hij wou gewoon het woord teef gebruikenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Kuzu snapt niks van de ministeriele verantwoordelijkheid en vindt het de schuld van Teeven![]()
Mens, ga koken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Kuzu snapt niks van de ministeriele verantwoordelijkheid en vindt het de schuld van Teeven![]()
Hij moet 2x zo snel pratenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Kuzu is zo zenuwachtig als de pest
je ziet hem denken 'zit mijn haar wel goed 'quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Kuzu is zo zenuwachtig als de pest
Eerst Wilders aanbidden en nu de totaal andere kant?quote:
Jij bent iedereen die maar een leuk woordje spreekt aan het ophemelen, maar verder heb je er geen reet verstand van.quote:
quote:
Ik kan meerdere personen waarderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst Wilders aanbidden en nu de totaal andere kant?
Meerdere personen hier waarderen jou niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Ik kan meerdere personen waarderen.
Leuk dat je je al in politiek interesseert Fylax, maar het kan ook te ver gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Ik kan meerdere personen waarderen.
Dat kan, maar daar hebben we het nu niet over.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Meerdere personen hier waarderen jou niet.
/care, lijkt me niet teveel moeite gewoon lekker over het debat te praten ipv over fylaxquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Meerdere personen hier waarderen jou niet.
PVV`ers steunen elkaar jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
Waarom weer ruzie maken met Fylax? Doe dat lekker in ONZ.
Dat is makkelijk, wij willen antwoorden..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar hebben we het nu niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |