Ton Elias en Halve Zoolstra.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:50 schreef Fossieltje het volgende:
Ik weet niet wie hen wil vervangen, nu de verkiezingen zo dichtbij zijn.
Verkiezingen zijn in 2017quote:Op maandag 9 maart 2015 21:50 schreef Fossieltje het volgende:
Ik zie liever Bussemaker oprotten. Die seksist heeft al genoeg schade aangericht.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:49 schreef NotYou het volgende:
Nu de secretaresse nog van defensie af. Een kut kwalificeert je niet! Serieuze dreiging(en), serieus bewindspersoon. ASAP.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:50 schreef Fossieltje het volgende:
VVD regelt gewoon vervangers.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Fantastisch nieuws!
Betekent dit tevens dat het kabinet valt of staat het de VVD vrij om 2 nieuwe bewindslieden naar voren te schuiven?
De debiel die is het hele onderwijs systeem naar de tiefus geholpen heeft met faalende plannen.quote:
Ministeriėle verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:52 schreef Nammie het volgende:
Maar wat heeft Opstelten te maken met iets uit 2001.... Of is dit een hele achterlijke vraag.
Ja en nee.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:52 schreef Nammie het volgende:
Maar wat heeft Opstelten te maken met iets uit 2001.... Of is dit een hele achterlijke vraag.
Hij heeft er over gejokt.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:52 schreef Nammie het volgende:
Dat laatste, maar zien hoe de coalitiepartner reageert wat betreft dat eerstequote:Op maandag 9 maart 2015 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Fantastisch nieuws!
Betekent dit tevens dat het kabinet valt of staat het de VVD vrij om 2 nieuwe bewindslieden naar voren te schuiven?
Prima, alles beter dan Teeven en Opstelten.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
VVD regelt gewoon vervangers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |