abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:50:26 #26
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150501804
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:46 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jawel maar was te lui om in te loggen haha
Restitutie :)

Op basis van een eerste indruk gaat mijn voorkeur uit naar de Kraamvogel
Geen probleem, bij restitutie krijg je alles vergoed, ook als je naar een niet gecontracteerde zorgverlener gaat. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150501816
Stelletje ranzige wijven!! ;)
Ik kan me niks herinneren van die geur, zeker niet na de vorige bevalling, maar dat was een ks, dus toch nog weer een extra voordeel :P net als vloeien, dat heb ik toen ook weinig gedaan
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150501853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:48 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Waarschijnlijk in de war met de combinatietest. :D
Wel slecht dat ze een verkeerd antwoord geven, het staat gewoon in hun polisvoorwaarden, als ze die al niet kunnen lezen. :')
Al weet ik wel waardoor het vaak komt. Het gros van de mensen die daar werkt, heeft dat als transitiebaantje. Er wordt weinig tijd in opleiden gestoken, want mensen vertrekken heel snel weer. Helaas moet ik vaak ook het een en ander weer rechtzetten wat onze klantenservice verkeerd heeft uitgelegd. :{
Heel slecht! Ja, ik las het nog voor....

zegt ze: NEE HOOR MEVROUW.. bla bla..
ik zei: ik lees het toch? *leest voor*
Je hebt een medische indicatie er voor nodig!
Ik zei: Nee, want dan krijg je heel andere 20 weken echo's en niet de SEO dus dat is iets heel anders. Het zit gewoon in het basis pakket.
Kijk je kunt het vergelijken met een pretecho.
Een pretecho is geen medische screening!
Maar mevrouwtje.......

:r mevrouwtje
Schudden voor gebruik
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:53:53 #29
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150501906
Stippel, ik geloof dat ik mijn geduld al lang was verloren, en die mevrouw voor alles wat lelijk is had uitgemaakt...

Maar goed, als t in de voorwaarden staat, hoef je er eigenlijk toch ook niet over te bellen toch?
pi_150501972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:53 schreef mousemicky het volgende:
Stippel, ik geloof dat ik mijn geduld al lang was verloren, en die mevrouw voor alles wat lelijk is had uitgemaakt...

Maar goed, als t in de voorwaarden staat, hoef je er eigenlijk toch ook niet over te bellen toch?
Ik belde dus in eerste instantie voor de combinatietest :D
en toen begonnen ze allemaal ineens over de SEO.
Schudden voor gebruik
pi_150502101
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:49 schreef coccinelle het volgende:
Hihi ik kreeg al de eerste 'succes met de laatste loodjes' toegeworpen :D
Hij keek verbaasd joh toen ik zei dat ik nog 24 weken moet!
Die kreeg ik gisteren van de cursusmevrouw. 'Laatste loodjes? Ik moet nog 5 maande.. oh wacht.' :')
pi_150502120
Mevrouwtje :') maar goed dat ik d'r niet aan de lijn had :X
pi_150502179
Iemand hier trouwens ervaring met maxo "therapie" om je baby te laten draaien? Zat eens te Googlen en kwam het tegen... Denk niet dat ik het ook maar een moment zonder in lachen uit te barsten zou kunnen doen, maar aan de andere kant, baat het niet schaad het niet denk ik dan ook weer
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:03:06 #34
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150502185
Stippel, nu ik t nog een keer lees. Ik zou echt een klacht indienen. Omdat die muts je a. verkeerde informatie geeft, en b. eens moet gaan werken aan haar communicatieve vaardigheden (mevrouwtje :r)...
pi_150502197
Moxa dus
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:03:25 #36
386633 Adnap
I love Life !
pi_150502198
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:46 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jawel maar was te lui om in te loggen haha
Restitutie :)

Op basis van een eerste indruk gaat mijn voorkeur uit naar de Kraamvogel
:Y erg leuk, ze komen altijd bij ons op school met een goede voorlichting en nemen dan een blije mama en baby mee die dan in bad mag, zo lief <3

*lurkt weer verder*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_150502206
Ik vond dat zweten allover het ergste na de bevalling. Zes keer per dag douchen en dan nog jezelf continu ruiken :r
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:04:53 #38
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150502245
Oh ja, dat zweten. En dan was t bij J nog winter. Bij uk2 is t zomer :'(

O, en over 'dik zijn':

Mijn collega tegenover mij zei vandaag voor de eerste keer dat mijn buik nu echt zichtbaar begint te worden :D
pi_150502317
Oh jongens, mijn beste vriendinnetje is 35 weken onderweg. Gisteren zei ik tegen mijn man dat ik het gevoel had dat ze niet lang meer zwanger is. En vandaag is ze onbereikbaar (niets voor haar).

Ik hoop zo dat ik het mis had.
pi_150502703
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:07 schreef L-E het volgende:
Oh jongens, mijn beste vriendinnetje is 35 weken onderweg. Gisteren zei ik tegen mijn man dat ik het gevoel had dat ze niet lang meer zwanger is. En vandaag is ze onbereikbaar (niets voor haar).

Ik hoop zo dat ik het mis had.
Oh jee, dat is wel even eng ja :{ Ik hoop dat dr batterij gewoon leeg is!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_150502764
Oei dat is wel heel spannend L-E! Ik hoop dat ze inderdaad haar telefoon in een andere kamer heeft liggen ofzo.
pi_150502831
En ik weet niet waarom ik er waarde aan hecht, maar mag ik nu bovenaan in het lijstje? :@
pi_150502881
Ik stond in de supermarkt voor avondeten en toen dacht ik "ik heb zin in vissticks!"
Dus vissticks, broodjes en salade meegenomen.

Kom ik binnen en stal uit op het aanrecht. Zegt O+ zo: "zijn dat vissticks?" *ja!* "maar die lust je helemaal niet?"

Verrek, das waar. |:( en toch heb ik er zin in.
pi_150502882
Ik heb maar een bescheiden buikje. Kwam laatst iemand in het centrum tegen en die geloofde niet dat ik nog maar anderhalve
maand hoefde :P
Tot ik mn rits open deed van mn jas 8-)
pi_150502912
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:21 schreef Cholula het volgende:
En ik weet niet waarom ik er waarde aan hecht, maar mag ik nu bovenaan in het lijstje? :@
groot gelijk hoor :*

Ik wil dit keer ook straks bovenaan als ik ga bevallen :P
pi_150502936
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van al jullie onsmakelijke ervaringsverhalen vind :') Mijn eerste reactie was "Zeg! Gooi dat inderdaad even onder een spoiler! :{w "
Maar tegelijkertijd zijn dit wel de dingen die je niet verteld worden en helpt het wel bij een realistisch beeld ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:49 schreef pessie het volgende:
Wie had nou die kraamverzorgster die bij een poliklinische bevalling aanwezig is? Welke organisatie is dat? Wellicht iets om mee te nemen Cassandra, dat de kraamverzorgster die bij je blijft de hele week ook bij je bevalling zou zijn, als je dat fijn vind tenminste
Dat was ik :)
Dat is bij Kraamcentrum DAT (De Algemene Thuiszorg). Wij hebben er zelf verder nog geen ervaring mee natuurlijk, maar wel gekozen vanwege positieve ervaringen van meerdere bekenden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:21 schreef Cholula het volgende:
Je hebt gelijk hoor :Y Je bent nu de zwangerste Fok!ster, dus die eer verdien je ;)

Sillie :D haha geweldig! Cravings zijn begonnen dus? ;)
pi_150502954
Ze appte net: ze heeft de hele dag geslapen :') O+
pi_150502978
L-E, oei kan me voorstellen dat dat nu in je hoofd blijft zitten ja! Heb je vaker zulke voorgevoelens die kloppen?

Edit: gelukkig! :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:24 schreef Vlindur het volgende:

[..]

groot gelijk hoor :*

Ik wil dit keer ook straks bovenaan als ik ga bevallen :P
Kan ik niet beloven, jij ging sowieso voorkruipen, toch? ;)
pi_150503003
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:26 schreef twist02 het volgende:
L-E, oei kan me voorstellen dat dat nu in je hoofd blijft zitten ja! Heb je vaker zulke voorgevoelens die kloppen?

Edit: gelukkig! :D

[..]

Kan ik niet beloven, jij ging sowieso voorkruipen, toch? ;)
Ergens rond 23 april ja :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:23 schreef silliegirl het volgende:
Ik stond in de supermarkt voor avondeten en toen dacht ik "ik heb zin in vissticks!"
Dus vissticks, broodjes en salade meegenomen.

Kom ik binnen en stal uit op het aanrecht. Zegt O+ zo: "zijn dat vissticks?" *ja!* "maar die lust je helemaal niet?"

Verrek, das waar. |:( en toch heb ik er zin in.
omg :') _O- _O- _O- _O-
pi_150503019
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:26 schreef L-E het volgende:
Ze appte net: ze heeft de hele dag geslapen :') O+
Fijn! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: