Op een forum mag je tegen een ander hun mening in gaan, ook in het dagelijksleven overigens. Dat is wat lastig te begrijpen voor je, merk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een andere mening is, en dat mag niet hier.
Want het lezen van cd's is wezenlijk anders als het lezen van dvd's/ bluray's.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:58 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat Sony er echt wel een CD-lezertje in had gestopt als dat goed zou zijn voor de verkoop, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Ik doelde meer op het kansloze volk hier. Shit, toch niet geluktquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Sony er echt wel een CD-lezertje in had gestopt als dat goed zou zijn voor de verkoop, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Kunnen hun geld beter in PSN e.d. steken imo.
O.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Want het lezen van cd's is wezenlijk anders als het lezen van dvd's/ bluray's.
Nee dat is het niet, het is gewoon een stukje software om de bitstream van cd's te vertalen ipv de bitstream van die ander media.
Goed zo jongen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het kansloze volk hier. Shit, toch niet gelukt
Everything is coming, behalve de PS+ versie.quote:
GAM / [PS4 #173] Waar geen CD's afgespeeld wordenquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Everything is coming, behalve de PS+ versie.
Daar moet ik wel digitaal van huilen ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
GAM / [PS4 #173] Waar geen CD's afgespeeld worden
Het is allemaal prima hoor, maar ik vind het niet zo gek dat hij een CDtje af wil spelen. Al zou ik het wel gek vinden, zou ik persoonlijk nog niet op een manier reageren zoals hier gedaan wordt. Daar verbaas ik me oprecht over.quote:
Dat blijkt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar moet ik wel digitaal van huilen ja.
Hoe zou iedereen dan moeten reageren volgens jou? Het valt toch wel mee allemaal man.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is allemaal prima hoor, maar ik vind het niet zo gek dat hij een CDtje af wil spelen. Al zou ik het wel gek vinden, zou ik persoonlijk nog niet op een manier reageren zoals hier gedaan wordt. Daar verbaas ik me oprecht over.
Het leven is oneerlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet dat ik het meer dan 4 rondjes vol ging houden, maar het is mij beloofd.
Case closed.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe zou iedereen dan moeten reageren volgens jou? Het valt toch wel mee allemaal man.
Voor jou heb ik wel wat schade op mijn auto over trouwens. Man, man, man wat een volk.quote:
Is cool.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor jou heb ik wel wat schade op mijn auto over trouwens. Man, man, man wat een volk.
Geen idee, ik wist niet eens dat het niet kon (cd's heb ik niet eens meer, die heb ik allemaal gedigitaliseerd). Maar je ziet een disclezer, dus eigenlijk verwacht je die support wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Waarom hebben vele hier er zo'n probleem mee dat 1 persoon graag cd's erop wil afspelen wat eigenlijk puur sec gekeken niet eens zo'n vreemde wens is als je er toch dezelfde soort schijfjes in kan stoppen.
Ik ook voor jou, moraalridderquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Case closed.
[..]
Voor jou heb ik wel wat schade op mijn auto over trouwens. Man, man, man wat een volk.
quote:
nou! doe eens normaal johquote:
Waar kom jij ineens vandaan dan?quote:
Psx met zwarte cd's die je ook nog in je discman af kon spelen voor de game muziekquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
O.
In dit geval is het best apart. Al is CD wel écht oud, PS2 tijdperk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |