Daarom, dit is mn laatste zwangerschap en ik wil verdorie ook wel es bovenaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef twist02 het volgende:
[..]
Dan sta ik nog in de lijst hoor!dan ben ik er nog niet klaar voor denk!
Dan zetten we jou er gewoon met die andere datum in!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daarom, dit is mn laatste zwangerschap en ik wil verdorie ook wel es bovenaan![]()
![]()
Ik denk het. Mijn vriend al van de week: "zeg, heb je al zin in augurken?" *eh, niet in 't bijzonder nee, hoezo?* "oh als je ze zou halen lust ik er ook wel".quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:25 schreef twist02 het volgende:
Silliehaha geweldig! Cravings zijn begonnen dus?
Mijn zoon is het hardgrondig met je eens (maar salade vind iequote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:39 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik denk het. Mijn vriend al van de week: "zeg, heb je al zin in augurken?" *eh, niet in 't bijzonder nee, hoezo?* "oh als je ze zou halen lust ik er ook wel".![]()
Vissticks zijn toch best lekker. en met salade is het nog wel een beetje gezond toch?
d=tquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:44 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mijn zoon is het hardgrondig met je eens (maar salade vind ie)!
Ik vind het ook altijd wel, uhm, bijzonder klinken jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:52 schreef klumsy het volgende:
@ Pessie
Ja, snap je nu waarom ik het niet serieus kan nemenben geloof ik niet weg gelegd voor dat soort dingen
Die had ik bij Luc ook. (En nu weer)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jawel maar was te lui om in te loggen haha
Restitutie
Op basis van een eerste indruk gaat mijn voorkeur uit naar de Kraamvogel
Zie wie het typtquote:
het zou voor mij de enige manier zijn om deze ronde nog bovenaan te komen haha. Maar ik gun Cho haar plekje bovenaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:43 schreef pessie het volgende:
We hebben bij een van mijn eerdere zwangerschappen een keer een zwangere die sowieso ingeleid zou worden rond haar inleiding met haar eigen datum bovenaan gezetvind best dat dat es kan.
hij heeft op dat ene incidentje maandagochtend nergens last van gehad. Zal wel iets verkeerd gegeten hebben 't weekend denk ik. En uitgerust? Niet echt; slaap al weken bagger, maar goed, dat gaat na de bevalling wel over.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:48 schreef pessie het volgende:
[..]
ís je jongste alweer wat fitter?
En jij uitgerust voor morgen?
Bij mij valt alles waar ik geen zin in heb verkeerd. Dat resulteert nu in dagelijks in de supermarkt beslissen waar ik wel zin in heb..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Hmmm vissticks!
Ik word misselijk van alles wat ik eet. Vanmiddag broodje met soep, viel verkeerd, aan het einde van de dg stukje chocola, viel verkeerd.
Ik heb nog chinees van gisteren maar ben gisteren ook met maagzuur gaan slapen dus zal mij benieuwen..
Proefles aangevraagd vpoor zwangerschapscursus en ingeschreven voor zwangerschapsyoga. Maar verder ben ik nog steeds bang dat het mis gaatmaar ik moet ergens beginnen met geloven toch?
enige wat ik goed kan hebben is kipnuggetsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:11 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Bij mij valt alles waar ik geen zin in heb verkeerd. Dat resulteert nu in dagelijks in de supermarkt beslissen waar ik wel zin in heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |