quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ga het nu verder vanuit bed volgen. Zie over een uur of 8 wel weer verder.
Ze hebben er een stofzuigermotor in gezet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:39 schreef VacaLoca het volgende:
Aantal jaar geen F1 gekeken, what happened to the engine sound?
Engine sound is afgeschaft in 2013.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:39 schreef VacaLoca het volgende:
Aantal jaar geen F1 gekeken, what happened to the engine sound?
Waardoor F1 voor een groot deel verpest isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Engine sound is afgeschaft in 2013.
Eens maar niet echt langzamer: 01:40 Rosberg improves the benchmark to a 1m29.557s.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Waardoor F1 voor een groot deel verpest is
Zou er al een diehard Max fan zijn die 'Wereldkampioen 20xx' heeft getatoeėerd?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:48 schreef Nober het volgende:
[..]
1:34.146, vanmiddag even laten tatoeėren.
Tijden doen er even niet toe, daarom. Alleen Mercedes heeft relevante tijden tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:51 schreef M.Melandri het volgende:
Irritant dat je de stand niet meer te zien krijgt.
ja dat is jammer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:51 schreef M.Melandri het volgende:
Kan je er wel neerzetten, maar je hebt er geen kut aanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:51 schreef M.Melandri het volgende:
Afgelopen jaren kreeg je gewoon de stand in beeld met de afkortingen. FOM heeft de graphics ook wat aangepast.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Tijden doen er even niet toe, daarom
Niet altijd hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Afgelopen jaren kreeg je gewoon de stand in beeld met de afkortingen.
Ow ja dat wist ik al, ik dacht dat er ergens iets gebeurde nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die wil de Sauberbaas in het celletje hebben
Dat zal #teamGiedo niet eens veel interesseren, maar op die manier zet je natuurlijk wel behoorlijk wat druk op de zaakquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die wil de Sauberbaas in het celletje hebben
Ze hebben een kanaal voor de Pits en eentje voor On Board, maar dat is het volgens mijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:06 schreef WEST het volgende:
Bij sport1go wordt gezegd dat ze 6 F1 feeds hebben. Ik kan niks ontdekken.
De races zijn in HD te volgenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hebben een kanaal voor de Pits en eentje voor On Board, maar dat is het volgens mij
Misschien tijdens de race dat er een hele nieuwe pagina opduikt, maar dit lijkt gewoon een grove leugen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:10 schreef WEST het volgende:
[..]
De races zijn in HD te volgen
Alle vrije en kwalificatietrainingen worden live uitgezonden
Bij meerdere trainingen, kwalificaties en races in het seizoen meerdere signalen beschikbaar op tv
Geen reclame-onderbrekingen tijdens de race
Studioprogramma rondom de races met Rob Kamphues en Robert Doornbos
Commentaar van Olav Mol tijdens de races
Bijdrages vanaf locatie door Olav Mol
Na afloop van iedere race later op de avond een uitgebreide samenvatting
Regelmatig herhalingen van de trainingen, kwalificaties en alle races ook beschikbaar via pay per view UPC en Ziggo
Liefst 6 verschillende feeds beschikbaar via Sport1 Go
Ook GP2 en GP3 te zien bij Sport1
Ja, alle 6 de TV kanalen zijn te zien. Daarvan zijn er nu 3 F1.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:10 schreef WEST het volgende:
[..]
De races zijn in HD te volgen
Alle vrije en kwalificatietrainingen worden live uitgezonden
Bij meerdere trainingen, kwalificaties en races in het seizoen meerdere signalen beschikbaar op tv
Geen reclame-onderbrekingen tijdens de race
Studioprogramma rondom de races met Rob Kamphues en Robert Doornbos
Commentaar van Olav Mol tijdens de races
Bijdrages vanaf locatie door Olav Mol
Na afloop van iedere race later op de avond een uitgebreide samenvatting
Regelmatig herhalingen van de trainingen, kwalificaties en alle races ook beschikbaar via pay per view UPC en Ziggo
Liefst 6 verschillende feeds beschikbaar via Sport1 Go
Ook GP2 en GP3 te zien bij Sport1
Ja, zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, alle 6 de TV kanalen zijn te zien. Daarvan zijn er nu 3 F1.
Heb zo'n vermoeden dat dat onjuist isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:18 schreef Nober het volgende:
[..]
De F1 app laat de laatst genoteerde rondetijd zien zelfs als dat 18:54.653 is.
FOM had gewoon de oude graphics moeten gebruiken, dit is waardeloos.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:24 schreef sasquatsch het volgende:
Ros, Ham, Ves,Vet, Rai, sai
Pitlane kanaal sport1 toont de tijden.
Auto inrijden voor Giedoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:28 schreef Sked het volgende:
Ericsson houdt het voor gezien, die houden zich dus gewoon bewust koest
Toro Rosso gaat Red Bull slopenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:36 schreef Nober het volgende:
02:31 Current order:
1 Rosberg
2 Hamilton
3 Sainz
4 Verstappen
Toro Rosso gaat het Mercedes moeilijk maken.
Mag maar 4 motoren gebruiken en vt1 heb je niks aan, aangezien race en kwali later op de dag zijn.quote:
Uhm ze zijn stukken sneller, en dat Mercedes dominant was kon je al weten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 04:06 schreef Fir3fly het volgende:
Dus. Mercedes nog steeds seconden sneller dan de rest, Ferrari en Williams strijden om de laatste podiumplaats en de rest doet voor spek en bonen mee. Of helemaal niet. De wagens klinken nog net zo kut, zijn net zo lelijk en nauwelijks sneller dan vorig jaar.
Gaat weer een geweldig seizoen worden
Nope. Vettel reed ongeveer dezelfde tijden als Alonso vorig jaar. Alleen Mercedes, Williams en TR zijn wat sneller maar dat viel te verwachten natuurlijk. En ook niet bijster veel, vorig jaar reed Rosberg in FP2 al dezelfde tijd.quote:
2 sec is in de f1 gewoon heel veel, dus ze zijn wel degelijk stukken sneller. Straks gaan ze in vt2 ook een stuk sneller, want dan gaan ze zachte compound pas voor het eerst gebruiken. Dan kunnen we ook wel stellen dat de rest nauwelijks langzamer is dan Mercedes, is immers maar een gat van 1sec...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 04:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Vettel reed ongeveer dezelfde tijden als Alonso vorig jaar. Alleen Mercedes, Williams en TR zijn wat sneller maar dat viel te verwachten natuurlijk. En ook niet bijster veel, vorig jaar reed Rosberg in FP2 al dezelfde tijd.
Foute vergelijking. Onderling verschil vs verschillende generaties.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 04:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
2 sec is in de f1 gewoon heel veel, dus ze zijn wel degelijk stukken sneller. Straks gaan ze in vt2 ook een stuk sneller, want dan gaan ze zachte compound pas voor het eerst gebruiken. Dan kunnen we ook wel stellen dat de rest nauwelijks langzamer is dan Mercedes, is immers maar een gat van 1sec...
Door wie werd dat gezegd? Want dat is natuurlijk onmogelijk met de huidige reglementen. 2 sec vind ik dan al vrij fors. Verschil zit hem voornamelijk in de aerodynamica. In 2004 was de f1 op zijn snelst, maar had je zo veel vuile lucht dat inhalen bijna onmogelijk was.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 04:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Foute vergelijking. Onderling verschil vs verschillende generaties.
Vorig jaar werd er constant gezegd 'oh de auto's zijn zo langzaam omdat ze zo nieuw zijn, met een jaartje racen en testen gaan ze straks wel 5 seconden harder!' Daar geloofde ik toen al niet in en nu helemaal niet. Vergeet niet dat Vettel in 2013 al 2 seconden sneller was. En in 2008 waren ze nog eens anderhalve seconde sneller.
bron?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:34 schreef Schunckelstar het volgende:
Vd garde is in een hotel in gesprek met kaltenborn nu dus muschien is er een oplossing gevonden
Ik ben benieuwd. Al zou ik een vijandige overname van het hele team door zn schoonpa ook wel tof vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:34 schreef Schunckelstar het volgende:
Vd garde is in een hotel in gesprek met kaltenborn nu dus muschien is er een oplossing gevonden
Ik zag anders net op sky kaltenborn met herbert in beeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Sport 1
Hij zei het zonet nog een keer
ah thnx. Ik zit in trein dus geen sport 1 hierquote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Sport 1
Hij zei het zonet nog een keer
ze zou niet meer op circuit zijn aldus div. F1volgers op twitter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:38 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik zag anders net op sky kaltenborn met herbert in beeld.
quote:
En ik moet naar mn werkquote:
ik nietquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
wees dan duidelijk loopjochie van PSM
twitter:LindaF1nl twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 07:18:26Een technisch probleem houdt Max Verstappen momenteel aan de kant reageer retweet
bedankt voor je bijdragequote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:56 schreef 0108daniel het volgende:
Whaha verrot XD
Er zijn nogal wat auto's die verrot zijn
elk jaar in tests en eerste raceweekend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:56 schreef 0108daniel het volgende:
Whaha verrot XD
Er zijn nogal wat auto's die verrot zijn
Nu je het zegt, niet gezien inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:58 schreef Nattekat het volgende:
Hoorde ik dat nou goed? Geen tussentijden op tv?![]()
![]()
tweede training ging het al iets beter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
Nu je het zegt, niet gezien inderdaad.
Dan moet je wel het pitlane kanaal hebben...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:23 schreef sasquatsch het volgende:
Bij Sport1 op het pitlane kanaal lopen de tijden onder in beeld mee.
Sponsoren zijn er ook niet blij mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reken maar dat dit soort geintjes ze gemakzuchtige kijkers gaat kosten.
Dat uitzenden op gesloten kanalen overal helpt ze ook al niet.
Ja die stonden er wel maar zit me af te vragen of ik interval tijden heb gezien. Zat vooral meer gewoon autotjes te kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:19 schreef Funzel het volgende:
Nu bij de herhaling van VT2 zie ik wel tijden staan links.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:45 schreef Karstman het volgende:
Oh lol, Tim Coronel volgt me nu op Twitter... Ben ik nu cool?
Mij ook. Maar hij volgt meer dan 7.000 man dusjaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:45 schreef Karstman het volgende:
Ik zou de politie bellenquote:
Mij ook ineens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:45 schreef Karstman het volgende:
Daarom en heb de nachtrust wel even nodigquote:
quote:Maar vervolgens moest ik het zelf maar een beetje uitzoeken, helemaal qua rijden. Ik had niemand die het me uitlegde. Ja, ik had Huub Rothengatter bij me, maar ik had niet het idee dat hij het snapte qua racen.
Weet ik niet. Ik weet wel dat ze ooit 1 en 2 werden nadat ze als 22ste en 23ste waren gekwalificeerd (van de 26 deelnemers aan de race). Dat was USA West 1983.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:49 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, McLaren op de laatste startrij, niet vanwege pech, maar puur op prestaties. Is dat wel eens voorgekomen?
Ik acht de kans groot dat het morgen de eerste keer wordt. Ik acht de kans nog vele malen groter dat ze allebei de finish niet halen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet wel dat ze ooit 1 en 2 werden nadat ze als 22ste en 23ste waren gekwalificeerd (van de 26 deelnemers aan de race). Dat was USA West 1983.
...en naar morgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:52 schreef Sylv3se het volgende:
Wat kijk ik uit naar de race van komende zondag, dat heb ik jaren niet gehad
Zou ook vreemd zijn om jaren geleden al naar de komende zondag uit te kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:52 schreef Sylv3se het volgende:
Wat kijk ik uit naar de race van komende zondag, dat heb ik jaren niet gehad
Vanwege Verstappen, ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Zou ook vreemd zijn om jaren geleden al naar de komende zondag uit te kijken.
Maar is het vanwege Verstappen of omdat de saaie dominantie van Mercedes nog niet is getoond?
Nou, hoeft niet natuurlijk.quote:
Vanochtend tijdens FP2 was het VES.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, hoeft niet natuurlijk.
Verleden jaar was VER vergeven aan Vergne, dus vandaar VES voor Max.
Maar Vergne doet dit jaar niet mee dus ik denk gewoon VER voor Max.
Zin in!!
De Saubers (als ze rijden) kunnen de McLarens wel hebben hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Saubers hebben amper gereden en de Manors helemaal niet. Zondag 18 auto's op de grid met de Saubers achteraan.
Mercedes vooraan, Ferrari lijkt de snelheid en betrouwbaarheid uit de winter te hebben meegenomen. Wordt interessant gevecht met Williams en Red Bull. Van McLaren en Lotus verwacht ik niet zoveel, daar moet Verstappen van zien te profiteren.
Button zie ik daar met zijn ervaring in quali zeker voorblijven. Of de McLaren zondag de finish haalt is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De Saubers (als ze rijden) kunnen de McLarens wel hebben hoor.
Als Button in die Sauber had gezeten was ie ws een seconde sneller geweest, maar dat Honda-blok is gewoon niet goed genoeg. Ik denk echt dat de kans groot is dat ze achteraan staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Button zie ik daar met zijn ervaring in quali zeker voorblijven. Of de McLaren zondag de finish haalt is een heel ander verhaal.
Albers, Doornbos, Spyker, Van der Garde... je hebt een hoop gemist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:28 schreef MrStock het volgende:
Tering, sinds senior Verstappen gestopt is, niet meer zo'n zin gehad om weer eens te gaan kijken
Spyker was nou ook niet echt de moeite waardquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Albers, Doornbos, Spyker, Van der Garde... je hebt een hoop gemist.
Manfred Winkelhock die aan de leiding reedquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spyker was nou ook niet echt de moeite waard
Da's wel heel lang geleden..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Manfred Winkelhock die aan de leiding reed
Ja dat was wel leuk inderdaad, in die zeikende regen waar alles en iedereen de baan af schootquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Albers vond ik vanaf dag 1 al een kwal, kwam typisch over als korpsballetje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Albers, Doornbos, Spyker, Van der Garde... je hebt een hoop gemist.
Markus Winkelhock toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja, z'n pa was allang niet meer in levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |