Ik denk inderdaad ook niet dat het beleid snel zal wijzigen. Maar eigenwijzer dan Teeven en Opstelten kan de nieuwe bewindsman bijna niet zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Het volk jubelt, maar de maatregelen blijven staan, Machiavellie schreef daar 500 jaar geleden al over hoe gemakkelijk je het volk tevreden stelt door een vazal te offeren. Ministerie van Justitie zal nog heeeel lang een puinzooi blijven
open een topicquote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef PizzaMizza het volgende:
Ja, zij moeten wel opstappen en Nederlandse media besteedt daar wel aandacht aan maar als de Zionisten 7 miljoen onschuldige Palestijnen vermoorden horen we de media niet.
De media is achterbaks
[ afbeelding ]
Misschien ben je wel gewoon van die kant, kan toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:59 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
[..]
Ja, met 2 meter en 110 kg ben ik daar een goed slachtoffer voor.
Oh nee? Dus 5 miljoen euro is belangrijker dan Palestijnse kinderen? Nederland slacht indirect Palestijnse kinderen af en jij doet alsof 't er niks me ete maken heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Om nou de Nederlandse regering te laten opstappen wegens zionisten is ook weer zo iets hè.
Ja echt prima inderdaad. Grootste bedreiging voor de rechtsstaat/orde in jaren en ze staan erbij en kijken ernaar. Jarenlang.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef Arcee het volgende:
Prima kerel die Opstelten, maar als minister weinig indrukwekkend. Mooi dat-ie opstapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |