...en naar morgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:52 schreef Sylv3se het volgende:
Wat kijk ik uit naar de race van komende zondag, dat heb ik jaren niet gehad
Zou ook vreemd zijn om jaren geleden al naar de komende zondag uit te kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:52 schreef Sylv3se het volgende:
Wat kijk ik uit naar de race van komende zondag, dat heb ik jaren niet gehad
Vanwege Verstappen, ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Zou ook vreemd zijn om jaren geleden al naar de komende zondag uit te kijken.
Maar is het vanwege Verstappen of omdat de saaie dominantie van Mercedes nog niet is getoond?
Nou, hoeft niet natuurlijk.quote:
Vanochtend tijdens FP2 was het VES.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, hoeft niet natuurlijk.
Verleden jaar was VER vergeven aan Vergne, dus vandaar VES voor Max.
Maar Vergne doet dit jaar niet mee dus ik denk gewoon VER voor Max.
Zin in!!
De Saubers (als ze rijden) kunnen de McLarens wel hebben hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Saubers hebben amper gereden en de Manors helemaal niet. Zondag 18 auto's op de grid met de Saubers achteraan.
Mercedes vooraan, Ferrari lijkt de snelheid en betrouwbaarheid uit de winter te hebben meegenomen. Wordt interessant gevecht met Williams en Red Bull. Van McLaren en Lotus verwacht ik niet zoveel, daar moet Verstappen van zien te profiteren.
Button zie ik daar met zijn ervaring in quali zeker voorblijven. Of de McLaren zondag de finish haalt is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De Saubers (als ze rijden) kunnen de McLarens wel hebben hoor.
Als Button in die Sauber had gezeten was ie ws een seconde sneller geweest, maar dat Honda-blok is gewoon niet goed genoeg. Ik denk echt dat de kans groot is dat ze achteraan staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Button zie ik daar met zijn ervaring in quali zeker voorblijven. Of de McLaren zondag de finish haalt is een heel ander verhaal.
Albers, Doornbos, Spyker, Van der Garde... je hebt een hoop gemist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:28 schreef MrStock het volgende:
Tering, sinds senior Verstappen gestopt is, niet meer zo'n zin gehad om weer eens te gaan kijken
Spyker was nou ook niet echt de moeite waardquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Albers, Doornbos, Spyker, Van der Garde... je hebt een hoop gemist.
Manfred Winkelhock die aan de leiding reedquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spyker was nou ook niet echt de moeite waard
Da's wel heel lang geleden..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Manfred Winkelhock die aan de leiding reed
Ja dat was wel leuk inderdaad, in die zeikende regen waar alles en iedereen de baan af schootquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Albers vond ik vanaf dag 1 al een kwal, kwam typisch over als korpsballetje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Albers, Doornbos, Spyker, Van der Garde... je hebt een hoop gemist.
Markus Winkelhock toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja, z'n pa was allang niet meer in levenquote:
1985, slecht jaar voor jonge coureursquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Zover ging mijn kennis niet. Moest ik ff opzoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |