Done!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:40 schreef Daui het volgende:
Gefeliciteerd DJMO!
Mag ik in de op?
UD is nu 4 november. Wordt gebeld voor de echo
ik weet eigenlijk niet of ik je al gefeliciteerd had met je twee streepjesquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:40 schreef Daui het volgende:
Gefeliciteerd DJMO!
Mag ik in de op?
UD is nu 4 november. Wordt gebeld voor de echo
Jij vlotte!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:03 schreef DJMO het volgende:
Om 13:53 is geboren Michael Jeremy. Gewicht 2885 gram. Later meer details, nu bijkomen.
Klinkt voor een eerste kindje echt wel goed. En je rust pakken is prima!quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:19 schreef Risu het volgende:
Voeding komt goed op gang. Gisteravond wel een emotioneel momentje gehad toen ze honger had maar ik niks meer kon geven. Klein beetje bijvoeding geprobeerd want ik vond het zo zielig dat ze bleef huilen. maar na een slokje zat ze me echt aan te kijken, van wat is dit nou? En toen moest ze niet meer. Daarna was ze wel stil, dus ik was heel blij. Wel een beetje pieperig en ik doodmoe dus heeft ze bij de verpleging gezeten. Maar toen kreeg ik een nachtmerrie omdat ze niet bij me was. Dus ik heb haar teruggevraagd en toen sliep ik ineens veel beter. En zij ook.
Vandaag heb ik geprobeerd zoveel mogelijk rust te pakken zodat ik de nacht beter doorkom. Zoals al verwacht is ze juist dan wakker. Net als in de buik.
So far so good.
Dankje!!quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Limone ik zie het nu pas!! Leuk, gefeliciteerd
Leukquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:09 schreef purebliss het volgende:
Ahh dat verhaal met die armbandjes is zo lief! Meteen op de site gekeken en ga binnenkort 1 bestellen om te reviewen op mijn blog! Leuk!!
Wat fijn dat het al goed op gang komt Risu!
Volgens mij was t juist wel v een spel. Volgens mij had ik dat gelezen in t namentopicquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:19 schreef Daui het volgende:
Ik ken Yuna alleen van een computer spel. FF10. Maar daar heb je het vast niet vandaan. Hele mooie naam.
DJMO beter dat het feestje van korte duur was. Misschien heb je het al gezegd maar wanneer mag je naar huis
Jaaaa ik zag het!! Zal ze eens mailen! Haha!quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:15 schreef pinquit het volgende:
[..]
Leukze hebben nog veel meer tofs daar
![]()
Ik wil een huis met een tuin om een geldboom te kunnen planten
Dan vind ik het extra mooiquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:29 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Volgens mij was t juist wel v een spel. Volgens mij had ik dat gelezen in t namentopic
eindelijk m'n gouden glitterstickerquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:13 schreef Nikooos het volgende:
Mijn eerste nieuwe topic!
Met een gouden glitterbabysticker voor DJMO!![]()
[ afbeelding ]
wijzigingen aan de OP mogen doorgegeven worden bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ben ik bij m'n steun en toeverlaat thuis. Nog zonder Jan en Geert, die haal ik morgen op als ik echt naar huis ga. Ik heb ze wel gebeld uiteraard, net als mijn dochter. Nu eerst even van Michael genieten en echt kennismaken. Hij heeft inmiddels al twee keer uit beide borsten goed gedronken en z'n eerste lading meconium gelost
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
eindelijk m'n gouden glittersticker![]()
bedankt iedereen! Het was letterlijk een droombevalling. heel kort:gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ben ik bij m'n steun en toeverlaat thuis. Nog zonder Jan en Geert, die haal ik morgen op als ik echt naar huis ga. Ik heb ze wel gebeld uiteraard, net als mijn dochter. Nu eerst even van Michael genieten en echt kennismaken. Hij heeft inmiddels al twee keer uit beide borsten goed gedronken en z'n eerste lading meconium gelost
Spreek je het uit als maikel of als mi ga el?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
a la michael jacksonquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
Spreek je het uit als maikel of als mi ga el?
de ossenworst en franse kaas komen zo op tafelquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:16 schreef pessie het volgende:
Zo djmo! Klinkt als een goede bevalling! Laat je lekker verwennen nu.
En geen schade klinkt echt als een droom
ja daarom geloofde de vpk ook niet dat ik al persweeën had. Door de ruggenprik konden dingen soms anders aanvoelen ..quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:21 schreef Stippelrientje het volgende:
door je laatste ontsluiting heen slapen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:35 schreef DJMO het volgende:
Dat lipjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
1000 mg per x max 3 (of) 4 keer daags... maar ik gaf geen bv dus of dat anders is weet ik niet..quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:52 schreef DJMO het volgende:
ja, hij is echt ontzettend zoethij heeft vanmiddag alleen gehuild toen de vpk hem verschoonde van z'n meconium luier
![]()
en nu even een typische "hoe zat dat ook al weer" vraaghoeveel pcm mag je hebben om de pijn van de naweeën op te vangen??
oh ik heb nu pas twee keer gehad, en ga nu slapen. Dus dat is nog wel safe iig. Thnxquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
1000 mg per x max 3 (of) 4 keer daags... maar ik gaf geen bv dus of dat anders is weet ik niet..
sorry.. onze centjes en tijd gaan even naar de baby uitzet en toebehoren bij elkaar knutselen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:14 schreef MaJo het volgende:
Zin in wat afleiding tijdens je zwangerschap? Lekker aan de slag tijdens je verlof? Zorgen voor wat tijd voor jezelf en even afleiding van de kinderen? Doe dan mee aan Round Robin, het zou leuk zijn als er nog wat aanmeldingen bijkomenCheck OUD / Round Robin 2015
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen opgelucht over hun reactie (men wat zagen we daar tegenop!) naar mijn ouders gegaan. Mijn moeder zat te juichen van 't nieuws en mijn vader zat een paar keer "nee, echt?" "Word ik opa!?" En begon toen helemaal te stralen. Vriend en ik werden daar emotioneel van.
Edit: oh wat stom, lees ik weer niet! Heel veel sterkte mevrouwcactus!
[ Bericht 2% gewijzigd door silliegirl op 12-03-2015 07:17:54 ]
quote:Op donderdag 12 maart 2015 06:46 schreef silliegirl het volgende:
Wij hebben gisteravond onze ouders vertelt
dat ze opa en oma worden als
alles goed mag gaan
Mijn schoonouders waren blij; zelfs mn schoonvader heeft me geknuffeld.Gelukkig allemaal fijne reacties!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen opgelucht over hun reactie (men wat zagen we daar tegenop!) naar mijn ouders gegaan. Mijn moeder zat te juichen van 't nieuws en mijn vader zat een paar keer "nee, echt?" "Word ik opa!?" En begon toen helemaal te stralen. Vriend en ik werden daar emotioneel van.
Blijf je in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
Baby zit nogBedankt voor alle lieve berichtjes
. Ik heb geen weeën maar wel trek in ontbijt
Ze zorgen in iedergeval goed voor je! Eet smakelijk alvastquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Geen idee. De verpleegkundige had goede prioriteiten. Eerst ontbijten, dan een plan maken
Zelfde ziekenhuis als ik nu zitquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben 35+4 vandaag en heb net 1,5 week verlof. Qua die planning kan het dus![]()
Klumsy, welk ziekenhuis? Anders kan je even zwaaien
Zolang er geen tekenen van infectie zijn vrij lang. Normaalgesproken wordt er bij vrouwen >37 weken ingeleid na 24-72 uur uur gebroken vliezen zonder weeën. Aanleiding daarvoor is vooral dat er weinig reden is om langer af te wachten. In geval van mwcactus is baby in de baarmoeder wsl nog steeds beter af dan er buiten en is het niet zelden dat er gewoon gewacht wordt. Vruchtwater wordt door de placenta aangemaakt, zolang die goed ffunctioneert blijft het aangemaakt worden, gebroken vliezen of niet, baby komt in principe dus niet droog te liggen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Succes, Cactus! Met die termijn zijn de vliezen van een collega van me gebroken, op het toilet op het werk. Ik heb dat toen niet meegekregen, maar heb wel in haar vruchtwater gestaan. Ik vroeg me nog af waarom de schoonmakers het toilet zo nat hadden schoongemaakt..
Hoe lang kan de baby eigenlijk met gebroken vliezen in de baarmoeder blijven?
Een kennis van mij had de vliezen gebroken met 33 weken (op de dag dat ze eigenlijk zouden gaan trouwen) en baby heeft nog tot bijna 36 weken in de buik gezeten. Wel steeds in het zkh, om in de gaten te houden of de baby het goed bleef doen. Vruchtwater wordt in principe weer aangevuld ook.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Succes, Cactus! Met die termijn zijn de vliezen van een collega van me gebroken, op het toilet op het werk. Ik heb dat toen niet meegekregen, maar heb wel in haar vruchtwater gestaan. Ik vroeg me nog af waarom de schoonmakers het toilet zo nat hadden schoongemaakt..
flashbackquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben 35+4 vandaag en heb net 1,5 week verlof. Qua die planning kan het dus![]()
Bij mij zeiden ze toen in het ziekenhuis dat ze sowieso met 37 weken zouden gaan inleiden als er voor die tijd niks gebeurd was. Dat was niet nodig, weeën begonnen een uur of wat later. Maar ik was weer een paar dagen verder dan mw Cactus.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Het kromme ervan is dat er ook geen reden is tot interveniëren. Dus zonder evidence tóch ingrijpen. Gewoon, omdat het kan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zolang er geen tekenen van infectie zijn vrij lang. Normaalgesproken wordt er bij vrouwen >37 weken ingeleid na 24-72 uur uur gebroken vliezen zonder weeën. Aanleiding daarvoor is vooral dat er weinig reden is om langer af te wachten. In geval van mwcactus is baby in de baarmoeder wsl nog steeds beter af dan er buiten en is het niet zelden dat er gewoon gewacht wordt. Vruchtwater wordt door de placenta aangemaakt, zolang die goed ffunctioneert blijft het aangemaakt worden, gebroken vliezen of niet, baby komt in principe dus niet droog te liggen.
eensch. Twijfelde nog of k t erbij zou zettenquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:05 schreef WupWup het volgende:
[..]
Het kromme ervan is dat er ook geen reden is tot interveniëren. Dus zonder evidence tóch ingrijpen. Gewoon, omdat het kan?
Ah, ik wist niet dat vruchtwater blijvend aangemaakt wordt. Ik had al visioenen van een vis op het droge, zeg maar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zolang er geen tekenen van infectie zijn vrij lang. Normaalgesproken wordt er bij vrouwen >37 weken ingeleid na 24-72 uur uur gebroken vliezen zonder weeën. Aanleiding daarvoor is vooral dat er weinig reden is om langer af te wachten. In geval van mwcactus is baby in de baarmoeder wsl nog steeds beter af dan er buiten en is het niet zelden dat er gewoon gewacht wordt. Vruchtwater wordt door de placenta aangemaakt, zolang die goed ffunctioneert blijft het aangemaakt worden, gebroken vliezen of niet, baby komt in principe dus niet droog te liggen.
Zelfde hier! Leerzaam toch weer zo'n topicquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat vruchtwater blijvend aangemaakt wordt. Ik had al visioenen van een vis op het droge, zeg maar.
Ja, à terme... Maar wat jij zegt, zorg op maat en patiënten volledig informeren blijft lastigquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
eensch. Twijfelde nog of k t erbij zou zettenkdacht dan ben k weer die anti-protocollen Gestapo
![]()
![]()
ter info. Er is geen reden tot ingrijpen maar uit onderzoek is gebleken dat mensen meer tevreden waren over de zorg cq bevalling als deze binnen 72 uur ingeleid werd. En aangezien beleid-op-maat moeilijkmoeilijkmoeilijk is, leiden we dús iedereen in binnen die 72 uur
Oh booh Pessie, dat is niet tof... Iets minder automatische piloot-zwangeren zo te horen? Hopelijk over twee weken beter nieuws. Fijn van de hulp zo! En hopelijk helpt fysio wat voor de lichamelijke toestanden. Pittig hoor, zo'n zwangerschap. Kan me goed voorstellen dat je al stiekem aan het aftellen bent. En ik las gister iets over positief klinken, ik sluit me daar heel erg bij aan!quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:49 schreef pessie het volgende:
Hier net groei-echo gehad. Dat was toch een beetje schrikken. 4 weken geleden was onze baby nog heel gemiddeld, nu is het kleiner dan 10% van de baby's. Ze heeft de navelstreng ook nog bekeken en die flow is goed. Over 2 weken weer komen om te kijken of baby nog wel bijkomt. Zo niet lijkt de placenta zijn werk niet zo goed meer te doen. Ze gaf aan dat ik echt moet bellen met de verloskundige bij minder leven. ik was daar wat makkelijker in deze zwangerschap. Al met al nogal schrikken. Baby bewoog wel flink op de echo, kennelijk voel ik het gewoon minder goed. Ze vond het in ieder geval lastig om te meten door al die bewegingen
. Heb een fotootje meegekregen waar je met veel fantasie een hoofd en romp op kunt zien, die is voor mijn oudste, hij wilde eigenlijk mee baby kijken.
Om 12 uur komt schoonmoeder helpen, en om 1 uur heb ik fysio.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:37 schreef Skoap het volgende:
Mijn VK vindt van wel. Maar raadde wel aan zoveel mogelijk vlees op de versafdeling te kopen i.p.v voorverpakt.
Van het voedingscentrum mag het niet
Volgens het voedingscentrum niet, volgens het knov volgens mij welquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:34 schreef silliegirl het volgende:
Pessie, hopelijk is het volgende keer allemaal weer in orde!
Dames, mag je salami (als in op je brood) eten als je zwanger bent?
Ik ook. Ik weet het dan niet meer hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:
he bah Pessie, dat is schrikken inderdaad.
Ik vind het maar verwarrend, al die adviezen die tegenover elkaar staan...
Thanksquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:46 schreef Cholula het volgende:
Oei dat is schrikken Pessie! Hopelijk krijg je zo bij de fysio wat beter nieuws te horen!![]()
Leuke reacties van je (schoon)ouders Sillie! Ik sta er soms niet genoeg bij stil dat het voor mijn ouders en schoonouders ook een spannende tijd is.![]()
Ik vind het Voedingscentrum stom want die durven ook eten en drinken aan te raden vol suikers en andere overbodige rotzooi, dus ik zou luisteren naar het knov.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:51 schreef silliegirl het volgende:
[..]
ThanksIk was ook heel blij met hun reacties.
Dan is het inderdaad extra fijn dat je dit kan delen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat Klumsy een Frits heeft, Fannetje dus en ik. Maar mijn Frits krijgt binnenkort een andere naam.![]()
als je het warm maakt wordt het sowieso al anders! Ik weet alleen niet wat precies de temperatuur is dat die bacterie dood gaat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:38 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb zin in een tosti met salami. Ik gok het er maar op dan, 't is nou niet dak een hele worst ga opeten.
Die van mij is een Bob.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:54 schreef Selvaria het volgende:
Hoeveel Fritsen zitten er hier eigenlijk in de buik? Zeker drie verschillende of niet?
Nu kun je een hele discussie voeren over hoe goed het is om iets te eten dat een jaar houdbaar isquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:59 schreef Lijnloos het volgende:
Salami vind ik echt stom dat het niet mag. Ding is bijna een jar houdbaar of zo, dus stijf van de conserveringshit maar wel onder rauw vlees vallenik heb 2 keer gezondigd wat dat betreft (bij gebrek aan beter broodbeleg) maar probeer me er wel aan te houden.
Hier geen Frits maar een Henk
Ik keek net op de site van KNOV en in de folder "zwanger" verwijzen ze naar het voedingscentrumquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:58 schreef Skoap het volgende:
[..]
als je het warm maakt wordt het sowieso al anders! Ik weet alleen niet wat precies de temperatuur is dat die bacterie dood gaat.
Ik heb de hele zwangerschap van Luc gewoon salami gegeten heb er nooit over nagedacht dat het eventueel niet zou mogenIk zou ook van het KNOV uit gaan en niet het verschrikkelijke voedingscentrum.
Dat. Ik eet gewoon salami, niet vier keer per dag maar gewoon wel eens. Van mijn vk mag het,quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:46 schreef Cholula het volgende:
Ik vind het Voedingscentrum stom want die durven ook eten en drinken aan te raden vol suikers en andere overbodige rotzooi, dus ik zou luisteren naar het knov.
De mijne ook hoor!quote:[b]Op donderdag 12 maart 2015 11:56 schreef Cholula het volgende:
Ik weet dat Klumsy een Frits heeft, Fannetje dus en ik. Maar mijn Frits krijgt binnenkort een andere naam.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:51 schreef silliegirl het volgende:
[..]+1 voor mijn vader. Vorig jaar zijn baan kwijt geraakt en met kerst twee kleine sokjes onder de boom. En een hele dikke smile van hem, wat voor mij genoeg zegt. Hij is een man van weinig woorden zeg maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd DJMO met je supermooie zoon M. en met de supersnelle bevalling! Door de ontsluitingsfase slapen zou ik ook wel van tevoren aan willen vragen.![]()
En een dikkevoor MevrouwCactus en Pessie.
Hier morgen 21 weken en DE 20-weken echo. Ben best wel zenuwachtig. Niet alleen omdat we het geslacht willen weten en ik super benieuwd ben, maar ook of alles zit waar het hoort te zitten en verder alles ook goed is.
Ik voel nu al regelmatig beweging vanaf ongeveer 18 weken en gisterenochtend kon zelfsvoor het eerst een klein schopje voelen.
![]()
Toch een bijzonder gevoel.
En zaterdag om een nieuwe auto en dan uiteraard ff langs de Mac. Ik had eerst alleen zin in een menu, maar ga er nu toch ook maar een softijsje bij nemen denk ik. Daar heb ik ook al een hele tijd zijn in.
Oost west, mij best.
Maar, maar, maar dat zei ik toch ook?quote:
hihi nou inderdaad!quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik keek net op de site van KNOV en in de folder "zwanger" verwijzen ze naar het voedingscentrum
Om de verwarring groter te maken. Ik zou luisteren naar de vk .
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:08 schreef pinquit het volgende:
We zijn zo verliefd echo zegt nu 8wk3dg, maar krijg over 3 weken nog een echo om de termijn nog eens te bepalen.
En Max hij is ook heel blij, helemaal enthousiast. Reageerde eerst met: Dat meeeen je en toen: WOAH een baby! In jouw buik!!!
Ja hartje ging al mooi tekeerquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:18 schreef Daui het volgende:
Wat leuk pinquit! Je ziet ook echt een minimensje. Zag je ook het hartje?
Wat fijn pinquit!quote:
dit dus! Wat ontzettend bijzonder!quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:20 schreef Skoap het volgende:
[..]![]()
![]()
En wat maakt 8 weken al weer een verschil met mijn 6+ weken destijds.... wow!
Oh! Wij noemen onze druif nu ook nog Shaneequa/Djaylano! Dat vinden we zo mooi passen bij de vogelaarwijk waar we nu nog wonen!quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:30 schreef Nikooos het volgende:
Onze dame heeft voorlopig nog Shaniqua
Praten we op Facebook ook regelmatig over en volgens mij zijn er serieus mensen die denken dat dat het gaat worden
Wat goed, pinquit! Je weet dat je volle naam op de foto staat?quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:08 schreef pinquit het volgende:
Alles is goedHet is 1 baby van 2 cm die heerlijk rondzwemt in mijn buik
![]()
We zijn zo verliefdecho zegt nu 8wk3dg, maar krijg over 3 weken nog een echo om de termijn nog eens te bepalen.
En Maxhij is ook heel blij, helemaal enthousiast. Reageerde eerst met: Dat meeeen je
en toen: WOAH een baby! In jouw buik!!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:06 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Oh! Wij noemen onze druif nu ook nog Shaneequa/Djaylano! Dat vinden we zo mooi passen bij de vogelaarwijk waar we nu nog wonen!
Ik heb het toevallig gisteren opgezocht. toxoplasmose overleefd niet in vleeswaren die meer dan 1.1% zout bevatten. Salami en rauwe ham etc bevatten meer dan 3% doorgaans en kun je dus veilig eten. Ongeacht of het van de versafdeling of voorverpakt is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:34 schreef silliegirl het volgende:
Pessie, hopelijk is het volgende keer allemaal weer in orde!
Dames, mag je salami (als in op je brood) eten als je zwanger bent?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb het toevallig gisteren opgezocht. toxoplasmose overleefd niet in vleeswaren die meer dan 1.1% zout bevatten. Salami en rauwe ham etc bevatten meer dan 3% doorgaans en kun je dus veilig eten. Ongeacht of het van de versafdeling of voorverpakt is.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb het toevallig gisteren opgezocht. toxoplasmose overleefd niet in vleeswaren die meer dan 1.1% zout bevatten. Salami en rauwe ham etc bevatten meer dan 3% doorgaans en kun je dus veilig eten. Ongeacht of het van de versafdeling of voorverpakt is.
Ik ben ook helemaal klaar voor de bevalling hoor (en voor mijn kindje), maar nu nog niet. Pas over 4 weken! Dat is heel erg omschakelen...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:51 schreef twist02 het volgende:
MwC fijn dat er een duidelijk plan is en hopelijk kun je tussendoor inderdaad nog even lekker naar huis! Kan me je instortmomentje goed voorstellen hoor, dit is ook wel heel plotseling allemaal!
Laat ze je maar lekker vertroetelen de komende dagen en dan hopelijk thuis nog even voorbereiden op de komst van jullie kleine man!
Kan me er echt niks bij voorstellen hoe je je moet voelen als het zo plotseling en zo vroeg opeens al begintin mijn hoofd is dat gewoon geen optie ofzo...
Zat net nog te denken dat ik dus pas met 36w met verlof ga (en m'n vervanger begint ook pas met 34w2d)
Ik begrijp werkelijk niet waar het voedingscentrum de claims allemaal vandaan trekt, helaas. Maar ik blijf er ver vandaan. Er staan zinnige adviezen op maar ook heel veel niet-onderbouwde onzin.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:44 schreef pessie het volgende:
[..]kun je daar aan het Voedingscentrum vertellen?
Lijn wat stom! Maar dieet dus, denken ze nu aan zwangerschap diabetes?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:30 schreef Lijnloos het volgende:
Pinq, mini-mensje!
En mwCactus met een tht-datum, weird lijkt me dat.
Ik ben gezakt voorde suikerteststom gedoe! Bloedwaardes net boven de grens dus nu verwijzing voor dietist, internist en gyn maar als alles ok gaat mag ik ewoon bij mijn vlossen blijven en komt er een dieet. Oh well, balen maar zolang Henk een happy camper is zal ik maar moeten schikken.
Waar komt dan het idee vandaan dat de baby overlijdt als je rauw ei eet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet waar het voedingscentrum de claims allemaal vandaan trekt, helaas. Maar ik blijf er ver vandaan. Er staan zinnige adviezen op maar ook heel veel niet-onderbouwde onzin.
zo heb k me ook gister verdiept in het rauwe eieren gebeuren. De kans dat je salmonella krijgt van een gerecht waar 1 rauw ei in zit is 0.005% voor 20 rauwe eieren zoals een bavarois bijvoorbeeld zou dat 0.5% zijn. En dan wordt de zwangere ziek, niet de baby. Kortom, wat mij betreft niet de vreselijke paniek waard als je nagaat hoevaak mensen nu werkelijk een volledig rauw ei eten.
Pessie wat een schrik van de echo, wat rot![]()
En Lijn, dikke knuffel, hopelijk kun je snel uit de voeten met het dieet.
Pinq![]()
![]()
wat een mooi kind ♡ mag ik je in juni echoën?
♡ ik wil een beetje oefenen met t apparaat xD
you make my day!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jup! Je darmen zetten flink uit door de hormonen en daarbij zoeken ze en ander plaatsje. Ik wad bij 8 werken zwangerschap dikker dan bij 12, puur darmen en luchtquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:06 schreef silliegirl het volgende:
In de categorie genant:
Ik ben sinds 2 dagen echt heel winderig. Mn buik doet ook zeer (voelt opgezet) en ik dacht dat ik misschien blaasontsteking heb (morgen even laten controleren maar), maar die winderigheid..
is dat herkenbaar?
blijkbaar niet? Ik heb geen idee, maar dat zeggen ze hier!quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:06 schreef pessie het volgende:
Klinkt als een goede sticker stippel! En veel plezier met je nichtje en neefje!
Jaguar, wat is het idee achter invriezen! Ik dacht dat bacteriën vrieskou overleven
Ik heb een zwangerschaps app en daar werd dit een keer benoemd "Last van winderigheid?"quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:06 schreef silliegirl het volgende:
In de categorie genant:
Ik ben sinds 2 dagen echt heel winderig. Mn buik doet ook zeer (voelt opgezet) en ik dacht dat ik misschien blaasontsteking heb (morgen even laten controleren maar), maar die winderigheid..
is dat herkenbaar?
Dan houden we het er maar op dat het er bij hoort. Waaaar is mn wijde joggingbroek ook alweer..quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Jup! Je darmen zetten flink uit door de hormonen en daarbij zoeken ze en ander plaatsje. Ik wad bij 8 werken zwangerschap dikker dan bij 12, puur darmen en lucht
Delft is de place to bequote:
Ik zat vanmorgen nog te denken.. ongelofelijk dat je nu op 2 staat! Je plaste toch nog maar pas gelden 2 streepjesquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:10 schreef Gevalletje het volgende:
Gister bij vriendin langs geweest (fijn, maar blijft moeilijk) en vandaag is schoonmoeder langsgeweest. Stelt weinig voor, maar is vermoeiender dan vroeger. Bijlezen gaat ook al traag.. Alles wat ik doe gaat nu traag eigenlijk. Nog niks aan de hand hier, vandaag wel weer regelmatig harde buiken (ga ik maar vanuit) gehad, gister amper. Denk dat ie nog wel even binnen blijft!
Loop nog achter met bijlezen, maar voor het weer een tijd duurt voor ik bijgelezen ben eerst maar eens DJMO feliciteren!
Gefeliciteerd met je zoon!dat is snel gegaan! Leuke naam!
Had die naam nog niet eerder gehoord Risu, erg mooi!
En nu sta ik dus echt alleen zelf op nummer 2!!
dat is stomquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:13 schreef McLaura het volgende:
Mijn blaasontsteking wil niet weg. Morgen retour huisarts en een GBS kweek.
Gaat echt heel snel ineens!quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen nog te denken.. ongelofelijk dat je nu op 2 staat! Je plaste toch nog maar pas gelden 2 streepjesIk herinner het me als de dag van gisteren dat je jouw ovutestjes aan mij overgaf. nu kan ik ze weer doorgeven!
Dat jullie mannetje nog maar even lekker geniet van de warmte bij zijn mama, en over anderhalve week mag hij lekker buiten komen kijken!
Gaaf!quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Delft is de place to beals je je 20weken echo gehad hebt kan et. Ik stuur je tegen die tijd wel een berichtje
t apparaat is vrij nieuw en ik weet heul niet welke knop wat doet
behalve de freeze en foto knoppen xD en vooruit de 2d/3d knop spreekt ook redelijk voor zich
![]()
Thuiszorg winkel? Medicorner? Waar haal je krukken als je ze nodig hebt?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:55 schreef faptist het volgende:
Gevalletje,
Dat heb ik ook, maar wanneer ik dan naar de wc geweest ben is het weer over.
Pinquit,
Ik smelt van je echo foto. Doet me zo denken aan het begin.. Oh zo bijzonder. Geniet van de mooie tijd die je nog tegemoet komt!
M cactus,
Wat zul je geschrokken zijn! Snap helemaal dat je even moest ontladen hoor. Fijn dat er zo'n helder plan is opgesteld. Volgende week zaterdag dus sowieso moeder!
Spannend!!
Hier gaat alles goed. Ben even een nachtje uit logeren bij m'n ouders. Lekker vertroeteld worden. Snijbonen , gekookte aardappeltjes en de lekkerste bal gehakt (want van mama).. Verse appelmoes..
Vla met blauwe besssen Ja..
Mijn moedertje maakt alles toch net even lekkerder. Op de een of andere manier is haar nutella zelfs lekkerder, haha.
Vanmiddag bij de gyno geweest. Alles was weer goed. Bloeddruk 116/60. Gewicht 4 ons aangekomen sinds vorige week. Ik denk dat het komt door m'n verstopping en niet door te veel eten/weinig bewegen dus maakte me niet druk.
Hartje klonk heel ver weg, maar mooi stabiel en baby lag nog goed.
Hij vond haar wel groot aanvoelen dus heb nu ook maat 62 in m'n vluxhtkoffer gestopt, haha.
Morgen moet ik echt achter m'n bedklossen aan maar ik snap echt niet waar ik moet wezen voor die dingen. Of aan wie ik dat moet vragen. Zucht..
Nu lekker slapen. Trusten allemaal!
Ik zou gewoon even bellen naar zo'n thuiszorgwinkel die kunnen je vast vertellen hoe je het moet regelen met je verzekering. Of misschien doen hun dat wel!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:21 schreef faptist het volgende:
Besef me nu pas hoe gezond ik ben gezien ik geen idee zou hebben waar ik krukken vandaan zou moeten halen, haha.
Maar zo'n thuiszorgwinkel hè. Moet die dan niet van jouw zorgverzekeraar zijn ofzo?
Sorry voor m'n domme vraag hoor. Had dit natuurlijk al lang moeten weten maar ja.. Iets met voor me uitstellen
Lief dat jullie zo meedenken
Iedereen mag daar langs gaan. Ik heb een keer een po stoel gehaald voor mijn moeder en voor mijzelf krukken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:21 schreef faptist het volgende:
Besef me nu pas hoe gezond ik ben gezien ik geen idee zou hebben waar ik krukken vandaan zou moeten halen, haha.
Maar zo'n thuiszorgwinkel hè. Moet die dan niet van jouw zorgverzekeraar zijn ofzo?
Sorry voor m'n domme vraag hoor. Had dit natuurlijk al lang moeten weten maar ja.. Iets met voor me uitstellen
Lief dat jullie zo meedenken
Naja dat dus nog geen eensquote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:39 schreef Daui het volgende:
Wat een nare dromen Joycie! Gelukkig lag je vent naast je toen je wakker werd!
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja dat dus nog geen eensDie sliep die nachten in de vrachtwagen..
Ik droom nu al absurd (en normaal droom ik nooit!).quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh wat een nacht.. De afgelopen nachten begint het dromen erger te worden. (Herkenbaar?)
Paar nachten terug was ik bij een bevalling van een oude vriendin en de VK liet haar kindje vallen. En van de VK mocht niemand het kindje oprapen behalve de moeder. Die dus in shock was.. En ik keek mee vanaf de zijlijn.
Een nacht later, was mijn vriend verdwenen die wilde toch geen papa worden. Ik was hoogzwanger. Dus ik ging ik maar op zoek bij een paar exen om te vragen of hun dan geen vader wilde worden.
En vannacht is mijn auto gestolen in een carwash, niemand wilde naar me luisteren. En ik kon nergens terecht. En ik woonde weer in mijn ouderlijk huis en mijn ouders waren weer bij elkaar. Maar de kids van de vriend van mijn moeder woonde er opeens ook allemaal.
Maar het vervelende is nog dat zulke onrustige dromen er voor zorgen dat ik tig keer wakker wordt en dus opgefokt wakker wordt
Nou nu maar even de douche en zo wat uurtjes werken. Vanmiddag maar even in de herkansing op de bank!
Dat ze je verhaal over het roze zeemonster niet geloofde zeg! Belachelijk..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:46 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik droom nu al absurd (en normaal droom ik nooit!).
Bij mij was het 2x ongeveer dezelfde droom (mijn oma en vriends oma over baby vertellen), waarop ze allebei boos werden want nog niet getrouwd. Daarna gingen ze ons doodzwijgen.
Gisteren waren we op vakantie en werd vriend opgegeten door een felroze zeemonster. Maar niemand geloofde mij.
En vannacht moest ik een rivier oversteken die vol zat met vissen. En ik ben op mn dood voor vissen..
Hier vandaag nog werken. Vanmiddag niets op de planning. Maar morgen en overmorgen.. Een waslijst aan (schoonmaak) klusjes. Voorjaarskriebels!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:47 schreef Daui het volgende:
Ik heb vandaag lekker vrij. Lekker in janken uitbarsten als ik daar zin in heb, mijn zwangere mevrouwen fitness dvd uitproberen, naar de kapper (is jullie haar ook opeens veel vetter dan normaal?) en misschien zelfs nog met mijn rubberen handschoenen een beetje tuinieren
Ik denk het wel, en anders ben ik gewoon spontaan enorm gammel.quote:
Hier is de kogel ook door de kerk. Gisteren op controle geweest bij de VK, toch weer afgevallen vanwege het vele spugen. Medicijnen tegen de misselijkheid gebruik ik sinds deze week maar deze hebben helaas nog niet het gewenste resultaat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
blijkbaar niet? Ik heb geen idee, maar dat zeggen ze hier!
Ik overweeg om me volgende week een aantal dagen ziek te melden. Ik ben zoo uitgeput. Als ik 's morgens op sta is het geen probleem, maar als ik op kantoor achter de computer zit dan voel ik de energie wegslurpen. En mijn werk op dit moment bestaat uit veel theorie, en veel schrijven. Zaken waar ik echt m'n hoofd bij nodig heb. En er is geen ander werk. Ik heb de hele week vrij weinig voor elkaar gekregen, en het is zo frustrerend...
Volgens mij bedoelt ze haar eigen oma en de oma van haar vriendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:48 schreef Daui het volgende:
Enne oma is wel een beetje hypocriet, zelf een vriend en dan tegen anderen zeggen dat ze moeten trouwen
Die vermoeidheid is ook een aanslag op je lijf, ik vind het heel verstandig dat je volgende week thuis blijft om op te laden! ( dat was jij toch?) Het is geen falen, het is voorkomen dat je er aan onderdoor gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed dat je voor jezelf kiest, Malteser. Bij mij zouden collega's er geen enkele last van hebben, want uiteindelijk werk ik voor mezelf. Maar dan nog vind ik het lastig..8)7 Ik voel me niet ziek, maar ik ben alleen maar zoooo moe.
Zelfde hier.. Altijd als er gevraagd wordt waneer we uitgerekend zijn, dan is het in mei. Terwijl het natuurlijk 1 mei is en de kans best aanwezig is dat het april wordt. Misschien wel een koningskindjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:00 schreef twist02 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze haar eigen oma en de oma van haar vriend
Maar dan is het alsnog een stomme reactie hoor!
Bizarre dromen hebben jullie inderdaad!Heb ik eigenlijk vrijwel geen last van (gehad), bedenk ik me nu..
Faptist: bij mij gaf de kraamzorg organisatie aan dat ik klossen ook gratis bij hun kan lenen, misschien kun je daar ook even informeren?
Al denk ik dat wij voor bierkratjes gaan, aangezien we nogal een lastig bed hebben (veel pootjes en enorm hoofd- en voetbord)
MwC, fijn dat het goed gaat met jullie, maar kan me voorstellen dat je niet helemaal lekker ligt zo inderdaad!
Malteser, goed dat je het hebt aangekaart, en fijn dat je manager zo reageerde!Inderdaad even lekker aan jezelf en de kleine denken nu!
En al die meibaby's inderdaadkomt volgens mij omdat augustus zo'n slechte maand was qua weer
dan moet je toch iets binnenshuis gaan doen
![]()
Ook zoiets geks trouwens: ik ben de 2e uitgerekend, maar ben echt helemaal ingesteld op een meibaby. Als iemand zegt dat ze ook makkelijk in april kan komen gaat dat er gevoelsmatig echt niet in ofzo
Haha, ligt niet alleen aan mij dus!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Zelfde hier.. Altijd als er gevraagd wordt waneer we uitgerekend zijn, dan is het in mei. Terwijl het natuurlijk 1 mei is en de kans best aanwezig is dat het april wordt. Misschien wel een koningskindje
Dat lijkt me best ruk jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:12 schreef twist02 het volgende:
[..]
Haha, ligt niet alleen aan mij dus!
Ergens vind ik het wel prima dat ik blijkbaar zo van die UD uitga; hopelijk word ik daarvoor dan nog niet al te ongeduldig.
Ik bereid me nu namelijk alvast voor op schoonouders die vanaf 37 weken hardop af gaan tellen"Ja, het mag vanaf nu, toch? Toch??" Deden ze afgelopen december bij schoonzus ook en die liep dus 11 dagen overtijd...
Ik heb best regelmatig gereageerd op 'nog zoveel weken hè?' met 'Ja of nog twee weken extra, want eerste kindjes zijn vaak wat later.' En hoewel iedereen zich beseft dat het elk moment kan gebeuren, weten ze allemaal dat het ook nog best wat langer zou kunnen duren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:12 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel prima dat ik blijkbaar zo van die UD uitga; hopelijk word ik daarvoor dan nog niet al te ongeduldig.
Ik bereid me nu namelijk alvast voor op schoonouders die vanaf 37 weken hardop af gaan tellen"Ja, het mag vanaf nu, toch? Toch??" Deden ze afgelopen december bij schoonzus ook en die liep dus 11 dagen overtijd...
Lekker warmquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Joyce, wat een rare dromen en heel frustrerend volgens mij. Word je dan niet doodmoe wakker?
Ik haalde al mijn spullen bij Medipoint of zoiets. De klossen staan nog ongebruikt naast m'n bed thuis, die heb ik nu niet meer nodigJeuj!
Malteser: Heel goed dat je voor jezelf hebt gekozen en fijn dat je manager toch aardig reageerde. Je moet goed voor jezelf zorgen, anders kan je ook niet voor je kindje zorgen! *oma-smiley*
Hier heb ik een rustige nacht gehad en lig nu aan de CTG. Volgens mij is het allemaal wel goed met de baby en met mij, behalve dan dat er steeds vruchtwater uit me looptHeerlijk gevoel
(<-- sarcasme he...)
Ja, dat is ook zo. Het aller stomste vind ik is dat het vooral op m'n werk voelt als onoverkoombare vermoeidheid, thuis valt het wel mee. Heeft denk ik met de aard van m'n werk te maken op het moment, ik werk 8 uur per dag alleen aan een project, en het enige wat ik moet doen is schrijven, verfijnen en bijschaven...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef Cholula het volgende:
[..]
Die vermoeidheid is ook een aanslag op je lijf, ik vind het heel verstandig dat je volgende week thuis blijft om op te laden! ( dat was jij toch?) Het is geen falen, het is voorkomen dat je er aan onderdoor gaat.
Mijn moeder zei in het begin van mijn zwangerschap dat ik iedereen moest vertellen dat mijn UD eind april was. Dan beginnen ze pas met vragen op je eigenlijke UD en heb je er niet zoveel last van. Natuurlijk had ik in mijn enthousiasme de datum al lang met de hele wereld gedeeld... Maar het was wel een slimme van m'n moeder!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:12 schreef twist02 het volgende:
[..]
Of met nicht 1, of nicht 2, of 2 neven, of 1 tante, of een andere neef.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:15 schreef twist02 het volgende:
Oeh dat zou wel cool zijn ja!
Bij jullie dus een kans dat de kleine de verjaardag deelt met oom? Wordt vast een goede suikeroom dan!
huuuuquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:38 schreef Jag�rut het volgende:
Nog een mijlpaal (ik typte Meilpaal ) vandaag: 99 dagen zwanger...Gek, dat het al zoo lang is!
Ik weet ook niet of die vragenlijst een landelijk iets is, of alleen van mijn praktijk. Ik weet wel nog dat ik m de vorige keer ook heb ingevuld. Op zich vind ik het wel goed dat ze pre & postnatale depressie bespreekbaar maken, want ik weet niet of ik anders snel dit gesprek gevoerd zou hebben (ik ben nogal van het 'ik los het zelf wel op' type).quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:38 schreef Mineola het volgende:
Die 16weken lijst zegt mij niks, moest je die invullen? Wel spannend, die POPpoli, maar het zou echt fijn zijn als je daarmee geen grijze maar op zn minst een witte wolk kan krijgen! dat grijze na de bevalling is herkenbaar though, ik vind het zó fijn dat ik me nu al zwanger zo heel anders voel dan de vorige keer. Ik geniet er echt van, hoe cheesy dat klinkt, en ik hoop dat dat zich zo doortrekt
Baby high five!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Volgens mij gaan jij en ik bijna gelijk op; mijn UD is volgens mij 6 november..
Ah ok! Het kan ook heel goed iets zijn dat ik ook heb ingevuld maar compleet vergeten benquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of die vragenlijst een landelijk iets is, of alleen van mijn praktijk. Ik weet wel nog dat ik m de vorige keer ook heb ingevuld. Op zich vind ik het wel goed dat ze pre & postnatale depressie bespreekbaar maken, want ik weet niet of ik anders snel dit gesprek gevoerd zou hebben (ik ben nogal van het 'ik los het zelf wel op' type).
Mijn vorige zwangerschap voelde ik me trouwens ook prima, maar kwam het dus echt na de geboorte (hellp, prematuur kind, ziekenhuisopname etc hielp ook niet mee natuurlijk). Hoop me iig deze keer beter te voelen.
Ja, gister! En vandaag weer en de ontsteking is wel weg. En er is een kweek gemaakt, daarvan komt maandag de uitslag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:38 schreef Mineola het volgende:
McLaura, ben je al bij de huisarts geweest?
Gentle section FTW!!! Doen ze hier ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:23 schreef klumsy het volgende:
Wow wat is er een hoop veranderd in het Meander mbt keizersnede!
ze hebben nu een "kijkgat" waardoor je kunt meekijken als ze je baby uit je buik halen en daarna mag hij/zij bij je op je borst blijven liggen als ze je dichtmaken
En de andere vrouwen die Pregnyl nodig hebben, neem ik aanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:54 schreef Daui het volgende:
En een kadotje (maar ik doe het voor de IVF mama's)
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef McLaura het volgende:
[..]
En de andere vrouwen die Pregnyl nodig hebben, neem ik aan
quote:
Echt superzacht. Ik wrijf er nu de hele tijd overquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:09 schreef Malteser het volgende:
Daui, de blauwe kannen, heel herkenbaar! Ik 'mag' nog 2,5 week, dan is het voor mij al weer klaar. Voor het geode doel inderdaad! Maar dat cadeautje is zo lekker zacht....
Hahaha, een en al herkenningquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:14 schreef Daui het volgende:
[..]
Echt superzacht. Ik wrijf er nu de hele tijd over
Het is inderdaad een heel fijn ziekenhuisquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:23 schreef klumsy het volgende:
Wow wat is er een hoop veranderd in het Meander mbt keizersnede!
ze hebben nu een "kijkgat" waardoor je kunt meekijken als ze je baby uit je buik halen en daarna mag hij/zij bij je op je borst blijven liggen als ze je dichtmaken
ow en je partner mag bij je blijven slapen nu ze 1 persoon kamers hebben
Dat was dus ook precies de reden dat ik bij Minke ongeveer 3 dagen niet geslapen heb.... 1 van de andere baby's was een huilbaby waarbij mama de bv niet goed op gang kreeg en de andere moeder snurkte als een malle. Minke sliep gelukkig overal doorheen toen maar ik was een wrak toen we eindelijk naar huis mochten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef pessie het volgende:
Lijn, dat klinkt als horror. Dan moet je in het ziekenhuis blijven en wordt je wakker gehouden door niet 1 maar 4 baby's![]()
Ik geloof dat ik toch maar een keer voor een rondleiding moet gaan rondkijken. Bij de vorige 2 nooit gedaan
Ik geloof dat ik zou vluchtenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:49 schreef Lijnloos het volgende:
. Minke sliep gelukkig overal doorheen toen maar ik was een wrak toen we eindelijk naar huis mochten.
Pff wat stom zeg! Hoop dat het nog gaat lukken deze maand!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:47 schreef JantinaGr het volgende:
Hm... vandaag had de echoscopiste gebeld i.v.m. afspraak termijnecho. Wil ze mij pas met 12 weken zien... terwijl de verloskundige het had over met 10 weken.
Ik begreep het verhaal op een gegeven moment niet meer, ze wilde pas met 12 weken omdat ze dan meer kan zien en het de enige echo is die vergoedt wordt vanuit de zorgverzekering. De rest op eigen kosten, ja dat wist ik wel. Maarja, wij willen graag eerder i.v.m. familiebezoek en vertellen in het weekend van 28 maart. Maar bleek dus ook dat er gewoon helemaal geen plek is vóór 2 april en toen proefde ik iets met dat ze op vakantie ging etc.
Maar 2 april zou dan niet doorgaan als termijnecho maar als echo op eigen kosten, en dan anderhalve week later de termijnecho.![]()
Verloskundige gebeld, verhaal uitgelegd en zij gaat nu kijken bij een andere echopraktijk of er toch niet een plekje is op de 27e of 28e voor een termijnecho. Hopelijk lukt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |