Haha mijn man zou dat ook maar wat graag willen. Helaas.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn vriend wacht nog steeds op Mac/ burger King cravings, want dan kon hij zelf ook wat halen. Too bad for him!
Dat is idd wat ik ook hebquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:32 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Haha mijn man zou dat ook maar wat graag willen. Helaas.
gok ook dat als ik ze zou hebben er niet zo snel aan toe zou geven, ongezond eten is echt niets voor mij
Nohhhquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe machteloos je je voelt als man. Dan is naar de mac gaan om iets te kunnen betekenen echt een gevoel alsof je je prinses bevrijdt uit de toren waar ze zit opgesloten.
En zelf iets snacken
+1!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn vriend wacht nog steeds op Mac/ burger King cravings, want dan kon hij zelf ook wat halen. Too bad for him!
OMG.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:06 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, dat vertelt ook niemand je... jeuk door je epiduraal, maar het niet voelen als je krabt
Haha heel gezond!! Goed bezigquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef Cholula het volgende:
Dus ik sta, door jullie milkshake verhalen, in de Mac voor een milkshake. Enorme rij, één minuut daar tussen gestaan en toen ben ik weer omgedraaid want het duurde te lang. Ik ben zo'n slechte zwangere mbt cravings![]()
Nu lekker een mango schillen en die samen met een ananas oppeuzelen in de zon.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef Cholula het volgende:
Dus ik sta, door jullie milkshake verhalen, in de Mac voor een milkshake. Enorme rij, één minuut daar tussen gestaan en toen ben ik weer omgedraaid want het duurde te lang. Ik ben zo'n slechte zwangere mbt cravings![]()
Ik denk dat ik dat verzonnen heb ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:26 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat verzonnen heb ofzoOf nouja, dat mijn fantasie er een groot aandeel in had. Het was vast gewoon een beetje donkergeel in het avondlicht van mijn wc
![]()
Daarna niks meer gezien gelukkig!Dat heb ik ook gehad! Dikke paniek midden in de nacht en ging het nu toch fout? Bleek uiteindelijk niets te zijn. Heel herkenbare spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ook zoveel lekkerderquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef Cholula het volgende:
Mijlpaalquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:55 schreef Sara82 het volgende:
Go DJMO!!! Blij dat je toch nog gewoon terecht kunt vandaag, wat een koekenbakkers! Succes!
Mooie naam Risu. Poe, je hebt wel onwijs moeten bikkelen voor je meisie! Hoop dat je snel herstelt!
Hier net terug van de allerallereerste keer bij de verloskundige. Stapels papier rijker, paar buisjes bloed armer, en de 23e de eerste echo! Woei!
Dat is nog maar 12 dagen!quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:55 schreef Sara82 het volgende:
Go DJMO!!! Blij dat je toch nog gewoon terecht kunt vandaag, wat een koekenbakkers! Succes!
Mooie naam Risu. Poe, je hebt wel onwijs moeten bikkelen voor je meisie! Hoop dat je snel herstelt!
Hier net terug van de allerallereerste keer bij de verloskundige. Stapels papier rijker, paar buisjes bloed armer, en de 23e de eerste echo! Woei!
Heerlijk hoe je partner wordt als je zwanger bent he? Ik verontschuldigde me laatst dat ik zo weinig deed in huis en dat hij zo hard moest werken naast zijn full time baan, zegt ie: maar jij BENT hard aan t werk, je bent een nieuw mensje aan t maken!quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:02 schreef pessie het volgende:
Hihi nikoos! Min man doet ook veel, we zijn 1x langs de mac gereden vanwege en craving. Maar als ik zou appen dat ik zoveel zin in chocolade milkshake heb zou hij hen halen![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef Cholula het volgende:
Gelukkig! Hoef je niet de hele dag te wachten!quote:
Jaa daarna gaan we idd lekker een taartje eten in de stadquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Gelukkig! Hoef je niet de hele dag te wachten!
En dan vieren met slagroomtaart!
(Mijn echte craving bij al mijn zwangerschappen: slagroom)
Ja precies, dat bewust meemaken vind ik heel gaaf!quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:35 schreef Fuente het volgende:
DJMO, spannend! Hopelijk schiet het ondertussen mooi op
Pinq, bijzonder he, dat hij dat zo bewust gaat meemaken? Sara wordt 10 in augustus. Ik vind het zo leuk dat ze zich dit later gaan herinneren. Deze keer wilden we graag weten of het een jongetje of meisje wordt. Toen we het briefje mee hadden waarop het stond heeft zij het ons voorgelezen, zo liefZe wil ook graag bij de bevalling zijn, we kijken even aan hoe het een en ander verder loopt. Wat ontzettend mooi van dat armbandje
![]()
Hier morgen de 20 weken echo. Ben dan ook precies 20 weken, het schiet al mooi opWel steeds meer last van bekken helaas, maar werken lukt nog steeds gelukkig.
Dat is mijn twijfel ook. Anderzijds ben ik eerder 2 keer vlot bevallen. Ach, we kijken gewoon hoe de zwangerschap verder gaat en hoe we ons er tegen die tijd over voelen (en Merel werd in anderhalf uur geboren, dus misschien hebben we niet eens zoveel keus als we het ziekenhuis niet halenquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:46 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ja precies, dat bewust meemaken vind ik heel gaaf!
Ik vind het wel mooi ergens, een kind bij de bevalling laten kijken, of bij t persen ofzo. Maar toch zou ik het denk ik zelf niet willen. Ondanks dat het een heel natuurlijk iets is, vind ik het zo'n heftig moment.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:55 schreef pinquit het volgende:
Nee Max wil er niet bij zijn hoor(tenminste, voor zover ik weet) Dat was Sara van Fuente
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:55 schreef Sara82 het volgende:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:03 schreef DJMO het volgende:
Om 13:53 is geboren Michael Jeremy. Gewicht 2885 gram. Later meer details, nu bijkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |