Ow ja dat wist ik al, ik dacht dat er ergens iets gebeurde nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die wil de Sauberbaas in het celletje hebben
Dat zal #teamGiedo niet eens veel interesseren, maar op die manier zet je natuurlijk wel behoorlijk wat druk op de zaakquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die wil de Sauberbaas in het celletje hebben
Ze hebben een kanaal voor de Pits en eentje voor On Board, maar dat is het volgens mijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:06 schreef WEST het volgende:
Bij sport1go wordt gezegd dat ze 6 F1 feeds hebben. Ik kan niks ontdekken.
De races zijn in HD te volgenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hebben een kanaal voor de Pits en eentje voor On Board, maar dat is het volgens mij
Misschien tijdens de race dat er een hele nieuwe pagina opduikt, maar dit lijkt gewoon een grove leugen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:10 schreef WEST het volgende:
[..]
De races zijn in HD te volgen
Alle vrije en kwalificatietrainingen worden live uitgezonden
Bij meerdere trainingen, kwalificaties en races in het seizoen meerdere signalen beschikbaar op tv
Geen reclame-onderbrekingen tijdens de race
Studioprogramma rondom de races met Rob Kamphues en Robert Doornbos
Commentaar van Olav Mol tijdens de races
Bijdrages vanaf locatie door Olav Mol
Na afloop van iedere race later op de avond een uitgebreide samenvatting
Regelmatig herhalingen van de trainingen, kwalificaties en alle races ook beschikbaar via pay per view UPC en Ziggo
Liefst 6 verschillende feeds beschikbaar via Sport1 Go
Ook GP2 en GP3 te zien bij Sport1
Ja, alle 6 de TV kanalen zijn te zien. Daarvan zijn er nu 3 F1.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:10 schreef WEST het volgende:
[..]
De races zijn in HD te volgen
Alle vrije en kwalificatietrainingen worden live uitgezonden
Bij meerdere trainingen, kwalificaties en races in het seizoen meerdere signalen beschikbaar op tv
Geen reclame-onderbrekingen tijdens de race
Studioprogramma rondom de races met Rob Kamphues en Robert Doornbos
Commentaar van Olav Mol tijdens de races
Bijdrages vanaf locatie door Olav Mol
Na afloop van iedere race later op de avond een uitgebreide samenvatting
Regelmatig herhalingen van de trainingen, kwalificaties en alle races ook beschikbaar via pay per view UPC en Ziggo
Liefst 6 verschillende feeds beschikbaar via Sport1 Go
Ook GP2 en GP3 te zien bij Sport1
Ja, zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, alle 6 de TV kanalen zijn te zien. Daarvan zijn er nu 3 F1.
Heb zo'n vermoeden dat dat onjuist isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:18 schreef Nober het volgende:
[..]
De F1 app laat de laatst genoteerde rondetijd zien zelfs als dat 18:54.653 is.
FOM had gewoon de oude graphics moeten gebruiken, dit is waardeloos.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:24 schreef sasquatsch het volgende:
Ros, Ham, Ves,Vet, Rai, sai
Pitlane kanaal sport1 toont de tijden.
Auto inrijden voor Giedoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:28 schreef Sked het volgende:
Ericsson houdt het voor gezien, die houden zich dus gewoon bewust koest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |