Yeah right.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:53 schreef Strani het volgende:
Maar, de politiek kennende, worden de vervangers van Opstelten en Teeven gewoon Teeven (als minister) en Opstelten (als staatssecretaris).
Je bent 15!quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
Chips erbij gepakt, laat de persco maar beginnen
Of werd hij door zijn Ambtenaren niet goed ingelicht? Het is al decennia een puinhoop bij justitie en iedere minister die het wil aanpakken sneuveld vroeger of later.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen tegen de tweede kamer
Gaat nooit wat mee gebeuren.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef mynameisearl het volgende:
Even reageren met Kloon (ja ik zit op op een VPN), in 1994-1998 zat ik in de bak met veel figuren die betrokken waren in deze affaire, er is nog veel meer bewijs tegen deze mensen. Gedoe met geld is nog wel het allerminste.
Stap eens naar de media.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef mynameisearl het volgende:
Even reageren met Kloon (ja ik zit op op een VPN), in 1994-1998 zat ik in de bak met veel figuren die betrokken waren in deze affaire, er is nog veel meer bewijs tegen deze mensen. Gedoe met geld is nog wel het allerminste.
Idd.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:55 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Dat zal het vertrouwen van de burgers terugwinnen
[ afbeelding ]
Hij heeft er in een eerder stadium de Kamer verkeerd over geinformeerd. Hij beweerde dat het bonnetje er niet was en dat het om een veel lager bedrag ging.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:52 schreef Nammie het volgende:
Maar wat heeft Opstelten te maken met iets uit 2001.... Of is dit een hele achterlijke vraag.
Was ook niet serieus bedoeld manquote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Yeah right.
Ze zijn beide te beschadigd om dat te laten gebeuren.
Was je hun prison bitch?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef mynameisearl het volgende:
Daarvoor hadden ze idd ook al LANG weggemoeten jaquote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het was beter geweest als ze waren opgestapt vanwege hun drugsbeleid, maar weg is weg.
Hij was het bonnetje kwijt terwijl een stek journalisten het "zo" boven water hebben gekregen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of werd hij door zijn Ambtenaren niet goed ingelicht? Het is al decennia een puinhoop bij justitie en iedere minister die het wil aanpakken sneuveld vroeger of later.
twitter:RTLnieuws twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:56:15De#persconferentie van #Opstelten en #Teeven is zo LIVE te volgen via http://t.co/HNRH6XoKjf reageer retweet
Ow.quote:
Jammer? Tsja tis wat je jammer vindtquote:Op maandag 9 maart 2015 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Opvallend dat ze vertrekken. Met name voor Opstelten ook jammer dat zijn loopbaan zo afloopt. Benieuwd of de VVD nu inderdaad kamerlid Ard van der Steur naar voren schuift als nieuwe minister. Maar goed... ze zullen zelfs twee bewindslieden moeten zoeken.
Maar misschien dacht hij echt zeker te weten dat het bonnetje er niet was ofzo. Ik zeg maar wat.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij heeft er in een eerder stadium de Kamer verkeerd over geinformeerd. Hij beweerde dat het bonnetje er niet was en dat het om een veel lager bedrag ging.
Als een andere minister dat had gedaan en Opstelten had er net een jaar gezeten en had alles gedaan om de zaak opgehelderd te krijgen dan had ie zich waarschijnlijk nog wel kunnen redden. Nu niet meer. Kamer verkeerd informeren is een doodzonde.
Daar geloof ik niks van.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of werd hij door zijn Ambtenaren niet goed ingelicht? Het is al decennia een puinhoop bij justitie en iedere minister die het wil aanpakken sneuveld vroeger of later.
Op Nederland 2 nieuwsuurquote:
Hoe heette zoiets ook alweer? Een.. doosverw....quote:Op maandag 9 maart 2015 21:56 schreef eight het volgende:
Hopelijk worden die 2 meteen de bajes ingeflikkerd of nog beter: geëxecuteerd. We kunnen toch wel voor een keertje een uitzondering maken.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef PizzaMizza het volgende:
Ja, zij moeten wel opstappen en Nederlandse media besteedt daar wel aandacht aan maar als de Zionisten 7 miljoen onschuldige Palestijnen vermoorden horen we de media niet.
De media is achterbaks
Eerst 4.7miljoen terug betalen en daarna exceturenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:56 schreef eight het volgende:
Hopelijk worden die 2 meteen de bajes ingeflikkerd of nog beter: geëxecuteerd. We kunnen toch wel voor een keertje een uitzondering maken.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoe heette zoiets ook alweer? Een.. doosverw....
Om nou de Nederlandse regering te laten opstappen wegens zionisten is ook weer zo iets hè.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef PizzaMizza het volgende:
Ja, zij moeten wel opstappen en Nederlandse media besteedt daar wel aandacht aan maar als de Zionisten 7 miljoen onschuldige Palestijnen vermoorden horen we de media niet.
De media is achterbaks
[ afbeelding ]
Slim, denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:58 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, hou het zelf wel als materiaal voor onderhandeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |