Toro Rosso gaat Red Bull slopenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:36 schreef Nober het volgende:
02:31 Current order:
1 Rosberg
2 Hamilton
3 Sainz
4 Verstappen
Toro Rosso gaat het Mercedes moeilijk maken.
Mag maar 4 motoren gebruiken en vt1 heb je niks aan, aangezien race en kwali later op de dag zijn.quote:
Uhm ze zijn stukken sneller, en dat Mercedes dominant was kon je al weten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 04:06 schreef Fir3fly het volgende:
Dus. Mercedes nog steeds seconden sneller dan de rest, Ferrari en Williams strijden om de laatste podiumplaats en de rest doet voor spek en bonen mee. Of helemaal niet. De wagens klinken nog net zo kut, zijn net zo lelijk en nauwelijks sneller dan vorig jaar.
Gaat weer een geweldig seizoen worden
Nope. Vettel reed ongeveer dezelfde tijden als Alonso vorig jaar. Alleen Mercedes, Williams en TR zijn wat sneller maar dat viel te verwachten natuurlijk. En ook niet bijster veel, vorig jaar reed Rosberg in FP2 al dezelfde tijd.quote:
2 sec is in de f1 gewoon heel veel, dus ze zijn wel degelijk stukken sneller. Straks gaan ze in vt2 ook een stuk sneller, want dan gaan ze zachte compound pas voor het eerst gebruiken. Dan kunnen we ook wel stellen dat de rest nauwelijks langzamer is dan Mercedes, is immers maar een gat van 1sec...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 04:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Vettel reed ongeveer dezelfde tijden als Alonso vorig jaar. Alleen Mercedes, Williams en TR zijn wat sneller maar dat viel te verwachten natuurlijk. En ook niet bijster veel, vorig jaar reed Rosberg in FP2 al dezelfde tijd.
Foute vergelijking. Onderling verschil vs verschillende generaties.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 04:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
2 sec is in de f1 gewoon heel veel, dus ze zijn wel degelijk stukken sneller. Straks gaan ze in vt2 ook een stuk sneller, want dan gaan ze zachte compound pas voor het eerst gebruiken. Dan kunnen we ook wel stellen dat de rest nauwelijks langzamer is dan Mercedes, is immers maar een gat van 1sec...
Door wie werd dat gezegd? Want dat is natuurlijk onmogelijk met de huidige reglementen. 2 sec vind ik dan al vrij fors. Verschil zit hem voornamelijk in de aerodynamica. In 2004 was de f1 op zijn snelst, maar had je zo veel vuile lucht dat inhalen bijna onmogelijk was.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 04:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Foute vergelijking. Onderling verschil vs verschillende generaties.
Vorig jaar werd er constant gezegd 'oh de auto's zijn zo langzaam omdat ze zo nieuw zijn, met een jaartje racen en testen gaan ze straks wel 5 seconden harder!' Daar geloofde ik toen al niet in en nu helemaal niet. Vergeet niet dat Vettel in 2013 al 2 seconden sneller was. En in 2008 waren ze nog eens anderhalve seconde sneller.
bron?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:34 schreef Schunckelstar het volgende:
Vd garde is in een hotel in gesprek met kaltenborn nu dus muschien is er een oplossing gevonden
Ik ben benieuwd. Al zou ik een vijandige overname van het hele team door zn schoonpa ook wel tof vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:34 schreef Schunckelstar het volgende:
Vd garde is in een hotel in gesprek met kaltenborn nu dus muschien is er een oplossing gevonden
Ik zag anders net op sky kaltenborn met herbert in beeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Sport 1
Hij zei het zonet nog een keer
ah thnx. Ik zit in trein dus geen sport 1 hierquote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Sport 1
Hij zei het zonet nog een keer
ze zou niet meer op circuit zijn aldus div. F1volgers op twitter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:38 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik zag anders net op sky kaltenborn met herbert in beeld.
quote:
En ik moet naar mn werkquote:
ik nietquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
wees dan duidelijk loopjochie van PSM
twitter:LindaF1nl twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 07:18:26Een technisch probleem houdt Max Verstappen momenteel aan de kant reageer retweet
bedankt voor je bijdragequote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:56 schreef 0108daniel het volgende:
Whaha verrot XD
Er zijn nogal wat auto's die verrot zijn
elk jaar in tests en eerste raceweekend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:56 schreef 0108daniel het volgende:
Whaha verrot XD
Er zijn nogal wat auto's die verrot zijn
Nu je het zegt, niet gezien inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:58 schreef Nattekat het volgende:
Hoorde ik dat nou goed? Geen tussentijden op tv?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |