Beetje gekwetst, naar aanleiding van deze post.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cor. Popje. Oude man.
Op dit moment steek ik liever een staafmixer in m'n edele grotje dan dat ik een fokker vraag om aan zijn piemel te zitten. Geloof me als ik zeg dat fikkie mijn portie kan hebben. Kunnen we dan ophouden met doen alsof alles een pick up is?
Aaaaawhquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje gekwetst, naar aanleiding van deze post.
Sorry schijnt bij mijn puber imago te horen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens. Fripsel. Kunnen we gewoon even besluiten dat XD geen smiley is, en alleen gebruikt wordt door 16-jarige breezermeisjes die het verdienen om doodgeknuppeld te worden met een zeehond?
Haha. XDquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens. Fripsel. Kunnen we gewoon even besluiten dat XD geen smiley is, en alleen gebruikt wordt door 16-jarige breezermeisjes die het verdienen om doodgeknuppeld te worden met een zeehond?
Die opmerking over dat Seto je niet kan tillen hakt er wel in, zeg.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
En laat Fritsel erbuiten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit niet aan je piemel, maar je mag het doen waar ik naast zit hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje gekwetst, naar aanleiding van deze post.
Weet dat daar serieus op ingegaan wordt...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit niet aan je piemel, maar je mag het doen waar ik naast zit hoor.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:49 schreef Deuce92 het volgende:
Zou wel serieus ingaan op c_c, snap je.
xDquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |