.
Als dat zo geweest zou zijn, dan had Sony er ook geen DVD en BluRay ondersteuning in moeten bouwen, zoals Nintendo dat heeft gedaan bij de Wii. Multi-media is dus daadwerkelijk een overweging en feature.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Stel je voor inderdaad... een gamesconsole die bedoeld is voor games ipv muziekcd's. Schandalig.
Google wijst anders uit. Blijkbaar zijn er velen die alsnog CD's willen kunnen spelen. Misschien geen groot percentage van de klanten, maar wel een behoorlijk aantal mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom meer investeren in iets dat bijna niemand die de console heeft gaat gebruiken....
BluRay is wel logisch dat dit afspeelt aangezien de games ook daarop staanquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als dat zo geweest zou zijn, dan had Sony er ook geen DVD en BluRay ondersteuning in moeten bouwen, zoals Nintendo dat heeft gedaan bij de Wii. Multi-media is dus daadwerkelijk een overweging en feature.
1000 mensen op de 20 miljoen is nog steeds het niet waardquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Google wijst anders uit. Blijkbaar zijn er velen die alsnog CD's willen kunnen spelen. Misschien geen groot percentage van de klanten, maar wel een behoorlijk aantal mensen.
Wii spellen staan op DVD, de Wii speelt geen DVD's. Dat ding is wel alleen bedoelt om spellen op te spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
BluRay is wel logisch dat dit afspeelt aangezien de games ook daarop staan
En hier verschillen wij van meningquote:[..]
1000 mensen op de 20 miljoen is nog steeds het niet waard
Net zoals een CD speler alleen bedoeld is voor CD'squote:Op donderdag 12 maart 2015 11:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wii spellen staan op DVD, de Wii speelt geen DVD's. Dat ding is wel alleen bedoelt om spellen op te spelen.
Waarom speelt de PS4 dan wel DVD's en BluRays af? Als dat ding alleen bedoelt is voor spellen, horen die functies er ook niet in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Net zoals een CD speler alleen bedoeld is voor CD's
Omdat het verouderd is?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom speelt de PS4 dan wel DVD's en BluRays af? Als dat ding alleen bedoelt is voor spellen, horen die functies er ook niet in.
Niet zo oud als CD nee en nog iets waarom ze het niet gedaan hebben is omdat die streamingdienst van hun het niet goed zou doen.quote:
En die dienst wordt wel ondersteund op de PS4?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet zo oud als CD nee en nog iets waarom ze het niet gedaan hebben is omdat die streamingdienst van hun het niet goed zou doen.
Ja al weet ik de naam niet ervanquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En die dienst wordt wel ondersteund op de PS4?
De XB1 kan ook al geen CD's aan, las ik op Googlequote:Op donderdag 12 maart 2015 11:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik denk dat het gros tevreden is dat er binnenkort spotify ondersteuning is. Daarbij heeft Sony nooit gepretendeerd dat de PS4 een multimedia apparaat is, itt de XBONE. Dat je die extra functionaliteiten er bij hebt gekregen is mooi meegenomen.
Dat zou idd een logische verklaring zijn... Jammer, heel jammer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja al weet ik de naam niet ervan
Spotify komt er ook op binnekort.
Ik zit er niet echt meequote:Op donderdag 12 maart 2015 11:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De XB1 kan ook al geen CD's aan, las ik op Google... Dus tot noch toe falen alle 3 de bouwers, al weet ik niet of de Wii-U het wel kan. Maar eerlijk gezegd ga ik er gewoon blind van uit dat CD's ook daar op niet ondersteund worden.
[..]
Dat zou idd een logische verklaring zijn... Jammer, heel jammer.
Zou ook top zijn als ze dit met de Plex app kunnen doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zou wel mooi zijn als ik spotify op m'n PS4 ook met m'n iphone zou kunnen bedienen net zoals op mijn mac
Dat ding moet van mij zsm uit de Passquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zou ook top zijn als ze dit met de Plex app kunnen doen.
Gratis update of betaalde DLC?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Omg, die update voor Dying light... hardmode... sandbuggy's waar je in kan rijden.... pijl en boog, gold tier weaponsGOTY
Dat is zo fake als wat man.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:27 schreef l0lownkill het volgende:
Kwam er laatst achter dat USB-multimedia ook onmogelijk is evenals mediaserver ondersteuning(plex ja, ish duur
)
Wat dat om gaat was de PS3 qua multimedia een topding.
Verder, voor TES fans, gaan er ook al een tijd geruchten rond over een 6e deel genaamd argonia. Dat zou echt een instabuy zijn
Omdat het een andere mening is, en dat mag niet hier.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Waarom hebben vele hier er zo'n probleem mee dat 1 persoon graag cd's erop wil afspelen wat eigenlijk puur sec gekeken niet eens zo'n vreemde wens is als je er toch dezelfde soort schijfjes in kan stoppen.
Ik zat me ook al te verbazenquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Waarom hebben vele hier er zo'n probleem mee dat 1 persoon graag cd's erop wil afspelen wat eigenlijk puur sec gekeken niet eens zo'n vreemde wens is als je er toch dezelfde soort schijfjes in kan stoppen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een andere mening is, en dat mag niet hier.
Alles mag hierquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit. Begrijp het ook totaal niet waarom men zo moeilijk doet, nouja, begrijp het eigenlijk wel maar laat ik de tong er maar even afbijten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Hardmode & nieuwe wapens is free, de vehicles is betaald volgens mij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gratis update of betaalde DLC?
Ik denk dat Sony er echt wel een CD-lezertje in had gestopt als dat goed zou zijn voor de verkoop, maar dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit. Begrijp het ook totaal niet waarom men zo moeilijk doet, nouja, begrijp het eigenlijk wel maar laat ik de tong er maar even afbijten.
Dat mag best zolang ik het er maar mee eens ben.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ook nog een andere user die het helemaal in het belachelijke moet trekken met de vergelijking van video banden.quote:
Op een forum mag je tegen een ander hun mening in gaan, ook in het dagelijksleven overigens. Dat is wat lastig te begrijpen voor je, merk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want het lezen van cd's is wezenlijk anders als het lezen van dvd's/ bluray's.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:58 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat Sony er echt wel een CD-lezertje in had gestopt als dat goed zou zijn voor de verkoop, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Ik doelde meer op het kansloze volk hier. Shit, toch niet geluktquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Sony er echt wel een CD-lezertje in had gestopt als dat goed zou zijn voor de verkoop, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Kunnen hun geld beter in PSN e.d. steken imo.
O.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Want het lezen van cd's is wezenlijk anders als het lezen van dvd's/ bluray's.
Nee dat is het niet, het is gewoon een stukje software om de bitstream van cd's te vertalen ipv de bitstream van die ander media.
Goed zo jongen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het kansloze volk hier. Shit, toch niet gelukt
Everything is coming, behalve de PS+ versie.quote:
GAM / [PS4 #173] Waar geen CD's afgespeeld wordenquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Everything is coming, behalve de PS+ versie.
Daar moet ik wel digitaal van huilen ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
GAM / [PS4 #173] Waar geen CD's afgespeeld worden
Het is allemaal prima hoor, maar ik vind het niet zo gek dat hij een CDtje af wil spelen. Al zou ik het wel gek vinden, zou ik persoonlijk nog niet op een manier reageren zoals hier gedaan wordt. Daar verbaas ik me oprecht over.quote:
Dat blijkt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar moet ik wel digitaal van huilen ja.
Hoe zou iedereen dan moeten reageren volgens jou? Het valt toch wel mee allemaal man.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is allemaal prima hoor, maar ik vind het niet zo gek dat hij een CDtje af wil spelen. Al zou ik het wel gek vinden, zou ik persoonlijk nog niet op een manier reageren zoals hier gedaan wordt. Daar verbaas ik me oprecht over.
Het leven is oneerlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet dat ik het meer dan 4 rondjes vol ging houden, maar het is mij beloofd.
Case closed.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe zou iedereen dan moeten reageren volgens jou? Het valt toch wel mee allemaal man.
Voor jou heb ik wel wat schade op mijn auto over trouwens. Man, man, man wat een volk.quote:
Is cool.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor jou heb ik wel wat schade op mijn auto over trouwens. Man, man, man wat een volk.
Geen idee, ik wist niet eens dat het niet kon (cd's heb ik niet eens meer, die heb ik allemaal gedigitaliseerd). Maar je ziet een disclezer, dus eigenlijk verwacht je die support wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Ik ook voor jou, moraalridderquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Case closed.
[..]
Voor jou heb ik wel wat schade op mijn auto over trouwens. Man, man, man wat een volk.
quote:
nou! doe eens normaal johquote:
Waar kom jij ineens vandaan dan?quote:
Psx met zwarte cd's die je ook nog in je discman af kon spelen voor de game muziekquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
O.
In dit geval is het best apart. Al is CD wel écht oud, PS2 tijdperk.
Schandalig dat dat niet kan met de blu-ray's van de PS4, mijn discman moet dat gewoon draaien en dat vind ik!quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Psx met zwarte cd's die je ook nog in je discman af kon spelen voor de game muziek
Nog niet veel zinnigs van je gelezen. Ik verwacht niet veel van je, maar dit is wel erg Typisch.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schandalig dat dat niet kan met de blu-ray's van de PS4, mijn discman moet dat gewoon draaien en dat vind ik!
Ja? Ik hoop dat mijn PS4 dat wel afspeelt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:40 schreef Visserij het volgende:
[..]
Nog niet veel zinnigs van je gelezen. Ik verwacht niet veel van je, maar dit is wel erg Typisch.
Je weet dat Vinyl (pre-CD) een comeback aan het maken is?
Weinig verbazend dat jij iets niet wist.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja? Ik hoop dat mijn PS4 dat wel afspeelt.
Ik wist niet dat er iets was voor de CD om muziek vanaf te luisteren voor thuis.
Jammer dat mensen zo moeten reageren hier.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:43 schreef Visserij het volgende:
[..]
Weinig verbazend dat jij iets niet wist.
Denkt hij iets te weten, heeft hij het ook nog mis...quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat mensen zo moeten reageren hier.
Jackson is het met mij eens.
Zeg dat. Wat een figuur.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:45 schreef Visserij het volgende:
[..]
Denkt hij iets te weten, heeft hij het ook nog mis...
Als je de game nog nooit gespeeld hebt dan gewoon doen. Is een leuke sandbox game met prima gameplay.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:17 schreef Badr_Harry het volgende:
Sleeping Dogs Definitive edition nu 12 euro op PSN.
Kopen of niet?
Sleeping Dogs is een betere game dan GTA IV.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:17 schreef Badr_Harry het volgende:
Sleeping Dogs Definitive edition nu 12 euro op PSN.
Kopen of niet?
Mooie contentquote:
Eindelijk eens een goede update.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:59 schreef Vault-Boy het volgende:
PS4 Update 2.50: codenamed “Yukimura”
Suspend/Resume and more
While developing PlayStation 4, our hardware and software teams relied on feedback from our great community of developers. The result is the most innovative and forward-thinking gaming console in the market today.
Since launch, PlayStation has continued that trend of listening to feedback by bringing some of the most highly requested features from PlayStation Nation to PS4 with each of our system software updates. When we unveiled PS4 two years ago, we announced Suspend/Resume, a feature that would enable PS4 users to jump in and out of their games faster than ever. This has been a feature gamers have been excited about since then, and today I am honoured to officially confirm that system software update 2.50, codenamed “Yukimura”, will soon deliver Suspend/Resume, as well as a number of other requested features to PS4.
Suspend/Resume will create an atmosphere where your games are immediately available at any time — just pick up your DUALSHOCK 4 controller, hit the PS button and get right back into the action of your games. When it’s time to log off, simply put your PS4 in Rest Mode and when you power up the next time, you’ll start your game where you left off*1. Spend less time getting into your games and more time playing your games.
Check out some of the other highly requested, new features and changes coming soon in “Yukimura”:
Sub-account to master account upgrade: Users with a sub-account will now be able to upgrade to a master account directly from their PS4 when they turn 18, removing restrictions for chat, enabling users to fund their own wallet, make purchases and more. Currently, users can upgrade their sub-accounts online.
Facebook friend search: Gamers globally have jumped into PS4 as a redefined social gaming experience and connecting with friends over the network is a huge part of what makes the PS4 community so special. PlayStation now lets you go even bigger by connecting with your Facebook friends on PS4 using your linked account. Search for Facebook friends who are PSN members and build on the foundation of Friends you already have in your list.
Remote Play & Share Play at 60 fps*2: The ability to customise the frame rate of Remote Play and Share Play will be added with “Yukimura”. Play to your bandwidth strengths and use this option to stream gameplay at 60 or 30 fps when using Remote Play or Share Play.
Accessibility Options: “Yukimura” introduces a wide variety of options to make the PS4 entertainment experience even more accessible. Options include text to speech, enlarged text, bolder fonts, higher contrast UI, zoom for displayed pictures, invert colours on screen and more. Users will also be able to reassign buttons for DUALSHOCK 4, making it easier for users with limited manual dexterity or limited reach and strength to play.
Trophy Improvements: We have received a tonne of feedback to improve Trophies. In “Yukimura”, a screenshot will automatically be captured at the moment a Trophy is earned, making it easier than ever for you to share your greatest gaming moments with your friends. We’re also adding more sorting options along with the new ability to remove games from the Trophy list that have 0% completion.
Share Video Clips to Dailymotion: When sharing standout PS4 moments via the Share button on DualShock 4, “Yukimura” will allow players to upload directly to Dailymotion.
Stay tuned for more information on “Yukimura” and, as always, let us know in the comments how we can continue to improve PS4 to make it the best place to play.
*1 Dependant on software titles
*2 Supported devices need to enjoy Share Play and Remote Play features.
Die trophie functie ben ik echt wel blij mee. Eindelijk die 0% games uit mijn lijst
Dat zei ik dus ook alquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kunnen hun geld beter in PSN e.d. steken imo.
Vind het wel een beetje Typisch jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:43 schreef Visserij het volgende:
[..]
Weinig verbazend dat jij iets niet wist.
Zit je cloud niet vol?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:12 schreef jackson het volgende:
Vrees dat mijn bug er nog niet uit is waarbij ik geen saved-games kan uploaden naar de cloud. Ben bang dat ik daarvoor mijn PS4 opnieuw moet initialiseren. Verder wel een sterke update dit keer
Toffe game man. Is veel meer mijn type game dan een The Evil Within waar het meer gaat om de gore dan het daadwerkelijke schrikken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:13 schreef satecl het volgende:
Zijn hier mensen die Alien: Isolation hebben gespeeld? Ervaringen?
verkoop hem aan sate, ben je daar ook weer van afquote:
Ja, staat niks op.quote:
10tje neem ik hem overquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
verkoop hem aan sate, ben je daar ook weer van af
ik denk dat als je aan zn stok slobbert hij je 10 eur bij geeftquote:
Ik vond hem fantastisch. Ik had toen ook The Evil Within gekocht, maar ook ik vond die game niks. Alien Isolation is echt super qua sfeer en het ziet er nog eens prachtig uit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:13 schreef satecl het volgende:
Zijn hier mensen die Alien: Isolation hebben gespeeld? Ervaringen?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
verkoop hem aan sate, ben je daar ook weer van af
Heb hem al aan een maatje uitgeleend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |