Of Tallon Griekspoor.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:51 schreef franklop het volgende:
Zou natuurlijk wel geniaal zijn als Huta Galung dan wint van Federer ofzo
quote:allon Griekspoor en Tim van Rijthoven. Kent Stan Wawrinka de namen van de twee Nederlandse Davis Cup-debutanten die hij deze week in Genève treft? "Eh, nee."
Wawrinka gaf vandaag een persconferentie om vooruit te blikken op het play-off-duel met Nederland voor een plaats in de wereldgroep. Roger Federer, die andere Zwitserse topper, was vanwege zijn verloren US Open-finale van gisterennacht nog niet van de partij.
Ik moet nog een wedstrijd in de Davis Cup spelen om me te kwalificeren voor de Spelen.
Stan Wawrinka
Verbazing
Zwitserland is de torenhoge favoriet door de aanwezigheid van Wawrinka en Federer, maar helemaal door de afwezigheid van Robin Haase, Igor Sijsling en Jean-Julien Rojer bij Nederland. Haase kiest ervoor om toernooien te spelen om zijn ranking te verbeteren en de andere twee zeggen niet fit genoeg te zijn.
"Ik ben verbaasd dat Haase er niet bij is", aldus Wawrinka, die verder weinig kwijt wilde over het Nederlandse team. "We moeten ervoor zorgen dat Zwitserland in de wereldgroep blijft."
Roger Federer en Stan Wawrinka speelden tegen elkaar op de US Open AFP
Prioriteit
Wawrinka verloor bij de US Open in de halve finale van Federer. "Ik heb al wel weer wat kracht- en conditietraining gedaan en woensdag ga ik met de bal aan de slag. Ook al is dat niet altijd gemakkelijk door het tijdverschil, we zijn er wel aan gewend in de aaneenschakeling van toernooien."
In maart ontbrak Wawrinka en dat is mede de reden waarom van België werd verloren en nu een play-off met Oranje nodig is. Die stond al wel in zijn agenda.
"Ik moet nog een wedstrijd in de Davis Cup spelen om me te kwalificeren voor de Spelen. Maar ook als dat niet het geval was geweest, dan nog had dit duel voor mij prioriteit gehad."
Duh, wie wel?quote:Tallon Griekspoor en Tim van Rijthoven. Kent Stan Wawrinka de namen van de twee Nederlandse Davis Cup-debutanten die hij deze week in Genève treft? "Eh, nee."
Sport1quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:33 schreef Federer-fan het volgende:
Hier het speelschema voor Zwitserland-Nederland. Het begint om 13.00 u. Maar is het te zien op de NOS? Op http://nos.nl/uitzendingen/ staat alleen helemaal geen programmaoverzicht - alles staat er op thema gerangschikt, erg onoverzichtelijk.
Dus je kunt het nergens kijken zonder aanvullend abonnement? Waardeloos zeg. Ik heb alleen FOX.quote:
Volgens mij komt er op http://www.knltb.nl nog wel een linkje naar hun Tennis TVquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dus je kunt het nergens kijken zonder aanvullend abonnement? Waardeloos zeg. Ik heb alleen FOX.
dat is al jaren zo met DC..quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dus je kunt het nergens kijken zonder aanvullend abonnement? Waardeloos zeg. Ik heb alleen FOX.
Ik heb nu ook maar een abonnement op Sport 1 genomen.quote:
twitter:Stephane_Combe twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 14:06:37Le tweener du jour vous est offert par #DeBakker. #DavisCup http://t.co/PRvVMJorVe reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:50 schreef BobW het volgende:
En deze tweener:twitter:Stephane_Combe twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 14:06:37Le tweener du jour vous est offert par #DeBakker. #DavisCup http://t.co/PRvVMJorVe reageer retweet
De slechtste halve finale lineup allertijden geloof ik. Goffin en Murray de beste spelers, en dat met alleen maar brakke teamgenotenquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:45 schreef Szura het volgende:
Belgie en GB op 1-0 dus. Zou een finale zijn zeg.
Die Argentijnen hebben ook weleens beter materiaal opgesteldquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
De slechtste halve finale lineup allertijden geloof ik. Goffin en Murray de beste spelers, en dat met alleen maar brakke teamgenoten
Nicequote:Op vrijdag 18 september 2015 15:24 schreef Norrage het volgende:
Thiemooow zou Thiemooow niet zijn als hij dit niet zou weggeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |