Fylax hou alsjeblieft op. Je hebt geen idee waar je over praatquote:
Duurde lang dit keerquote:
Waarom doet ie dat niet dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:57 schreef sneakydesert het volgende:
Dien zelf maar eens een motie van wantrouwen in lamzak.
Omdat dat toch afgewimpeld wordt, hij is nog wel slim genoeg om zich niet nog ongeloofwaardiger te mkaenquote:
Geen idee, maar ik walg van hem omdat wij de burgers er maar eens wat aan moeten doen. Hij zit in de politiek, hij moet er maar eens wat aan doen door moties in te dienen. Maar dat doet ie niet.quote:
hij wou gewoon het woord teef gebruikenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Kuzu snapt niks van de ministeriele verantwoordelijkheid en vindt het de schuld van Teeven![]()
Mens, ga koken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Kuzu snapt niks van de ministeriele verantwoordelijkheid en vindt het de schuld van Teeven![]()
Hij moet 2x zo snel pratenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Kuzu is zo zenuwachtig als de pest
je ziet hem denken 'zit mijn haar wel goed 'quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Kuzu is zo zenuwachtig als de pest
Eerst Wilders aanbidden en nu de totaal andere kant?quote:
Jij bent iedereen die maar een leuk woordje spreekt aan het ophemelen, maar verder heb je er geen reet verstand van.quote:
quote:
Ik kan meerdere personen waarderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst Wilders aanbidden en nu de totaal andere kant?
Meerdere personen hier waarderen jou niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Ik kan meerdere personen waarderen.
Leuk dat je je al in politiek interesseert Fylax, maar het kan ook te ver gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Ik kan meerdere personen waarderen.
Dat kan, maar daar hebben we het nu niet over.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Meerdere personen hier waarderen jou niet.
/care, lijkt me niet teveel moeite gewoon lekker over het debat te praten ipv over fylaxquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Meerdere personen hier waarderen jou niet.
PVV`ers steunen elkaar jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
Waarom weer ruzie maken met Fylax? Doe dat lekker in ONZ.
Dat is makkelijk, wij willen antwoorden..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar hebben we het nu niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |