Ja al weet ik de naam niet ervanquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En die dienst wordt wel ondersteund op de PS4?
De XB1 kan ook al geen CD's aan, las ik op Googlequote:Op donderdag 12 maart 2015 11:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik denk dat het gros tevreden is dat er binnenkort spotify ondersteuning is. Daarbij heeft Sony nooit gepretendeerd dat de PS4 een multimedia apparaat is, itt de XBONE. Dat je die extra functionaliteiten er bij hebt gekregen is mooi meegenomen.
Dat zou idd een logische verklaring zijn... Jammer, heel jammer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja al weet ik de naam niet ervan
Spotify komt er ook op binnekort.
Ik zit er niet echt meequote:Op donderdag 12 maart 2015 11:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De XB1 kan ook al geen CD's aan, las ik op Google... Dus tot noch toe falen alle 3 de bouwers, al weet ik niet of de Wii-U het wel kan. Maar eerlijk gezegd ga ik er gewoon blind van uit dat CD's ook daar op niet ondersteund worden.
[..]
Dat zou idd een logische verklaring zijn... Jammer, heel jammer.
Zou ook top zijn als ze dit met de Plex app kunnen doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zou wel mooi zijn als ik spotify op m'n PS4 ook met m'n iphone zou kunnen bedienen net zoals op mijn mac
Dat ding moet van mij zsm uit de Passquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zou ook top zijn als ze dit met de Plex app kunnen doen.
Gratis update of betaalde DLC?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Omg, die update voor Dying light... hardmode... sandbuggy's waar je in kan rijden.... pijl en boog, gold tier weaponsGOTY
Dat is zo fake als wat man.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:27 schreef l0lownkill het volgende:
Kwam er laatst achter dat USB-multimedia ook onmogelijk is evenals mediaserver ondersteuning(plex ja, ish duur
)
Wat dat om gaat was de PS3 qua multimedia een topding.
Verder, voor TES fans, gaan er ook al een tijd geruchten rond over een 6e deel genaamd argonia. Dat zou echt een instabuy zijn
Omdat het een andere mening is, en dat mag niet hier.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Waarom hebben vele hier er zo'n probleem mee dat 1 persoon graag cd's erop wil afspelen wat eigenlijk puur sec gekeken niet eens zo'n vreemde wens is als je er toch dezelfde soort schijfjes in kan stoppen.
Ik zat me ook al te verbazenquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Waarom hebben vele hier er zo'n probleem mee dat 1 persoon graag cd's erop wil afspelen wat eigenlijk puur sec gekeken niet eens zo'n vreemde wens is als je er toch dezelfde soort schijfjes in kan stoppen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een andere mening is, en dat mag niet hier.
Alles mag hierquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit. Begrijp het ook totaal niet waarom men zo moeilijk doet, nouja, begrijp het eigenlijk wel maar laat ik de tong er maar even afbijten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Hardmode & nieuwe wapens is free, de vehicles is betaald volgens mij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gratis update of betaalde DLC?
Ik denk dat Sony er echt wel een CD-lezertje in had gestopt als dat goed zou zijn voor de verkoop, maar dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit. Begrijp het ook totaal niet waarom men zo moeilijk doet, nouja, begrijp het eigenlijk wel maar laat ik de tong er maar even afbijten.
Dat mag best zolang ik het er maar mee eens ben.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |