Hoe is dat gepast?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:28 schreef ems. het volgende:
Dat op internet zetten gaat wat ver maar de man een beetje martelen met een eventueel dood als gevolg lijkt me gepast.
Nouja, dat martelen is natuurlijk ook een stukje emotionaliteit. Op zich was de man dood maken afdoende geweest.quote:
Dat kan ik niet als ik dood ben, kinderen misbruiken nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: als jij wordt vermoord is het feit dat je dan geen kinderen meer kan misbruiken ook een mooie bijkomstigheid.
Dus het recht in eigen handen nemen en iemand vermoorden is helemaal prima, alleen omdat diegene foto's stuurde naar je 11-jarige dochter (wtf doet zij met een telefoon op die leeftijd, hoe komt zij überhaupt aan zijn nummer, waarom blokkeer je die gast niet, waarom geef je hem niet aan bij de politie etc?). Beetje rare actie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, dat martelen is natuurlijk ook een stukje emotionaliteit. Op zich was de man dood maken afdoende geweest.
Hij stuurde niet alleen foto's, hij was duidelijk van plan met haar af te spreken en vieze dingen te doen, anders was de beste pedo nooit gepakt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus het recht in eigen handen nemen en iemand vermoorden is helemaal prima, alleen omdat diegene foto's stuurde naar je 11-jarige dochter (wtf doet zij met een telefoon op die leeftijd, hoe komt zij überhaupt aan zijn nummer, waarom blokkeer je die gast niet, waarom geef je hem niet aan bij de politie etc?). Beetje rare actie.
Om exact dezelfde reden dat jij het een mooie bijkomstigheid vindt bij het slachtoffer in deze zaak.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:36 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Dat kan ik niet als ik dood ben, kinderen misbruiken nee.
Het ontgaat mij even helemaal, waarom jij dat een mooie bijkomstigheid vindt?
Maar je kunt er wel mee beginnen, tenzij je dood bent.quote:Iets wat iemand niet doet tijdens zijn leven kan hij niet, niet méér doen als hij dood is namelijk, want iets wat je niet doet, daar kan je ook niet mee stoppen. Je kan ook niet stoppen met roken als je niet rookt namelijk.
Ik heb geen idee of jij dat doet en insinueer dan ook helemaal niets.quote:O ja wacht, dit is een verkapte beschuldiging van jou dat insinueert dat ik kinderen zou misbruiken.![]()
quote:Iemand die tegen het misbruik van kinderen is, misbruikt natuurlijk zelf geen kinderen.
Het enige nadeel is dat de vader die voor zijn elf jarig kind opkwam en het beschermde(daarbij helaas door het lint ging), misschien moet zitten dat is minder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, dat martelen is natuurlijk ook een stukje emotionaliteit. Op zich was de man dood maken afdoende geweest.
Die man moet waarschijnlijk de cel in (geen idee trouwens) en is dat meisje haar vader ook dus kwijt. Ja, inderdaad iemand vermoorden is de beste oplossing!quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Hij stuurde niet alleen foto's, hij was duidelijk van plan met haar af te spreken en vieze dingen te doen, anders was de beste pedo nooit gepakt.
En ach, politie gooit hem toch alleen maar in de bak voor een korte periode. Nu is de gemeenschap alvast van die vervelende meneer af en dat scheelt weer geld maar vooral kopzorgen.
Klopt, de wet is een beetje maf en vaak contraproductief.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die man moet waarschijnlijk de cel in (geen idee trouwens) en is dat meisje haar vader ook dus kwijt. Ja, inderdaad iemand vermoorden is de beste oplossing!
Dat het een ziekte is maakt niets uit, natuurlijk. Z'n grootste fout is niet de moord maar z'n ijdelheid.quote:Pedofilie is een ziekte, en daarnaast is het iets anders dan pedoseksueel zijn. Maar goed, moord is het beste ja in zulke situaties.
![]()
Ik kan er niet mee beginnen. Iets waar ik een grondige hekel aan heb, verwerpelijk vind, daar kan ik niet aan beginnen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar je kunt er wel mee beginnen, tenzij je dood bent.
Doe eens even onder je steen vandaan kruipen.
Hoezo dan? Zit je in een rolstoel en ben je blind?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:00 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee beginnen. Iets waar ik een grondige hekel aan heb, verwerpelijk vind, daar kan ik niet aan beginnen.![]()
Dergelijk onzin uitspraken impliceren toch iets anders.quote:En ik kan niet onder een steen vandaan komen, als ik er niet onder zit.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het fijn dat dit soort figuren aangepakt wordt. Kan er niet wakker van liggen.
Waar halen jullie vandaan dat het slachtoffer zeker weten een pedo is?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:50 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat die vader ff door het lint ging.(bij familiedrama's brengt men wel regelmatig begrip op als iemand door het lint ging...
Of had hij een taakstraf moeten krijgen van 200 uur?
Nu krijg je iig deze toestanden niet meer: een 75 jarige man die nog steeds, kleine kinderen seksueel misbruikt...
Bij een familiedrama heeft men over het algemeen wel begrip als er iemand door het lint is gegaan.
Kinderen kunnen er niet tegen als ze intiem betast worden door een volwassene...
Kinderen waar al vaker over de grenzen is gegaan kunnen anders reageren, maar van nature kan een kind er per definitie niet tegen.
onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus het recht in eigen handen nemen en iemand vermoorden is helemaal prima, alleen omdat diegene foto's stuurde naar je 11-jarige dochter ( wtf doet zij met een telefoon op die leeftijd, hoe komt zij überhaupt aan zijn nummer, waarom blokkeer je die gast niet, waarom geef je hem niet aan bij de politie etc?). Beetje rare actie.
Oh ja deze generatie kan niet meer zonder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan?
Het is wel redelijk apart als je op die leeftijd geen telefoon hebt hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja deze generatie kan niet meer zonder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |