Done!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:40 schreef Daui het volgende:
Gefeliciteerd DJMO!
Mag ik in de op?
UD is nu 4 november. Wordt gebeld voor de echo
ik weet eigenlijk niet of ik je al gefeliciteerd had met je twee streepjesquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:40 schreef Daui het volgende:
Gefeliciteerd DJMO!
Mag ik in de op?
UD is nu 4 november. Wordt gebeld voor de echo
Jij vlotte!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:03 schreef DJMO het volgende:
Om 13:53 is geboren Michael Jeremy. Gewicht 2885 gram. Later meer details, nu bijkomen.
Klinkt voor een eerste kindje echt wel goed. En je rust pakken is prima!quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:19 schreef Risu het volgende:
Voeding komt goed op gang. Gisteravond wel een emotioneel momentje gehad toen ze honger had maar ik niks meer kon geven. Klein beetje bijvoeding geprobeerd want ik vond het zo zielig dat ze bleef huilen. maar na een slokje zat ze me echt aan te kijken, van wat is dit nou? En toen moest ze niet meer. Daarna was ze wel stil, dus ik was heel blij. Wel een beetje pieperig en ik doodmoe dus heeft ze bij de verpleging gezeten. Maar toen kreeg ik een nachtmerrie omdat ze niet bij me was. Dus ik heb haar teruggevraagd en toen sliep ik ineens veel beter. En zij ook.
Vandaag heb ik geprobeerd zoveel mogelijk rust te pakken zodat ik de nacht beter doorkom. Zoals al verwacht is ze juist dan wakker. Net als in de buik.
So far so good.
Dankje!!quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Limone ik zie het nu pas!! Leuk, gefeliciteerd
Leukquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:09 schreef purebliss het volgende:
Ahh dat verhaal met die armbandjes is zo lief! Meteen op de site gekeken en ga binnenkort 1 bestellen om te reviewen op mijn blog! Leuk!!
Wat fijn dat het al goed op gang komt Risu!
Volgens mij was t juist wel v een spel. Volgens mij had ik dat gelezen in t namentopicquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:19 schreef Daui het volgende:
Ik ken Yuna alleen van een computer spel. FF10. Maar daar heb je het vast niet vandaan. Hele mooie naam.
DJMO beter dat het feestje van korte duur was. Misschien heb je het al gezegd maar wanneer mag je naar huis
Jaaaa ik zag het!! Zal ze eens mailen! Haha!quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:15 schreef pinquit het volgende:
[..]
Leukze hebben nog veel meer tofs daar
![]()
Ik wil een huis met een tuin om een geldboom te kunnen planten
Dan vind ik het extra mooiquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:29 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Volgens mij was t juist wel v een spel. Volgens mij had ik dat gelezen in t namentopic
eindelijk m'n gouden glitterstickerquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:13 schreef Nikooos het volgende:
Mijn eerste nieuwe topic!
Met een gouden glitterbabysticker voor DJMO!![]()
[ afbeelding ]
wijzigingen aan de OP mogen doorgegeven worden bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ben ik bij m'n steun en toeverlaat thuis. Nog zonder Jan en Geert, die haal ik morgen op als ik echt naar huis ga. Ik heb ze wel gebeld uiteraard, net als mijn dochter. Nu eerst even van Michael genieten en echt kennismaken. Hij heeft inmiddels al twee keer uit beide borsten goed gedronken en z'n eerste lading meconium gelost
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
eindelijk m'n gouden glittersticker![]()
bedankt iedereen! Het was letterlijk een droombevalling. heel kort:gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ben ik bij m'n steun en toeverlaat thuis. Nog zonder Jan en Geert, die haal ik morgen op als ik echt naar huis ga. Ik heb ze wel gebeld uiteraard, net als mijn dochter. Nu eerst even van Michael genieten en echt kennismaken. Hij heeft inmiddels al twee keer uit beide borsten goed gedronken en z'n eerste lading meconium gelost
Spreek je het uit als maikel of als mi ga el?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
a la michael jacksonquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
Spreek je het uit als maikel of als mi ga el?
de ossenworst en franse kaas komen zo op tafelquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:16 schreef pessie het volgende:
Zo djmo! Klinkt als een goede bevalling! Laat je lekker verwennen nu.
En geen schade klinkt echt als een droom
ja daarom geloofde de vpk ook niet dat ik al persweeën had. Door de ruggenprik konden dingen soms anders aanvoelen ..quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:21 schreef Stippelrientje het volgende:
door je laatste ontsluiting heen slapen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:35 schreef DJMO het volgende:
Dat lipjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
1000 mg per x max 3 (of) 4 keer daags... maar ik gaf geen bv dus of dat anders is weet ik niet..quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:52 schreef DJMO het volgende:
ja, hij is echt ontzettend zoethij heeft vanmiddag alleen gehuild toen de vpk hem verschoonde van z'n meconium luier
![]()
en nu even een typische "hoe zat dat ook al weer" vraaghoeveel pcm mag je hebben om de pijn van de naweeën op te vangen??
oh ik heb nu pas twee keer gehad, en ga nu slapen. Dus dat is nog wel safe iig. Thnxquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
1000 mg per x max 3 (of) 4 keer daags... maar ik gaf geen bv dus of dat anders is weet ik niet..
sorry.. onze centjes en tijd gaan even naar de baby uitzet en toebehoren bij elkaar knutselen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:14 schreef MaJo het volgende:
Zin in wat afleiding tijdens je zwangerschap? Lekker aan de slag tijdens je verlof? Zorgen voor wat tijd voor jezelf en even afleiding van de kinderen? Doe dan mee aan Round Robin, het zou leuk zijn als er nog wat aanmeldingen bijkomenCheck OUD / Round Robin 2015
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen opgelucht over hun reactie (men wat zagen we daar tegenop!) naar mijn ouders gegaan. Mijn moeder zat te juichen van 't nieuws en mijn vader zat een paar keer "nee, echt?" "Word ik opa!?" En begon toen helemaal te stralen. Vriend en ik werden daar emotioneel van.
Edit: oh wat stom, lees ik weer niet! Heel veel sterkte mevrouwcactus!
[ Bericht 2% gewijzigd door silliegirl op 12-03-2015 07:17:54 ]
quote:Op donderdag 12 maart 2015 06:46 schreef silliegirl het volgende:
Wij hebben gisteravond onze ouders vertelt
dat ze opa en oma worden als
alles goed mag gaan
Mijn schoonouders waren blij; zelfs mn schoonvader heeft me geknuffeld.Gelukkig allemaal fijne reacties!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen opgelucht over hun reactie (men wat zagen we daar tegenop!) naar mijn ouders gegaan. Mijn moeder zat te juichen van 't nieuws en mijn vader zat een paar keer "nee, echt?" "Word ik opa!?" En begon toen helemaal te stralen. Vriend en ik werden daar emotioneel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |