Beetje gekwetst, naar aanleiding van deze post.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cor. Popje. Oude man.
Op dit moment steek ik liever een staafmixer in m'n edele grotje dan dat ik een fokker vraag om aan zijn piemel te zitten. Geloof me als ik zeg dat fikkie mijn portie kan hebben. Kunnen we dan ophouden met doen alsof alles een pick up is?
Aaaaawhquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje gekwetst, naar aanleiding van deze post.
Sorry schijnt bij mijn puber imago te horen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens. Fripsel. Kunnen we gewoon even besluiten dat XD geen smiley is, en alleen gebruikt wordt door 16-jarige breezermeisjes die het verdienen om doodgeknuppeld te worden met een zeehond?
Haha. XDquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens. Fripsel. Kunnen we gewoon even besluiten dat XD geen smiley is, en alleen gebruikt wordt door 16-jarige breezermeisjes die het verdienen om doodgeknuppeld te worden met een zeehond?
Die opmerking over dat Seto je niet kan tillen hakt er wel in, zeg.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
En laat Fritsel erbuiten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit niet aan je piemel, maar je mag het doen waar ik naast zit hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje gekwetst, naar aanleiding van deze post.
Weet dat daar serieus op ingegaan wordt...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit niet aan je piemel, maar je mag het doen waar ik naast zit hoor.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:49 schreef Deuce92 het volgende:
Zou wel serieus ingaan op c_c, snap je.
xDquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah vet nummer. Kende ik nog niet. Misschien is dit nieuwe nummer ook wat voor je.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet dat jullie alleen maar kkherrie luisteren maar ik wilde even melden dat Paolo Nutini erg ver is gekomen sinds New Shoes.
Luister naar de eerste paar seconden, en lees dan clumsy's sig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ah vet nummer. Kende ik nog niet. Misschien is dit nieuwe nummer ook wat voor je.
Nvm. She's the giggle at a funeral...quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Luister naar de eerste paar seconden, en lees dan clumsy's sig.
kkplaatquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ah vet nummer. Kende ik nog niet. Misschien is dit nieuwe nummer ook wat voor je.
Stamppot? Klinkt mij te Hardstyle of zit ik mis?quote:
honig complex, nimma. Techno. Dacht dat jij wel zou gaan. Als oude rave teefquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Stamppot? Klinkt mij te Hardstyle of zit ik mis?
opkk homoquote:Op donderdag 12 maart 2015 07:43 schreef fathank het volgende:
Genietend, maar toch een beetje vertwijfeld. Maar goede hoop dat dat beter wordt dankzij een bepaald iemand die dat wel weet.
Maar goed, kan straks weer anders zijn, misschien lig ik dan weer in de hoek te huilen.
pff die fera ook daarquote:Op donderdag 12 maart 2015 07:43 schreef fathank het volgende:
Genietend, maar toch een beetje vertwijfeld. Maar goede hoop dat dat beter wordt dankzij een bepaald iemand die dat wel weet.
Maar goed, kan straks weer anders zijn, misschien lig ik dan weer in de hoek te huilen.
hey Jahr00nquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:36 schreef kaasplankje het volgende:
geld gevonde op straat vrienden net hierzo voor de deur
Prachtig nummerquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet dat jullie alleen maar kkherrie luisteren maar ik wilde even melden dat Paolo Nutini erg ver is gekomen sinds New Shoes.
Als je dan toch bezig bent kun je die kloon toch gewoon tot vrouw om laten bouwen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:09 schreef kaasplankje het volgende:
ik wil maar 1 iemand zijn en dan ben ikzelf
ik wil mezelf klonen dan wordt ik homo en trouw dan met mezelf
Wel van mannen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
nee wordt niet geil van trannyshit
Ben jij er ook zo een die tegen zichzelf in de spiegel zegt dat hij lekker is?quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:21 schreef kaasplankje het volgende:
sommige mannen wel vooral ikzelf trek me ook altijd af voor de spiegel
quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:21 schreef kaasplankje het volgende:
sommige mannen wel vooral ikzelf trek me ook altijd af voor de spiegel
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ruk mezelf meerdere malen per dag af op mn rocksolid 8pack
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo een die tegen zichzelf in de spiegel zegt dat hij lekker is?
Getsie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:29 schreef kaasplankje het volgende:
heb wel heerlijke r00mkaas voor je seto
Whut? XDquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:36 schreef seto het volgende:
hey fripsel
heb je recentelijk nog een huis gekraakt en/of geprotesteerd tegen G8?
Turkse Lira van voor de monetaire hervorming ws.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:36 schreef kaasplankje het volgende:
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekkere gymchick, maar vond die vorige lekkerder. Van die stevige benen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:36 schreef kaasplankje het volgende:
quote:
Misschien had je die 10-euro hoer toch maar niet moeten beffen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:51 schreef kaasplankje het volgende:
kut man ik heb een soort keelontsteking en daardoor kkslechte adem gelukkig is dit internet
Huiliehuil.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:54 schreef kaasplankje het volgende:
ook echt zoon grafsmaak de hele tijd haat dat
http://www.gezondheidenco(...)ken-dat-ze-doodgaan/quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:58 schreef kaasplankje het volgende:
ben verder niet zielig ofzo want ik ben geen vrouw
leuk artikel yvonne kroonenbergquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
http://www.gezondheidenco(...)ken-dat-ze-doodgaan/
Wie is Yvonne Kroonenberg?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
leuk artikel yvonne kroonenberg
Brb fappenquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:21 schreef Champy het volgende:
[..]
Awww.
Hier, om je te troosten
http://imgur.com/a/32Mxz
voel me al eens stuk beterquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:21 schreef Champy het volgende:
[..]
Awww.
Hier, om je te troosten
http://imgur.com/a/32Mxz
Alsof er iemand (m) naar die jurk kijkt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:34 schreef Fripsel het volgende:
Omdat ik de neiging krijg om d'r borsten recht te leggen.Die jurk trekt aan alle kanten.
Ik wel, ik ben een vrouwquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alsof er iemand (m) naar die jurk kijkt.
heb die neiging ook sterkquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:34 schreef Fripsel het volgende:
Omdat ik de neiging krijg om d'r borsten recht te leggen.Die jurk trekt aan alle kanten.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben een vrouw
Of naja.. meisje.
En je beschouwt jezelf nog steeds als meisje?quote:
Ik zit er een beetje tussen inquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En je beschouwd jezelf nog steeds als meisje?
Huh wat?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ben je genderqueer? Wat is je Tumblr?
Even namens Dima: ben je nog maagd?quote:
Je zei zit er een beetje tussenin.quote:
quote:Genderqueer (GQ; alternatively non-binary) is a catch-all category for gender identities other than male and female — identities which are thus outside of the gender binary and cisnormativity.
Valt me tegen van je corquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En je beschouwd jezelf nog steeds als meisje?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |