Hij heeft gelogen tegen de tweede kamerquote:Op maandag 9 maart 2015 21:52 schreef Nammie het volgende:
Maar wat heeft Opstelten te maken met iets uit 2001.... Of is dit een hele achterlijke vraag.
Iets met ministeriele verantwoording, maar destijds was korthals minister, dus het blijft binnen de partij.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:52 schreef Nammie het volgende:
Maar wat heeft Opstelten te maken met iets uit 2001.... Of is dit een hele achterlijke vraag.
Eindelijk geen bananenrepubliek meerquote:Op maandag 9 maart 2015 21:46 schreef pfaf het volgende:
Hoogtepunt uit de Nederlandse na-oorlogse politieke geschiedenis!
Dat hoop ik ook ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:52 schreef BasEnAad het volgende:
Grote overwinning voor rechtstaat en vrijheid en burgerrechten in Nederland.
Nu alleen afwachten wat voor viezerik we ervoor terugkrijgen.
Niet vaak dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:42 schreef Confetti het volgende:
EN vervolgen en in de cel laten wegrotten.
twitter:NormaleMensen twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 08:39:13Opstelten legt bon onder het kabinet. reageer retweet
Ministerieel verantwoordelijkheid en hij heeft er vermoedelijk opzettelijk over gelogen in de Tweede Kamer.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:52 schreef Nammie het volgende:
En dat is een politieke doodzonde.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen tegen de tweede kamer
Hij was vorig jaar als minister de eindverantwoordelijke en heeft toen (bewust blijkt ook nog) de kamer voorgelogen en Teeven de hand boven zijn hoofd gehouden.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:52 schreef Nammie het volgende:
Ivo is een jihadist.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:53 schreef µ het volgende:
twitter:NormaleMensen twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 08:39:13Opstelten legt bon onder het kabinet. reageer retweet
Yeah right.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:53 schreef Strani het volgende:
Maar, de politiek kennende, worden de vervangers van Opstelten en Teeven gewoon Teeven (als minister) en Opstelten (als staatssecretaris).
Je bent 15!quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
Chips erbij gepakt, laat de persco maar beginnen
Of werd hij door zijn Ambtenaren niet goed ingelicht? Het is al decennia een puinhoop bij justitie en iedere minister die het wil aanpakken sneuveld vroeger of later.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen tegen de tweede kamer
Gaat nooit wat mee gebeuren.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef mynameisearl het volgende:
Even reageren met Kloon (ja ik zit op op een VPN), in 1994-1998 zat ik in de bak met veel figuren die betrokken waren in deze affaire, er is nog veel meer bewijs tegen deze mensen. Gedoe met geld is nog wel het allerminste.
Stap eens naar de media.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef mynameisearl het volgende:
Even reageren met Kloon (ja ik zit op op een VPN), in 1994-1998 zat ik in de bak met veel figuren die betrokken waren in deze affaire, er is nog veel meer bewijs tegen deze mensen. Gedoe met geld is nog wel het allerminste.
Idd.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:55 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Dat zal het vertrouwen van de burgers terugwinnen
[ afbeelding ]
Hij heeft er in een eerder stadium de Kamer verkeerd over geinformeerd. Hij beweerde dat het bonnetje er niet was en dat het om een veel lager bedrag ging.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:52 schreef Nammie het volgende:
Was ook niet serieus bedoeld manquote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Yeah right.
Ze zijn beide te beschadigd om dat te laten gebeuren.
Was je hun prison bitch?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef mynameisearl het volgende:
Daarvoor hadden ze idd ook al LANG weggemoeten jaquote:Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het was beter geweest als ze waren opgestapt vanwege hun drugsbeleid, maar weg is weg.
Hij was het bonnetje kwijt terwijl een stek journalisten het "zo" boven water hebben gekregen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of werd hij door zijn Ambtenaren niet goed ingelicht? Het is al decennia een puinhoop bij justitie en iedere minister die het wil aanpakken sneuveld vroeger of later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |