Livequote:Debat over de deal met Cees H.
Minister-president Rutte komt dinsdag 10 maart om 16.30 uur naar de Kamer voor het debat over de schikking die justitie op 17 augustus 2000 heeft getroffen met drugsdealer Cees H.
Het debat begint met een verklaring van minister-president Rutte over het aftreden van minister Opstelten en staatssecretaris Teeven (Justitie). Daarna gaan de Kamerleden met Rutte in debat over de deal met Cees H.
MINISTER OPSTELTEN: 2 MILJOEN
Aanvankelijk zou de Tweede Kamer debatteren met minister Opstelten van Veiligheid en Justitie over de deal. Het programma Nieuwsuur berichtte woensdag 4 maart dat 4,7 miljoen gulden is betaald aan Cees H., terwijl minister Opstelten de Tweede Kamer eerder had gemeld dat het bedrag 2 miljoen gulden was. Volgens de minister klopte de berichtgeving van Nieuwsuur niet.
Tijdens de regeling van werkzaamheden van donderdag 5 maart vroeg de Tweede Kamer om een debat over deze berichten, voorafgegaan door een brief.
TOCH 4,7 MILJOEN GULDEN
Uit de brief die de regering maandag naar de Kamer heeft gestuurd, blijkt dat er toch 4,7 miljoen is betaald. Minister Opstelten verklaarde maandagavond 9 maart dat hij verantwoordelijk is voor de onduidelijkheid over de schikking en dat hij daarvoor de verantwoordelijkheid neemt: hij treedt af als minister. Hierop kondigde ook staatssecretaris Teeven van Justitie zijn vertrek aan.
http://www.tweedekamer.nl(...)r-de-deal-met-cees-h
Ehm.......in feite ís die deal nu toch min of meer al openbaar gemaakt met alle details die erover in de media zijn verschenenquote:
Sowieso gaat dit kabinet het einde niet halen. Teveel problemen, incidenten en crises.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heeft het parlement schijt aan.
Dit kan nog wel eens vervelend worden voor Rutte.
Er zijn keiharde feiten nodigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:42 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ehm.......in feite ís die deal nu toch min of meer al openbaar gemaakt met alle details die erover in de media zijn verschenen
Dat er geen tegenprestatie is geweest is nieuw.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:42 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ehm.......in feite ís die deal nu toch min of meer al openbaar gemaakt met alle details die erover in de media zijn verschenen
Ik was al blij dat ik de OP mee kreeg, ik zit mobiel, meestal lukt dat niet... bovendien lijkt de VVD me niet uit het nauw...quote:
Niet om de Hakkelaar achter slot en grendel te krijgen dus kennelijk, dat is wel vreemd. Waarom zou je een crimineel zomaar miljoenen geven?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:43 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik de OP mee kreeg, ik zit mobiel, meestal lukt dat niet... bovendien lijkt de VVD me niet uit het nauw...
Dat weet alleen Teeven, tenzij hij dat ook vergeten isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet om de Hakkelaar achter slot en grendel te krijgen dus kennelijk, dat is wel vreemd. Waarom zou je een crimineel zomaar miljoenen geven?
Een goeie TT zou zijn: "Cees H. spreekt".quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:43 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik de OP mee kreeg, ik zit mobiel, meestal lukt dat niet... bovendien lijkt de VVD me niet uit het nauw...
Alleen bedragen. Niet het hoe en waarom en wat daar dan tegenover zou staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:42 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit topic het vol houdt tot 22:00?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Een goeie TT zou zijn: "Cees H. spreekt".
Dat dacht ik idd, zodat je bij de Hakkelaar nog meer geld kon wegtrekken, pluk ze.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet om de Hakkelaar achter slot en grendel te krijgen dus kennelijk, dat is wel vreemd. Waarom zou je een crimineel zomaar miljoenen geven?
Van mij mag het... Via TR gevraagd...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Een goeie TT zou zijn: "Cees H. spreekt".
Ik kan me niet voorstellen dat Teeven niets daarover tegen Rutte heeft gezegd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat weet alleen Teeven, tenzij hij dat ook vergeten is
Dat soort vragen zijn ook al tien keer gesteld en draait hij altijd omheenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Teeven niets daarover tegen Rutte heeft gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |