quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:27 schreef houdjemond het volgende:
Dat restaurant kan je vergeten. Viesnessa.
Ja ze zijn aan het skypen op de radioquote:Op zondag 8 maart 2015 03:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is nog geeneens de sc. Luisteren jullie daar nu naar?
Als je er kunstzinnige beelden bij zou monteren had je wel een goeie filmhuis film.quote:
Welkom terugquote:
Wie ben jij? Vechten jonguh?quote:Op zondag 8 maart 2015 03:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rot op naar je eigen topic dan! Wij zijn ONZ wij zijn de beste!
Je kunt ook met je telefoon skypenquote:Op zondag 8 maart 2015 03:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb al eerder gezegd, ik wacht even op het adapterkabeltje voor m'n mic.
Poezeligdingquote:Op zondag 8 maart 2015 03:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb hem nu aanstaan. Wie hoor ik nu?
Dit is prima haarquote:Op zondag 8 maart 2015 03:15 schreef DeZwabber het volgende:
Haar is hetzelfde, misschien iets netter nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 8 maart 2015 03:18 schreef LompeHork het volgende:
Pitten, LV ligt KO op de bank, ondertussen, trusten![]()
oneluv alles.
QFTquote:Op zondag 8 maart 2015 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inmiddels al half aangevroten door de katten.
Dit zou zomaar een goed idee voor een show kunnen zijnquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 03:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een goed idee voor een show kunnen zijn...
\ohja en dan lekker truttig met recepten enzoquote:Op zondag 8 maart 2015 03:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien een idee voor volgend jaar: Huishoudbeursradio
Kun jij grunten?quote:Op zondag 8 maart 2015 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet even gaan oefenen op een verschrikkelijke stem voor volgende week geloof ik.
Jouw stem is leuk. Warm.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet even gaan oefenen op een verschrikkelijke stem voor volgende week geloof ik.
Whyquote:Op zondag 8 maart 2015 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat je dat niet kunt verpestenquote:Op zondag 8 maart 2015 03:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om de dromen van iedereen die net op mijn haar zat te soppen uiteen te doen spatten.
Ik ga slapen... maarrrrrrrrrr vrijdag de 13e ben ik er weerquote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Dus alle radiosterren zijn hier aanwezig. Grappig.
Als je nog PVV zendtijd zoek kun je het even vragen aan de eindbaas?quote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Te laat.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om de dromen van iedereen die net op mijn haar zat te soppen uiteen te doen spatten.
Hahaha, nee.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een goed idee voor een show kunnen zijn...
Ga je zolang slapenquote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga slapen... maarrrrrrrrrr vrijdag de 13e ben ik er weer
Niet nodig. Die andere partijen draaien hun eigen nek om.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je nog PVV zendtijd zoek kun je het even vragen aan de eindbaas?
Maak je toch nog wat mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
#Opzij radioquote:
Wat voor muziek draai je?quote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga slapen... maarrrrrrrrrr vrijdag de 13e ben ik er weer
Aanrechtradio.quote:
Dolle mina radioquote:
Nee, maar dan kan ik wel en kookprogramma doen.quote:
Ik wil met Matador ook een kookprogramma doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan ik wel en kookprogramma doen.
quote:Op zondag 8 maart 2015 03:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil met Matador ook een kookprogramma doen.
Of een cokeprogramma.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan vraag je maar een plaatje aanquote:Op zondag 8 maart 2015 03:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Naar die housebagger kan ik echt niet luisteren.
Jij bent ook wereldberoemd hè.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:43 schreef Joezi het volgende:
Lusten jullie geen kwark? Is heel gezond hoor, vooral linksdraaiende
quote:Op zondag 8 maart 2015 03:46 schreef DeZwabber het volgende:
Omdat ik zielig en alleen ben en geen echte vrienden heb.
Wrom?quote:Op zondag 8 maart 2015 03:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zelfs met radio luisteren loop je achter?
Neen!quote:Op zondag 8 maart 2015 04:03 schreef DeZwabber het volgende:
Vinyl, een nutteloze terugkomst of niet?
Meest gevraagde vraag van de avondquote:
25,26,27quote:
Mooi weer morgen.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:13 schreef Uccie het volgende:
Nou tot morgenavond, denk dat ik pas 14u wakker ben
Nee, niet in deze vorm. Maar in de OP staat een link naar ons rooster, daar kun je ook zien of er iets gepland staat.quote:
Zal eens kijken.quote:Op zondag 8 maart 2015 04:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, niet in deze vorm. Maar in de OP staat een link naar ons rooster, daar kun je ook zien of er iets gepland staat.
En nu ga ik slapen
Koken.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een hoopquote:
Same herequote:Op zondag 8 maart 2015 10:06 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen. Er is nog chaos, maar dan in mijn hoofd
Geen last van gehad, heb heeeeeerlijk geslapen.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:16 schreef Uccie het volgende:
Denk je lekker uit te slapen, gaan de bovenburen keihard muziek draaien om half 10.
Ik ook, maar wat kort.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen last van gehad, heb heeeeeerlijk geslapen.
Ik was na de uitzending in slaap gevallen, om rond een uur of acht weer wakker te worden. Toen maar even computer en licht uit gedaan, en nog een beetje geslapen.quote:
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:12 schreef Fokker89 het volgende:
kankerhond is trouwens 1 woord http://www.spatiegebruik.nl/
Neh, iedereen is brak.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:50 schreef remi1986 het volgende:
goedenavond mensen
gaat hier nog wat gebeuren vanavond?
Geen idee eigenlijkquote:
Ik zou een lokquote doen, komen ze vast op afquote:Op zondag 8 maart 2015 18:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wilde al zeggen ... gewoon doorgaan toch?
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou een lokquote doen, komen ze vast op af
quote:
quote:
quote:
zoiets?quote:
Ik was er al hoorquote:
Nog niet, maar er is vast wel iemand zover te krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:04 schreef remi1986 het volgende:
maar goed er staat niks op het menu vanavond?
Hoi Remiquote:
Is wel makkelijk onthouden.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:06 schreef Kally het volgende:
Ik kijk een film met Seth Rogan als Seth Rogan
Ze spelen allemaal zichzelf. Met een housewarming feest bij Billy Franco waar dan van alles gebeurt. Ik heb nog niet gelachenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal zichzelf. Met een housewarming feest bij Billy Franco waar dan van alles gebeurt. Ik heb nog niet gelachen
Speelt Seth Rogen ooit iemand anders dan Seth Rogen?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:06 schreef Kally het volgende:
Ik kijk een film met Seth Rogan als Seth Rogan
Ow wacht het is James Francoquote:
Nope, maar nu heet hij ook zo in de filmquote:Op zondag 8 maart 2015 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Speelt Seth Rogen ooit iemand anders dan Seth Rogen?
Dit.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
Ik werd gelokt...maar ik ga niet draaien vanavond
quote:
quote:
ERMERGERDquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:10 schreef Fokker89 het volgende:
Dit is nog goede muziek ookje verwacht het niet, je ver wacht het niet!
Dat de muziek is goed gekeurd door de meesterquote:
Het is je ook geraaiequote:Op woensdag 11 maart 2015 03:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat de muziek is goed gekeurd door de meester
ok, bedankt Hansquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:21 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga mijn muziekmapje wel even bijwerken morgenIk heb toch niks beters te doen
.
Graag gedaan Keesquote:
Moet ik je dienst overnemen?quote:
Ging niet helemaal goed, mijn playlist in sam was niet helemaal gelijk met wat er nog op mijn pc stondquote:
Hoelaat?quote:
Sam is dan ook niet helemaal lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ging niet helemaal goed, mijn playlist in sam was niet helemaal gelijk met wat er nog op mijn pc stond
dan moet ik over 2 uurtjes opquote:
Komt plukdester nog terug ooitquote:
De tijd zal het leren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Komt plukdester nog terug ooit?
Ik hoop dat de tijd hardleers isquote:
ik hoop het nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik hoop dat de tijd hardleers is
Wat is er voorgevallen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik hoop dat de tijd hardleers is
Nieuwe DJ ging laatst proefdraaien maar het was nog erger dan fylax fridayquote:
Alsof jij FF hebt meegemaaktquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nieuwe DJ ging laatst proefdraaien maar het was nog erger dan fylax friday
Ga toch fietsen manquote:
Timboektoequote:
Ik dacht dat Fylax Friday wel oké was.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Was het ook welquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fylax Friday wel oké was.
Denk dat de negatieve associatie met FF voornamelijk kwam door het irritante gespam over het godganse forum door hem.quote:
Daar ging het inderdaad helemaal mis.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Prima dj wel die Fylax. Zolang niemand de feesthoedjes e.d uit de kast moet halen, is het prima te doen.
Jij hebt nog nooit naar FF geluisterdquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Was het ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fylax Friday wel oké was.
OKEquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:52 schreef hoink581 het volgende:
MORGEN GEEN DATINGSHOW, MAAR EEN SPECIALE QUIZ. IK ZOEK ALVAST KANDIDATEN ALS INBELLER.
http://gutterfm.nl/Home.phpquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA IK MOET GEWOON EVEN DE AANDACHT HEBBEN.
kandidaat meldt zichquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:52 schreef hoink581 het volgende:
MORGEN GEEN DATINGSHOW, MAAR EEN SPECIALE QUIZ. IK ZOEK ALVAST KANDIDATEN ALS INBELLER.
je mag mij trouwens ook wel inschrijven, want ik moet dat kotertje van een fylax natuurlijk wel even verslaan.quote:
Ik schrijf het op.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
je mag mij trouwens ook wel inschrijven, want ik moet dat kotertje van een fylax natuurlijk wel even verslaan.
JA LEUK HEB JE AL GENOEG MENSEN!?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:52 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb er nu 3. Met jou inclusief. Ik zou nog meer mensen, liefste een aantal die nog niet hebben gesproken.quote:
Ik ga uccie wel even hosselen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3. Met jou inclusief. Ik zou nog meer mensen, liefste een aantal die nog niet hebben gesproken.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3. Met jou inclusief. Ik zou nog meer mensen, liefste een aantal die nog niet hebben gesproken.
quote:
Ik weet niet of ik op tijd thuis ben.quote:
Half 10?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik op tijd thuis ben.
Oh half 10 zou wel kunnen lukken. Ik moet even met mijn moeder de stad in, maar winkels gaan 21u dicht. Onder voorbehoud dan. Als er andere kandidaten zijn sta ik mijn plek af.quote:
Of Kally?quote:
Mensen die een gezinquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is altijd afwachten, die heeft het ook druk met werk en gezin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mensen die een gezin...
MensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een leven hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |