quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Al krijg ik geld toe, ik wil daar nog niet dood gevonden worden.
Jaren geleden eens geweest samen met een vriend. Al het voedsel smaakte naar karton, mijn cola werd in een middelgrote emmer geserveerd waar meer ijs in zat dan frisdrank.
Nooit meer.
Inderdaad. De prijzen zijn al niet laag, dus dan wil je in een fastfood toko ook gewoon snel je eten. Dát is het onderscheidende.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:51 schreef gianni61 het volgende:
punt 1 en 2 veranderen dus gewoon niet.
die paar keer dat ik er kom is er ook nooit iets klaar en moeten ze het naar de tafel brengen.
ik vind dat dus gewoon kut. ik wil mn tray meekrijgen en klaar. daarvoor is het fastfood. voor bediening aan tafel ga ik wel naar een restaurant
Die groenachtige? Die is heerlijk jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:49 schreef Lastpost het volgende:
Met alle respect, maar bij menig (goed aangeschreven) burger-keten in Rotterdam heb je voor een euro of twee meer, een burger die daadwerkelijk smaakt naar een hamburger, gemaakt door mensen die echt genieten van het maken van die burger.![]()
Ik eet weleens bij de Mc, maar het is het allemaal net niet.
Alleen die frietsaus vind ik echt lekker.
Zie ze soms al een paar minuten dolend met een burger op een tray rondlopen door de zaak in de hoop dat iemand z'n hand opsteekt omdat ze iets moeten nabrengen. Vroeger zag ik nog weleens vestigingen waarbij ze met gekleurde bekertjes werkte die je mee kreeg, stuk efficiënter.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:04 schreef Fer het volgende:
Vergt dit niet teveel van de gemiddelde McDonalds mederwerker? Een bestelling opnemen of de mcdrive runnen is soms al te ingewikkeld.
Broodje aap, de echte klant wacht immers nog op zijn product en binnen enkele minuten zal de McDonalds dit altijd doorhebben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:15 schreef Fer het volgende:
Kende iemand, die stak altijd zijn hand op, als ze te lang rondliep. Zat ie een keer met 3 extra bigmacs.
Ik haal m'n friet (en snacks) het liefst gewoon bij de lokale friture, daar kan geen McDonald's of franchiseketen tegenop...quote:
serieus, een ex collega en we gingen bijna iedere week een keer met zijn alleen met een groepje, dan gaat ie wel stoer dan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:16 schreef vaduz het volgende:
[..]
Broodje aap, de echte klant wacht immers nog op zijn product en binnen enkele minuten zal de McDonalds dit altijd doorhebben.
Bron of gtfoquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:04 schreef vaduz het volgende:
En het grootste nieuws wat ze hier uiteraard strategisch 'vergeten' te melden: De prijzen gaan weer met 20% stijgen. Ik denk dat een groot probleem voor de Mac in Nederland is dat in sommige filialen de omloopsnelheid veel te laag is voor hun formule. Ik verwacht niet dat dit een structurele oplossing hiervoor is en vraag me oprecht af hoe klanten hierop reageren. Ook ben ik benieuwd hoe ze nu de McDrive willen gaan bedienen.
Daar sta ik rustig (en in NY moet dat ook gewoon soms) drie kwartier voor in de rij!quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:55 schreef pvdplanet het volgende:
Beter komt Shake Shack naar Europa (Londen zitten ze al)
beter stoppen ze eens met al die fastfood ketensquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:55 schreef pvdplanet het volgende:
De Chinees bij de frituur hier maakt prima cheeseburgers op de grill. Stuk beter dan zo'n Mac cheeseburger.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:18 schreef vaduz het volgende:
Moet de lokale snackbar niet in handen gevallen zijn van een Chinees, die er niets van bakt.
Onze hond is in staat een betere burger te bakken dan de Mac.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De Chinees bij de frituur hier maakt prima cheeseburgers op de grill. Stuk beter dan zo'n Mac cheeseburger.
Jaren geleden eens geweest samen met een vriend. Al het voedsel smaakte naar karton, mijn cola werd in een middelgrote emmer geserveerd waar meer ijs in zat dan frisdrank.
Nooit meer.
Voor een lekker broodje gewoon naar Subway.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:30 schreef Nielsch het volgende:
Sinds we hier zaken als Meneer Smakers, Burgerbar, Pickles en Ruig hebben kom ik echt nooit meer bij de Mac. Dat zal met deze wijzigingen ook niet gaan veranderen.
Okee, de Big Tasty is nog wel smakelijk trouwens maar de rest is crap.
Nee hoor. Althans daar liggen ook gewoon burgers te wachtenquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:57 schreef Jovatov het volgende:
Bij de Burger King werken ze toch al jaren met dat 'burger wordt op het moment gemaakt'?
Oké, ja zou kunnen. Maar hebben ze dan al die burgers met- en zonder kaas klaarliggen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor. Althans daar liggen ook gewoon burgers te wachten
Eazie, 7 euro complete meeneem wok maaltijd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom is er anno 2015 nog steeds geen gezonde variant van de McDonalds waar je een gezonde roerbakmaaltijd met verhoudingsgewijs veel groenten (zonder saus) kan bestellen?
Ik heb wel in het buitenland zo'n tent gezien, in Nederland helaas nog niet.
Je bedoelt zoiets:quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom is er anno 2015 nog steeds geen gezonde variant van de McDonalds waar je een gezonde roerbakmaaltijd met verhoudingsgewijs veel groenten (zonder saus) kan bestellen?
Ik heb wel in het buitenland zo'n tent gezien, in Nederland helaas nog niet. Zo'n tent zou de McGarbage toch kapot moeten concurreren voor iedereen die bereid is om tegen de 10 Euro voor een maaltijd te betalen?
Hier in de buurt heb je aantal vestigingen van Wok to go. Precies wat jij beschrijft.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb wel in het buitenland zo'n tent gezien, in Nederland helaas nog niet. Zo'n tent zou de McGarbage toch kapot moeten concurreren voor iedereen die bereid is om tegen de 10 Euro voor een maaltijd te betalen?
Heerlijk om 2 keer per week te dineren. En er zitten tenminste genoeg calorieën in de burgers.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Nooit meer.
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Heerlijk om 2 keer per week te dineren. En er zitten tenminste genoeg calorieën in de burgers.
Wat een kutje moet je wel niet zijn om te haten op McDonald's.
Daar heb ik idd niet al te goeie ervaringen mee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:18 schreef vaduz het volgende:
Moet de lokale snackbar niet in handen gevallen zijn van een Chinees, die er niets van bakt.
Meid toch.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Nooit meer.
Meh... Vind ik meestal ook een kleffe hap. Betaal graag iets meer voor kwaliteit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor een lekker broodje gewoon naar Subway.
En als je het niet al te vaak doet, groeit iemand misschien niet uit tot een huilerig en pretentieus persoon.quote:
Hier in Utrecht heb je er daar diverse van.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Veel groenten, zonder saus, een redelijke prijs, geen zout etc. ?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hier in Utrecht heb je er daar diverse van.
Panos: lagere prijs, minstens dezelfde kwaliteit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor een lekker broodje gewoon naar Subway.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
En als je het niet al te vaak doet, groeit iemand misschien niet uit tot een huilerig en pretentieus persoon.
Bij de Eazie kun je zoveel groenten kiezen als je wil. Saus kun je gewoon weigeren. Ik vind de prijs heel redelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Veel groenten, zonder saus, een redelijke prijs, geen zout etc. ?
Zonder zout en zonder natriumglutamaat?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bij de Eazie kun je zoveel groenten kiezen als je wil. Saus kun je gewoon weigeren. Ik vind de prijs heel redelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zonder zout en zonder natriumglutamaat?Ja weet ik veel jongen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij/zij is een "kutje", wat dat ook is, omdat hij/zij het niet te vreten vindt?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Downwards het volgende:
Wat een kutje moet je wel niet zijn om te haten op McDonald's.
Hoho, dat soort shit behoor je weten als je ergens een bammetje gaat scoren.quote:
Je proeft dat nogal gemakkelijk.quote:
Alleen als je bewust met voeding bezig bent. Ieder zijn prioriteiten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, dat soort shit behoor je weten als je ergens een bammetje gaat scoren.
Gewoon zoveel mogelijk lekker eten en zorgen dat je doordeweeks voldoende groenvoer naar binnen stampt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alleen als je bewust met voeding bezig bent. Ieder zijn prioriteiten.
Jouw ingrediënten zijn dan waarschijnlijk ook beter.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:31 schreef Galgeras het volgende:
Nooit begrepen wat mensen zo bijzonder aan de McDonalds vinden. Ik bak liever gewoon thuis 2 hamburgers, verse broodjes erbij en kan je zelf bepalen wat je er verder nog op doet. Vind mijn eigengemaakte hamburgers veel lekkerder dan die dingen van de mac.
Ik doe er ook altijd gebakken uien, sla en ketchup bij.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jouw ingrediënten zijn dan waarschijnlijk ook beter.
Geef mij trouwens maar een vegetarische burger.
Nooit bij stilgestaan eigenlijk. Dacht altijd dat dat 1 van de gezondere sauzen was.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ketchup bevat trouwens schrikbarend veel suiker, het is maar dat je het weet.
20% van het gewicht van ketchup is suiker. Een van de best verstopte bronnen van suiker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:44 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan eigenlijk. Dacht altijd dat dat 1 van de gezondere sauzen was.
Of te wel de stukjes vlees die men hamburgers noemt komen ddadelijk uit de warmhoud bak en kunnen veel langer blijven liggen omdat de klanten nu niet meer kunnen zien dat dingen lang blijven liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:44 schreef Fylax het volgende:
2. Je hamburger wordt pas gemaakt als je hem bestelt
Weg met de typerende warmhoudbakken waar de hamburgers onder lampen liggen te wachten tot ze worden besteld. Het huidige productiesysteem is te complex, legt Sempels uit. Werknemers moeten inschatten hoeveel hamburgers er nodig zijn. Maken ze er te weinig, dan moet de klant wachten. Maken ze er te veel, dan verdwijnen de burgers na tien minuten in de prullenbak.
Voortaan worden de hamburgers pas bereid als ze zijn besteld. Dat gaat even snel, bezweert Sempels (“dat hebben we uitvoerig getest”). De hamburgers hoeven niet meer te worden gebakken, maar alleen nog maar ‘in elkaar gezet’.
Vind jij oprecht mcdonalds niet lekker?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hij/zij is een "kutje", wat dat ook is, omdat hij/zij het niet te vreten vindt?
De friet vind ik goor en de burgers zijn belabberd vergeleken met de goede culinaire burgers. Dus ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:52 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Vind jij oprecht mcdonalds niet lekker?
Ik hoopte even op de inzet van drones. In dat geval was ik er voor de aardigheid wel een keer weer eens langs gegaan.quote:1. Je hamburger wordt naar je tafel gebracht
Ik ook, met een afstandsbediening om die drones te ontregelen en wat ongelukken te laten gebeuren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoopte even op de inzet van drones. In dat geval was ik er voor de aardigheid wel een keer weer eens langs gegaan.
Dus als je een keer bij de mac eet, moet je direct kotsen? Mcdonalds serveert typisch iets wat iedereen wel lekker vindt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De friet vind ik goor en de burgers zijn belabberd vergeleken met de goede culinaire burgers. Dus ja.
Wat houd je tegen om een franchise te openen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:55 schreef pvdplanet het volgende:
je kan iig niet lezen, werk je bij de Mac?quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:58 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Dus als je een keer bij de mac eet, moet je direct kotsen? Mcdonalds serveert typisch iets wat iedereen wel lekker vindt.
Nee, ik hoef niet te kotsen. Maar de kwaliteit van het eten is belabberd vergeleken met andere plekken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:58 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Dus als je een keer bij de mac eet, moet je direct kotsen? Mcdonalds serveert typisch iets wat iedereen wel lekker vindt.
ik trek gewoon conclusies van jullie stellingen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
je kan iig niet lezen, werk je bij de Mac?
Wel de verkeerde conclusies dan...quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:11 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
ik trek gewoon conclusies van jullie stellingen.
De kwaliteit is wel redelijk voor de prijs.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet te kotsen. Maar de kwaliteit van het eten is belabberd vergeleken met andere plekken.
Iets wat goedkoop is kan ook lekker zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, het is toch mooi dat McDonalds er is. Dan kunnen de mensen die het wat minder hebben en de mensen die niet weten wat kwaliteit en lekker eten is toch ook eens uit eten gaan.
Zeker, maar in dit geval dus niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:23 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Iets wat goedkoop is kan ook lekker zijn.
doe je slecht danquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:11 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
ik trek gewoon conclusies van jullie stellingen.
Wel een toffe manier van foodfights houden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ook, met een afstandsbediening om die drones te ontregelen en wat ongelukken te laten gebeuren.
Je gaat niet naar McDonald's om "uit eten te gaan", maar om snel even je maag te vullen als je eigenlijk druk met iets anders bezig of onderweg bent...quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, het is toch mooi dat McDonalds er is. Dan kunnen de mensen die het wat minder hebben en de mensen die niet weten wat kwaliteit en lekker eten is toch ook eens uit eten gaan.
...om vervolgens na een uur weer honger te hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je gaat niet naar McDonald's om "uit eten te gaan", maar om snel even je maag te vullen als je eigenlijk druk met iets anders bezig of onderweg bent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |