Ik zag dit bericht voorbij komen op facebook omdat het geliket werd door bekenden.quote:Pedo heeft afspraak met 11-jarige, blijkt boze vader
Een vader heeft op harde wijze duidelijk gemaakt dat iedereen van zijn 11-jarige dochtertje moet afblijven. Hij zette een video online waar een zwaar mishandelde pedofiel op is te zien. De bebloede man smeekt om zijn leven.
Volgens Mirror poogde de 23-jarige man uit de Braziliaanse deelstaat Goiás al maandenlang contact te krijgen met het 11-jarige meisje. Via Whatsapp stuurde hij onder meer perverse plaatjes van zichzelf. Na maanden proberen kwam het dan uiteindelijk tot een afspraak. Het was echter niet het dochtertje, maar de vader die de pedofiel opwachtte.
'Nooit meer'
Op een schokkende video is te zien hoe de twintiger een flink pak slaag heeft ontvangen. Zijn gezicht is gezwollen en zit onder het bloed. Naar verluidt mompelt de in elkaar geslagen man “Nooit meer, nooit meer, nooit meer” als antwoord op de vraag van de woedende vader of hij ooit nog contact zal zoeken met zijn dochtertje. Het filmpje eindigt met een schreeuw.
Het liep niet goed af voor de bebloede man. Drie dagen na het uploaden van het filmpje, werd zijn zielloze lichaam gevonden.
http://www.metronieuws.nl(...)ge-blijkt-boze-vader
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:49 schreef DroogDok het volgende:
Onder de streep een hoop goedkeurende reacties
________________________________________________________________________________
Edit: Boven de streep ook.
Kan je dat niet aanpassen als admin?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:56 schreef yvonne het volgende:
Vader doodt boze pedo?
Ik zie niks boos aan die pedo, wel aan die vader.
Dit. Nu groeit dat kind op zonder vader.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:58 schreef BasEnAad het volgende:
Leuk voor dat meisje ook. Die pa gaat voor een hele lange tijd de bak in. Wat een sukkel is die pa.
Echt. Wat een mongool hè. Of bijvoorbeeld de politie in te schakelen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:56 schreef Inaithnir het volgende:
1) Moord is niet goed te praten, ook niet op pedofielen
2) Goeie vader ook, dat pedoman het nummer van z'n dochter heeft én dat hij hem niet blokkeert/laat blokkeren.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
Een paar flinke tikken uitdelen, kan ik nog wel volgen. Maar iemand dusdanig aftakelen dat hij eraan doodgaat, is op geen enkele manier ooit goed te praten. Hopelijk wordt deze vader strafrechtelijk vervolgd.
Inderdaad. Hopelijk wordt deze gewelddadige idioot zo snel mogelijk opgesloten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt. Wat een mongool hè. Of bijvoorbeeld de politie in te schakelen of wat dan ook.
Misselijkmakend gewoon.De mensen die het liken ook, bah.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
Een paar flinke tikken uitdelen, kan ik nog wel volgen. Maar iemand dusdanig aftakelen dat hij eraan doodgaat, is op geen enkele manier ooit goed te praten. Hopelijk wordt deze vader strafrechtelijk vervolgd.
yoloquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:49 schreef BasEnAad het volgende:
Zo leer je je facebook-'vrienden' wel kennen zeg. Een moord liken
In het ene deel van de wereld zegt men juigen, in het andere deel van de wereld zeggen we juichen. Apart ..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:04 schreef Ticootje het volgende:
In het ene deel van de wereld keuren we het voor eigen rechter spelen af, en in het andere deel van de wereld juigen we het toe. Apart..
1 baconhoofd deze manquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In het ene deel van de wereld zegt men juigen, in het andere deel van de wereld zeggen we juichen. Apart ..
Ene kant heb je Jihadisten, hier heb je taalnazi's...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In het ene deel van de wereld zegt men juigen, in het andere deel van de wereld zeggen we juichen. Apart ..
Begrijpelijk dat die vader ff door het lint ging.(bij familiedrama's brengt men wel regelmatig begrip op als iemand door het lint ging...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zag dit bericht voorbij komen op facebook omdat het geliket werd door bekenden.
Ik zit er niet mee als een pedo een pak rammel krijgt. Echter is deze man dus overleden zonder dat vaststaat of hij wel een echte pedo is. Hij had het meisje (nog) niet misbruikt.
Echt hè, kunnen die taalnazi's niet ergens heen waar die achterlijke cultuur van ze wel de norm is?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ene kant heb je Jihadisten, hier heb je taalnazi's...
idd, minderjarige meisjes kun je veel makkelijker contacteren via snapchatquote:
Deze man weet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
idd, minderjarige meisjes kun je veel makkelijker contacteren via snapchat
Wat bedoel je daar nou weer mee? Ik schrok gewoon van die verwonding.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je dacht genoeg is genoeg en hing een Wilders poster tegen het raam?
Ik schrok ook. Ik bedoel, je hebt dikke lippen, maar dit was buiten alle proporties.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee? Ik schrok gewoon van die verwonding.
Vond erg meevallen, die filmpjes van IS zijn veel schokkender.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik schrok ook. Ik bedoel, je hebt dikke lippen, maar dit was buiten alle proporties.
Hadden ze daar nog dikkere lippen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:57 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Vond erg meevallen, die filmpjes van IS zijn veel schokkender.
Weinig budget hè, zo'n bezorgde vader kan natuurlijk niet op tegen zo'n CIA bankrekening. Het is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:02 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Jullie hebben het over schokkende video en verwonding. Nou poehpoeh stelt geen klap voor man.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:50 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat die vader ff door het lint ging.(bij familiedrama's brengt men wel regelmatig begrip op als iemand door het lint ging...
Of had hij een taakstraf moeten krijgen van 200 uur?
Nu krijg je iig deze toestanden niet meer: een 75 jarige man die nog steeds, kleine kinderen seksueel misbruikt...
Bij een familiedrama heeft men over het algemeen wel begrip als er iemand door het lint is gegaan.
Kinderen kunnen er niet tegen als ze intiem betast worden door een volwassene...
Kinderen waar al vaker over de grenzen is gegaan kunnen anders reageren, maar van nature kan een kind er per definitie niet tegen.
Van die pittige Ria's.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:49 schreef BasEnAad het volgende:
Zo leer je je facebook-'vrienden' wel kennen zeg. Een moord liken
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Alsof het vermoorden van pedo 1 door een gestoorde tokkie invloed zou hebben op het gedrag van pedo 2 t/m zoveel.![]()
Eigenrichting.
Dié man kan iig geen kinderen meer misbruiken...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
"Nu krijg je iig deze toestanden niet meer"
Wel dus.
Misschien jou ook maar vermoorden dan, want dan kun jij ook geen kinderen meer misbruiken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:15 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Dié man kan iig geen kinderen meer misbruiken...
Dat zegt men in Rusland ook als men homo's in elkaar ramt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:15 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Dié man kan iig geen kinderen meer misbruiken...
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Misschien jou ook maar vermoorden dan, want dan kun jij ook geen kinderen meer misbruiken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Misschien jou ook maar vermoorden dan, want dan kun jij ook geen kinderen meer misbruiken.
kennelijk stelde t wel wat voor, hij is doodquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:02 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Jullie hebben het over schokkende video en verwonding. Nou poehpoeh stelt geen klap voor man.
Het betrof geen homo. en dit is niet topic: 'onrecht tegen homo's'.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat zegt men in Rusland ook als men homo's in elkaar ramt.
quote:Een vader heeft op harde wijze duidelijk gemaakt dat iedereen van zijn 11-jarige dochtertje moet afblijven.
Volgens Mirror poogde de 23-jarige man uit de Braziliaanse deelstaat Goiás al maandenlang contact te krijgen met het 11-jarige meisje. Via Whatsapp stuurde hij onder meer perverse plaatjes van zichzelf. Na maanden proberen kwam het dan uiteindelijk tot een afspraak. Het was echter niet het dochtertje, maar de vader die de pedofiel opwachtte.
...quote:Het was echter niet het dochtertje, maar de vader die de pedofiel opwachtte....
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:48 schreef Differ het volgende:
Het is natuurlijk niet goed te praten, maar ik begrijp die man wel.. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben.
Ik zei nergens dat de vader van het 11 jarig meisje de pedo die achter zijn dochtertje aanzat moest vermoorden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat je het begrijpt is prima. Dat je deze actie rechtvaardigt met de opmerking dat 'hij nu geen kinderen meer kan misbruiken' is echter om te kotsen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:02 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat de vader van het 11 jarig meisje de pedo die achter zijn dochtertje aanzat moest vermoorden.
Ik zei dat ik me wel kan voorstellen dat zo'n vader door het lint gaat en die pedo vermoord, nadat die pedo uit de Braziliaanse deelstaat Goiás al maandenlang poogde contact te krijgen met zijn 11-jarige dochtertje en via Whatsapp onder meer perverse plaatjes van zichzelf stuurde. .
En, na maanden proberen kwam het dan uiteindelijk tot een afspraak. Het was echter niet het dochtertje, maar de vader die de pedofiel opwachtte.![]()
![]()
En ik wel begrijp dat hij hem vermoorde omdat hij door (rechtvaardige) woede door het lint ging.
Dat is heel iets anders dat ik zei dat hij hem moest vermoorden.![]()
Al kan ik er idd even niet rouwig om zijn.![]()
.
Ik rechtvaardig de moord niet; ik kan me heel goed voorstellen dat de vader uit woede door het lint ging en de man vermoorde.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:05 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat je het begrijpt is prima. Dat je deze actie rechtvaardigt met de opmerking dat 'hij nu geen kinderen meer kan misbruiken' is echter om te kotsen.
Zoals ik al zei: als jij wordt vermoord is het feit dat je dan geen kinderen meer kan misbruiken ook een mooie bijkomstigheid.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:12 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Ik rechtvaardig de moord niet; ik kan me heel goed voorstellen dat de vader uit woede door het lint ging en de man vermoorde.
Ook rechtvaardig ik de actie niet, omdat het resultaat van die actie is, dat de pedo in zijn verdere leven geen andere kinderen kan molesteren.
De actie uit een opwelling van woede om die pedo te vermoorden is een begrijpelijke maar geen slimme zet.
Een mooie bijkomstigheid is wel, dat de pedo nu geen leed meer kan aanrichten bij andere onschuldige kinderen....elk misbruikt kind is er namelijk een teveel...
Hoe is dat gepast?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:28 schreef ems. het volgende:
Dat op internet zetten gaat wat ver maar de man een beetje martelen met een eventueel dood als gevolg lijkt me gepast.
Nouja, dat martelen is natuurlijk ook een stukje emotionaliteit. Op zich was de man dood maken afdoende geweest.quote:
Dat kan ik niet als ik dood ben, kinderen misbruiken nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: als jij wordt vermoord is het feit dat je dan geen kinderen meer kan misbruiken ook een mooie bijkomstigheid.
Dus het recht in eigen handen nemen en iemand vermoorden is helemaal prima, alleen omdat diegene foto's stuurde naar je 11-jarige dochter (wtf doet zij met een telefoon op die leeftijd, hoe komt zij überhaupt aan zijn nummer, waarom blokkeer je die gast niet, waarom geef je hem niet aan bij de politie etc?). Beetje rare actie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, dat martelen is natuurlijk ook een stukje emotionaliteit. Op zich was de man dood maken afdoende geweest.
Hij stuurde niet alleen foto's, hij was duidelijk van plan met haar af te spreken en vieze dingen te doen, anders was de beste pedo nooit gepakt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus het recht in eigen handen nemen en iemand vermoorden is helemaal prima, alleen omdat diegene foto's stuurde naar je 11-jarige dochter (wtf doet zij met een telefoon op die leeftijd, hoe komt zij überhaupt aan zijn nummer, waarom blokkeer je die gast niet, waarom geef je hem niet aan bij de politie etc?). Beetje rare actie.
Om exact dezelfde reden dat jij het een mooie bijkomstigheid vindt bij het slachtoffer in deze zaak.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:36 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Dat kan ik niet als ik dood ben, kinderen misbruiken nee.
Het ontgaat mij even helemaal, waarom jij dat een mooie bijkomstigheid vindt?
Maar je kunt er wel mee beginnen, tenzij je dood bent.quote:Iets wat iemand niet doet tijdens zijn leven kan hij niet, niet méér doen als hij dood is namelijk, want iets wat je niet doet, daar kan je ook niet mee stoppen. Je kan ook niet stoppen met roken als je niet rookt namelijk.
Ik heb geen idee of jij dat doet en insinueer dan ook helemaal niets.quote:O ja wacht, dit is een verkapte beschuldiging van jou dat insinueert dat ik kinderen zou misbruiken.![]()
quote:Iemand die tegen het misbruik van kinderen is, misbruikt natuurlijk zelf geen kinderen.
Het enige nadeel is dat de vader die voor zijn elf jarig kind opkwam en het beschermde(daarbij helaas door het lint ging), misschien moet zitten dat is minder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, dat martelen is natuurlijk ook een stukje emotionaliteit. Op zich was de man dood maken afdoende geweest.
Die man moet waarschijnlijk de cel in (geen idee trouwens) en is dat meisje haar vader ook dus kwijt. Ja, inderdaad iemand vermoorden is de beste oplossing!quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Hij stuurde niet alleen foto's, hij was duidelijk van plan met haar af te spreken en vieze dingen te doen, anders was de beste pedo nooit gepakt.
En ach, politie gooit hem toch alleen maar in de bak voor een korte periode. Nu is de gemeenschap alvast van die vervelende meneer af en dat scheelt weer geld maar vooral kopzorgen.
Klopt, de wet is een beetje maf en vaak contraproductief.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die man moet waarschijnlijk de cel in (geen idee trouwens) en is dat meisje haar vader ook dus kwijt. Ja, inderdaad iemand vermoorden is de beste oplossing!
Dat het een ziekte is maakt niets uit, natuurlijk. Z'n grootste fout is niet de moord maar z'n ijdelheid.quote:Pedofilie is een ziekte, en daarnaast is het iets anders dan pedoseksueel zijn. Maar goed, moord is het beste ja in zulke situaties.
![]()
Ik kan er niet mee beginnen. Iets waar ik een grondige hekel aan heb, verwerpelijk vind, daar kan ik niet aan beginnen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar je kunt er wel mee beginnen, tenzij je dood bent.
Doe eens even onder je steen vandaan kruipen.
Hoezo dan? Zit je in een rolstoel en ben je blind?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:00 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee beginnen. Iets waar ik een grondige hekel aan heb, verwerpelijk vind, daar kan ik niet aan beginnen.![]()
Dergelijk onzin uitspraken impliceren toch iets anders.quote:En ik kan niet onder een steen vandaan komen, als ik er niet onder zit.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het fijn dat dit soort figuren aangepakt wordt. Kan er niet wakker van liggen.
Waar halen jullie vandaan dat het slachtoffer zeker weten een pedo is?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:50 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat die vader ff door het lint ging.(bij familiedrama's brengt men wel regelmatig begrip op als iemand door het lint ging...
Of had hij een taakstraf moeten krijgen van 200 uur?
Nu krijg je iig deze toestanden niet meer: een 75 jarige man die nog steeds, kleine kinderen seksueel misbruikt...
Bij een familiedrama heeft men over het algemeen wel begrip als er iemand door het lint is gegaan.
Kinderen kunnen er niet tegen als ze intiem betast worden door een volwassene...
Kinderen waar al vaker over de grenzen is gegaan kunnen anders reageren, maar van nature kan een kind er per definitie niet tegen.
onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus het recht in eigen handen nemen en iemand vermoorden is helemaal prima, alleen omdat diegene foto's stuurde naar je 11-jarige dochter ( wtf doet zij met een telefoon op die leeftijd, hoe komt zij überhaupt aan zijn nummer, waarom blokkeer je die gast niet, waarom geef je hem niet aan bij de politie etc?). Beetje rare actie.
Oh ja deze generatie kan niet meer zonder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan?
Het is wel redelijk apart als je op die leeftijd geen telefoon hebt hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja deze generatie kan niet meer zonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |