abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150521017
Meer ontbijtjes, weg met de warmhoudbakken en bediening aan tafel. McDonald’s Nederland heeft nogal wat plannen voor het komende jaar. Vandaag komt de hamburgergigant met omzetcijfers voor Nederland.

Wat gaat er allemaal veranderen?

1. Je hamburger wordt naar je tafel gebracht
Nee, er komt straks geen serveerster met een schrijfblokje aan tafel, zegt Jo Sempels, algemeen directeur van McDonald’s Nederland. Bestellen en afrekenen, dat moeten klanten nog altijd aan de balie doen of via een bestelscherm in de zaak. Maar het personeel brengt het eten wel naar zijn tafel.

“We gaan het dit najaar eerst bij één restaurant uitproberen”, zegt Sempels. Als het aanslaat, wordt de ‘table-service’ in alle 241 restaurants in Nederland ingevoerd. De keten wil zich hiermee onderscheiden van de concurrentie. “Waar kan McDonald’s het verschil maken? Op de service.”

2. Je hamburger wordt pas gemaakt als je hem bestelt
Weg met de typerende warmhoudbakken waar de hamburgers onder lampen liggen te wachten tot ze worden besteld. Het huidige productiesysteem is te complex, legt Sempels uit. Werknemers moeten inschatten hoeveel hamburgers er nodig zijn. Maken ze er te weinig, dan moet de klant wachten. Maken ze er te veel, dan verdwijnen de burgers na tien minuten in de prullenbak.

Voortaan worden de hamburgers pas bereid als ze zijn besteld. Dat gaat even snel, bezweert Sempels (“dat hebben we uitvoerig getest”). De hamburgers hoeven niet meer te worden gebakken, maar alleen nog maar ‘in elkaar gezet’. Het is flexibeler. “Moet er tussendoor een hamburger op een glutenvrij broodje worden gemaakt, dan kan dat. Zonder langer wachten.” Plus er wordt zo minder voedsel verspild. Nu werken vijftig restaurants zo. Aan het eind van het jaar is de helft van de restaurants ‘om’, eind 2016 allemaal.

3. Langer open = meer ontbijtjes
Verder verruimt McDonald’s de openingstijden van veel filialen, om zo de omzet te kunnen vergroten door meer ontbijtjes te verkopen. Het assortiment is uitgebreid met roerei, kaiserbroodjes, yoghurt met cruesli en vers fruit.

“De ontbijtmarkt groeit en daar moeten we op inspelen”, zegt Sempels. “Wat is er makkelijker dan je deuren een paar uur vroeger te openen?” Het ontbijt moet volgend jaar goed zijn voor 2,5 tot 3 procent van de totale omzet, zegt de directeur. Nu maakt het ontbijt nog geen 1 procent van de omzet uit.

4. McKibbeling is de nieuwe McFish
“De bulk van onze omzet komt van klassiekers als de Big Mac, de Quarter Pounder en de McKroket. Maar alleen daarmee redden we het niet. Gasten blijven om variaties vragen.” En dus introduceert het hamburgerbedrijf de Tabasco-burger en vervangt het de McFish door de McKibbeling. Soms verdwijnen producten uit het assortiment, soms komen ze ook weer terug. Zoals de BigTasty.

Tot slot: de opkomst van de culinaire burger?
“Fantastisch”, zegt Sempels. “De burger is hip.” Hij maakt zich geen zorgen over de gevolgen voor de fastfoodketen. De nieuwe hamburgerrestaurants hanteren een “totaal andere prijsstelling”, zegt hij. “Wij zijn de Volkswagen Golf onder de hamburgers.”

Bron: http://www.nrcq.nl/2015/0(...)ampaign=mcdonald%27s
(she/her)
pi_150521080
Al krijg ik geld toe, ik wil daar nog niet dood gevonden worden.
Jaren geleden eens geweest samen met een vriend. Al het voedsel smaakte naar karton, mijn cola werd in een middelgrote emmer geserveerd waar meer ijs in zat dan frisdrank.
Nooit meer. :(
pi_150521096
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Jaren geleden eens geweest samen met een vriend. Al het voedsel smaakte naar karton, mijn cola werd in een middelgrote emmer geserveerd waar meer ijs in zat dan frisdrank.
:')
Overdreven much.
(she/her)
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:49:56 #4
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_150521136
Met alle respect, maar bij menig (goed aangeschreven) burger-keten in Rotterdam heb je voor een euro of twee meer, een burger die daadwerkelijk smaakt naar een hamburger, gemaakt door mensen die echt genieten van het maken van die burger. :P

Ik eet weleens bij de Mc, maar het is het allemaal net niet. :+
Alleen die frietsaus vind ik echt lekker.
pi_150521138
Kindervoedsel, bah. Als je ooit bij één van die bijzondere hamburgertenten een broodje hebt gegeten, hoef je echt nooit meer MD.
pi_150521156
punt 1 en 2 veranderen dus gewoon niet.
die paar keer dat ik er kom is er ook nooit iets klaar en moeten ze het naar de tafel brengen.

ik vind dat dus gewoon kut. ik wil mn tray meekrijgen en klaar. daarvoor is het fastfood. voor bediening aan tafel ga ik wel naar een restaurant
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_150521221
Als je hamburgers wilt eten ga niet naar de McD. Ook niet met tafelbediening....
pi_150521235
Beter komt Shake Shack naar Europa (Londen zitten ze al)
pi_150521259
Al die haat op McDonalds :')

McDonalds _O_
(she/her)
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 maart 2015 @ 08:59:01 #10
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150521320
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:51 schreef gianni61 het volgende:
punt 1 en 2 veranderen dus gewoon niet.
die paar keer dat ik er kom is er ook nooit iets klaar en moeten ze het naar de tafel brengen.

ik vind dat dus gewoon kut. ik wil mn tray meekrijgen en klaar. daarvoor is het fastfood. voor bediening aan tafel ga ik wel naar een restaurant
Inderdaad. De prijzen zijn al niet laag, dus dan wil je in een fastfood toko ook gewoon snel je eten. Dát is het onderscheidende.
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:59:09 #11
441402 AIi
..en de 40 rovers
pi_150521322
quote:
17s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:49 schreef Lastpost het volgende:
Met alle respect, maar bij menig (goed aangeschreven) burger-keten in Rotterdam heb je voor een euro of twee meer, een burger die daadwerkelijk smaakt naar een hamburger, gemaakt door mensen die echt genieten van het maken van die burger. :P

Ik eet weleens bij de Mc, maar het is het allemaal net niet. :+
Alleen die frietsaus vind ik echt lekker.
Die groenachtige? Die is heerlijk ja :P
pi_150521366
Dat voer werkt wel tegen constipatie. :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150521390
McKibbeling bekt toch niet man. :')
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_150521408
Vergt dit niet teveel van de gemiddelde McDonalds mederwerker? Een bestelling opnemen of de mcdrive runnen is soms al te ingewikkeld.
.
pi_150521420
En het grootste nieuws wat ze hier uiteraard strategisch 'vergeten' te melden: De prijzen gaan weer met 20% stijgen. Ik denk dat een groot probleem voor de Mac in Nederland is dat in sommige filialen de omloopsnelheid veel te laag is voor hun formule. Ik verwacht niet dat dit een structurele oplossing hiervoor is en vraag me oprecht af hoe klanten hierop reageren. Ook ben ik benieuwd hoe ze nu de McDrive willen gaan bedienen.
pi_150521443
Serieus? Gaan de prijzen weer omhoog? :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150521486
Wat had je dan verwacht. Ik ben zelf persoonlijk van mening dat de McDonalds beter de prijzen zou kunnen verlagen om de omloopsnelheid te verbeteren, in combinatie met het terugbrengen van de grootte van het assortiment zou dat een stuk winstgevender zijn.
pi_150521510
Ik hoop dat ze technologie gaan gebruiken met het naar de juiste tafel krijgen van de juiste burger, anders rennen ze nog als een kip zonder kop rond en loopt het eten koud te worden.

Bonscanner ofzo per tafel
.
pi_150521521
Eten _O-
pi_150521565
Niet bij de FEBO eten :')
  woensdag 11 maart 2015 @ 09:14:30 #21
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_150521598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:04 schreef Fer het volgende:
Vergt dit niet teveel van de gemiddelde McDonalds mederwerker? Een bestelling opnemen of de mcdrive runnen is soms al te ingewikkeld.
Zie ze soms al een paar minuten dolend met een burger op een tray rondlopen door de zaak in de hoop dat iemand z'n hand opsteekt omdat ze iets moeten nabrengen. Vroeger zag ik nog weleens vestigingen waarbij ze met gekleurde bekertjes werkte die je mee kreeg, stuk efficiënter. :P
pi_150521622
Kende iemand, die stak altijd zijn hand op, als ze te lang rondliep. Zat ie een keer met 3 extra bigmacs.
.
pi_150521652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:15 schreef Fer het volgende:
Kende iemand, die stak altijd zijn hand op, als ze te lang rondliep. Zat ie een keer met 3 extra bigmacs.
Broodje aap, de echte klant wacht immers nog op zijn product en binnen enkele minuten zal de McDonalds dit altijd doorhebben.
pi_150521656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:13 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik haal m'n friet (en snacks) het liefst gewoon bij de lokale friture, daar kan geen McDonald's of franchiseketen tegenop...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_150521675
quote:

pi_150521683
Moet de lokale snackbar niet in handen gevallen zijn van een Chinees, die er niets van bakt.
pi_150521694
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:16 schreef vaduz het volgende:

[..]

Broodje aap, de echte klant wacht immers nog op zijn product en binnen enkele minuten zal de McDonalds dit altijd doorhebben.
serieus, een ex collega en we gingen bijna iedere week een keer met zijn alleen met een groepje, dan gaat ie wel stoer dan.

Ook een keer gelachen om een boze klant aan de balie, klagen waar zijn burger was. Werd wel eens onze kant op gekeken, maar nooit kwam er personeel klagen ofzo.
.
pi_150521695
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:04 schreef vaduz het volgende:
En het grootste nieuws wat ze hier uiteraard strategisch 'vergeten' te melden: De prijzen gaan weer met 20% stijgen. Ik denk dat een groot probleem voor de Mac in Nederland is dat in sommige filialen de omloopsnelheid veel te laag is voor hun formule. Ik verwacht niet dat dit een structurele oplossing hiervoor is en vraag me oprecht af hoe klanten hierop reageren. Ook ben ik benieuwd hoe ze nu de McDrive willen gaan bedienen.
Bron of gtfo
pi_150521721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:55 schreef pvdplanet het volgende:
Daar sta ik rustig (en in NY moet dat ook gewoon soms) drie kwartier voor in de rij!
pi_150521853
quote:
beter stoppen ze eens met al die fastfood ketens
pi_150521921
Sinds we hier zaken als Meneer Smakers, Burgerbar, Pickles en Ruig hebben kom ik echt nooit meer bij de Mac. Dat zal met deze wijzigingen ook niet gaan veranderen.

Okee, de Big Tasty is nog wel smakelijk trouwens maar de rest is crap.
pi_150521938
De McKibbeling :')

Kibbeling vermomd als kipnuggets.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_150521945
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:18 schreef vaduz het volgende:
Moet de lokale snackbar niet in handen gevallen zijn van een Chinees, die er niets van bakt.
De Chinees bij de frituur hier maakt prima cheeseburgers op de grill. Stuk beter dan zo'n Mac cheeseburger.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 maart 2015 @ 09:33:24 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_150521966
Op naar de Burgermeester oid.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_150521997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:33 schreef borisz het volgende:
Op naar de Burgermeester oid.
juistem!
pi_150522041
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De Chinees bij de frituur hier maakt prima cheeseburgers op de grill. Stuk beter dan zo'n Mac cheeseburger.
Onze hond is in staat een betere burger te bakken dan de Mac.
  woensdag 11 maart 2015 @ 09:55:30 #37
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_150522325
quote:
:') Overdrijven is ook een kunst
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  woensdag 11 maart 2015 @ 10:32:17 #38
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_150523021
McKibbeling :')
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_150523127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:30 schreef Nielsch het volgende:
Sinds we hier zaken als Meneer Smakers, Burgerbar, Pickles en Ruig hebben kom ik echt nooit meer bij de Mac. Dat zal met deze wijzigingen ook niet gaan veranderen.

Okee, de Big Tasty is nog wel smakelijk trouwens maar de rest is crap.
Voor een lekker broodje gewoon naar Subway.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_150523248
Ik wil geen vervanging van de mcfish ;( ;( ;(
  woensdag 11 maart 2015 @ 10:57:45 #41
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_150523587
Bij de Burger King werken ze toch al jaren met dat 'burger wordt op het moment gemaakt'?
Daar moet je ook altijd veel langer wachten dan bij de Mac.
  roze woensdag 11 maart 2015 @ 11:00:19 #42
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150523649
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:57 schreef Jovatov het volgende:
Bij de Burger King werken ze toch al jaren met dat 'burger wordt op het moment gemaakt'?
Nee hoor. Althans daar liggen ook gewoon burgers te wachten
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 11 maart 2015 @ 11:03:14 #43
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_150523714
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee hoor. Althans daar liggen ook gewoon burgers te wachten
Oké, ja zou kunnen. Maar hebben ze dan al die burgers met- en zonder kaas klaarliggen?

En waarom moet het daar dan altijd zo lang duren?
pi_150523978
Ik ga daar heen voor de snelheid en de lage prijs. Als ik iemand wil die mijn hamburger het aan tafel komt brengen ga ik wel naar een eetcafé waar ze ook hamburgers hebben. Dit gaat hoe dan ook tijd kosten en dus meer personeel en dus hogere prijs.
  woensdag 11 maart 2015 @ 11:16:37 #45
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_150524057
Volkswagen Golf :')
Als ze het over de chemische inhoud hebben ja.
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_150524098
Waarom is er anno 2015 nog steeds geen gezonde variant van de McDonalds waar je een gezonde roerbakmaaltijd met verhoudingsgewijs veel groenten (zonder saus) kan bestellen?
Ik heb wel in het buitenland zo'n tent gezien, in Nederland helaas nog niet. Zo'n tent zou de McGarbage toch kapot moeten concurreren voor iedereen die bereid is om tegen de 10 Euro voor een maaltijd te betalen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 11 maart 2015 @ 11:20:55 #47
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_150524184
quote:
3s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom is er anno 2015 nog steeds geen gezonde variant van de McDonalds waar je een gezonde roerbakmaaltijd met verhoudingsgewijs veel groenten (zonder saus) kan bestellen?
Ik heb wel in het buitenland zo'n tent gezien, in Nederland helaas nog niet.
Eazie, 7 euro complete meeneem wok maaltijd.
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_150524204
quote:
Ik heb wel in het buitenland zo'n tent gezien, in Nederland helaas nog niet. Zo'n tent zou de McGarbage toch kapot moeten concurreren voor iedereen die bereid is om tegen de 10 Euro voor een maaltijd te betalen?
Je bedoelt zoiets:
http://www.yammietilburg.nl
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_150524244
quote:
Hier in de buurt heb je aantal vestigingen van Wok to go. Precies wat jij beschrijft.
pi_150524316
quote:
Heerlijk om 2 keer per week te dineren. En er zitten tenminste genoeg calorieën in de burgers.

Wat een kutje moet je wel niet zijn om te haten op McDonald's. :')
pi_150524345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Downwards het volgende:

[..]

Heerlijk om 2 keer per week te dineren. En er zitten tenminste genoeg calorieën in de burgers.

Een kinderhand is gauw gevuld. :P
pi_150524354
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:18 schreef vaduz het volgende:
Daar heb ik idd niet al te goeie ervaringen mee.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_150524365
quote:
Meid toch.
pi_150524427
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Meh... Vind ik meestal ook een kleffe hap. Betaal graag iets meer voor kwaliteit.
pi_150524449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Een kinderhand is gauw gevuld. :P
En als je het niet al te vaak doet, groeit iemand misschien niet uit tot een huilerig en pretentieus persoon.
pi_150524451
quote:
Hier in Utrecht heb je er daar diverse van.
pi_150524518
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hier in Utrecht heb je er daar diverse van.
Veel groenten, zonder saus, een redelijke prijs, geen zout etc. ?
#NoDAPL
pi_150524530
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Panos: lagere prijs, minstens dezelfde kwaliteit.
Subway is onnodig duur.
#NoDAPL
pi_150524579
Mensen moeten eens food inc. gaan kijken voordat ze mac donalds gaan verheerlijken (of elk andere fastfood toko resp.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2015 11:32:43 ]
pi_150524656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:28 schreef Downwards het volgende:

[..]

En als je het niet al te vaak doet, groeit iemand misschien niet uit tot een huilerig en pretentieus persoon.
Wat bedoel je? :?
pi_150524734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Veel groenten, zonder saus, een redelijke prijs, geen zout etc. ?
Bij de Eazie kun je zoveel groenten kiezen als je wil. Saus kun je gewoon weigeren. Ik vind de prijs heel redelijk.
pi_150524751
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bij de Eazie kun je zoveel groenten kiezen als je wil. Saus kun je gewoon weigeren. Ik vind de prijs heel redelijk.
Zonder zout en zonder natriumglutamaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#NoDAPL
pi_150524863
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zonder zout en zonder natriumglutamaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik veel jongen...
pi_150524976
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Downwards het volgende:
Hij/zij is een "kutje", wat dat ook is, omdat hij/zij het niet te vreten vindt?
Voor mij speelt dan ook nog mee dat ik het niet kan aanzien dat mensen hun lichaam dit aandoen. Een keer bij de McD eten zal vast niet zo erg zijn maar als dat of iets vergelijkbaars regelmatig je avondmaaltijd is...
#NoDAPL
pi_150524989
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hoho, dat soort shit behoor je weten als je ergens een bammetje gaat scoren.
pi_150525028
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je proeft dat nogal gemakkelijk. ;)
In de USA heb je veel van die woktenten maar wat ze daar verkopen schijnt helemaal niet gezond te zijn.
#NoDAPL
pi_150525045
quote:
13s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho, dat soort shit behoor je weten als je ergens een bammetje gaat scoren.
Alleen als je bewust met voeding bezig bent. Ieder zijn prioriteiten.
#NoDAPL
pi_150525223
quote:
3s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alleen als je bewust met voeding bezig bent. Ieder zijn prioriteiten.
Gewoon zoveel mogelijk lekker eten en zorgen dat je doordeweeks voldoende groenvoer naar binnen stampt.

Klaar.
pi_150525583
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:13 schreef Badr_Harry het volgende:
_O_
pi_150525717
Enige reden dat ik daar wel eens vreet is dat je hier met je studentenkaart de tweede quarter pounder of mc chicken gratis krijgr

Studeren _O_
pi_150526344
Nooit begrepen wat mensen zo bijzonder aan de McDonalds vinden. Ik bak liever gewoon thuis 2 hamburgers, verse broodjes erbij en kan je zelf bepalen wat je er verder nog op doet. Vind mijn eigengemaakte hamburgers veel lekkerder dan die dingen van de mac. :7
pi_150526487
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:31 schreef Galgeras het volgende:
Nooit begrepen wat mensen zo bijzonder aan de McDonalds vinden. Ik bak liever gewoon thuis 2 hamburgers, verse broodjes erbij en kan je zelf bepalen wat je er verder nog op doet. Vind mijn eigengemaakte hamburgers veel lekkerder dan die dingen van de mac. :7
Jouw ingrediënten zijn dan waarschijnlijk ook beter. :)
Geef mij trouwens maar een vegetarische burger. ;)
#NoDAPL
pi_150526644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jouw ingrediënten zijn dan waarschijnlijk ook beter. :)
Geef mij trouwens maar een vegetarische burger. ;)
Ik doe er ook altijd gebakken uien, sla en ketchup bij. :9 Vegetarische burger heb ik geloof ik nog nooit gegeten. :P

Vroegah ging ik nog wel eens met de fiets door de McDrive als ik terugkwam van het cafe. McDonalds is soms best te eten maar daar blijft het ook bij.
pi_150526702
Ketchup bevat trouwens schrikbarend veel suiker, het is maar dat je het weet. ;)
#NoDAPL
pi_150526752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ketchup bevat trouwens schrikbarend veel suiker, het is maar dat je het weet. ;)
Nooit bij stilgestaan eigenlijk. Dacht altijd dat dat 1 van de gezondere sauzen was.

Ik heb trek in een hamburger gekregen door dit topic.
pi_150526793
quote:
11s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:44 schreef Galgeras het volgende:

[..]

Nooit bij stilgestaan eigenlijk. Dacht altijd dat dat 1 van de gezondere sauzen was.
20% van het gewicht van ketchup is suiker. Een van de best verstopte bronnen van suiker. ;)
#NoDAPL
pi_150526802
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:44 schreef Fylax het volgende:
2. Je hamburger wordt pas gemaakt als je hem bestelt
Weg met de typerende warmhoudbakken waar de hamburgers onder lampen liggen te wachten tot ze worden besteld. Het huidige productiesysteem is te complex, legt Sempels uit. Werknemers moeten inschatten hoeveel hamburgers er nodig zijn. Maken ze er te weinig, dan moet de klant wachten. Maken ze er te veel, dan verdwijnen de burgers na tien minuten in de prullenbak.

Voortaan worden de hamburgers pas bereid als ze zijn besteld. Dat gaat even snel, bezweert Sempels (“dat hebben we uitvoerig getest”). De hamburgers hoeven niet meer te worden gebakken, maar alleen nog maar ‘in elkaar gezet’.
Of te wel de stukjes vlees die men hamburgers noemt komen ddadelijk uit de warmhoud bak en kunnen veel langer blijven liggen omdat de klanten nu niet meer kunnen zien dat dingen lang blijven liggen. :')

Maar goed ik probeer deze tent zoveel mogelijk te vermijden. :+
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:46:41 #78
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_150526818
bij mcdonalds eten :')________
graag op anoniem
pi_150526861
McDonalds. _O_
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150526989
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hij/zij is een "kutje", wat dat ook is, omdat hij/zij het niet te vreten vindt?
Vind jij oprecht mcdonalds niet lekker?
pi_150527045
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:52 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Vind jij oprecht mcdonalds niet lekker?
De friet vind ik goor en de burgers zijn belabberd vergeleken met de goede culinaire burgers. Dus ja.
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:55:20 #82
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_150527075
Ik kom eigenlijk vrijwel nooit bij fastfoodzaken maar als ik bij de McDonald's iets haal is het kipnuggets of Chicken Sensation of iets wat er op lijkt. De patat is er sowieso niet te vreten en die hamburgers smaken naar karton. Bij de KFC vind ik een Zinger Burger wel lekker :Y Of een grillburger bij de FEBO.

Maar zoals ik al zei, ik kom er misschien één keer per jaar. Ik ga liever naar de plaatselijke shoarmazaak om een broodje döner te halen.

Deze zomer ook maar eens een mitraillette halen als ik in België ben. (Broodje mexicano (of andere snack) + friet)

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_150527093
quote:
1. Je hamburger wordt naar je tafel gebracht
Ik hoopte even op de inzet van drones. In dat geval was ik er voor de aardigheid wel een keer weer eens langs gegaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_150527171
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik hoopte even op de inzet van drones. In dat geval was ik er voor de aardigheid wel een keer weer eens langs gegaan.
Ik ook, met een afstandsbediening om die drones te ontregelen en wat ongelukken te laten gebeuren. :D
pi_150527181
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De friet vind ik goor en de burgers zijn belabberd vergeleken met de goede culinaire burgers. Dus ja.
Dus als je een keer bij de mac eet, moet je direct kotsen? Mcdonalds serveert typisch iets wat iedereen wel lekker vindt.
pi_150527494
quote:
Wat houd je tegen om een franchise te openen. :)
Ура для россии
pi_150527528
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:58 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Dus als je een keer bij de mac eet, moet je direct kotsen? Mcdonalds serveert typisch iets wat iedereen wel lekker vindt.
je kan iig niet lezen, werk je bij de Mac?
pi_150527563
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:58 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Nee, ik hoef niet te kotsen. Maar de kwaliteit van het eten is belabberd vergeleken met andere plekken.
pi_150527598
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

je kan iig niet lezen, werk je bij de Mac?
ik trek gewoon conclusies van jullie stellingen.
pi_150527639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:11 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Wel de verkeerde conclusies dan...
pi_150527691
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, ik hoef niet te kotsen. Maar de kwaliteit van het eten is belabberd vergeleken met andere plekken.
De kwaliteit is wel redelijk voor de prijs.
pi_150527744
Ach, het is toch mooi dat McDonalds er is. Dan kunnen de mensen die het wat minder hebben en de mensen die niet weten wat kwaliteit en lekker eten is toch ook eens uit eten gaan.
pi_150527900
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, het is toch mooi dat McDonalds er is. Dan kunnen de mensen die het wat minder hebben en de mensen die niet weten wat kwaliteit en lekker eten is toch ook eens uit eten gaan.
Iets wat goedkoop is kan ook lekker zijn.
pi_150528291
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:23 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Iets wat goedkoop is kan ook lekker zijn.
Zeker, maar in dit geval dus niet.
pi_150528415
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:11 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

doe je slecht dan
pi_150528469
Ding 2 doet burger king al jaren
pi_150528535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik ook, met een afstandsbediening om die drones te ontregelen en wat ongelukken te laten gebeuren. :D
Wel een toffe manier van foodfights houden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_150528675
Voedselgevecht in de mac na stappen _O_
pi_150528899
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Je gaat niet naar McDonald's om "uit eten te gaan", maar om snel even je maag te vullen als je eigenlijk druk met iets anders bezig of onderweg bent...
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:10:07 #100
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_150529252
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:58 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Je gaat niet naar McDonald's om "uit eten te gaan", maar om snel even je maag te vullen als je eigenlijk druk met iets anders bezig of onderweg bent...
...om vervolgens na een uur weer honger te hebben :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')