quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:27 schreef houdjemond het volgende:
Dat restaurant kan je vergeten. Viesnessa.
Ja ze zijn aan het skypen op de radioquote:Op zondag 8 maart 2015 03:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is nog geeneens de sc. Luisteren jullie daar nu naar?
Als je er kunstzinnige beelden bij zou monteren had je wel een goeie filmhuis film.quote:
Welkom terugquote:
Wie ben jij? Vechten jonguh?quote:Op zondag 8 maart 2015 03:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rot op naar je eigen topic dan! Wij zijn ONZ wij zijn de beste!
Je kunt ook met je telefoon skypenquote:Op zondag 8 maart 2015 03:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb al eerder gezegd, ik wacht even op het adapterkabeltje voor m'n mic.
Poezeligdingquote:Op zondag 8 maart 2015 03:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb hem nu aanstaan. Wie hoor ik nu?
Dit is prima haarquote:Op zondag 8 maart 2015 03:15 schreef DeZwabber het volgende:
Haar is hetzelfde, misschien iets netter nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 8 maart 2015 03:18 schreef LompeHork het volgende:
Pitten, LV ligt KO op de bank, ondertussen, trusten![]()
oneluv alles.
QFTquote:Op zondag 8 maart 2015 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inmiddels al half aangevroten door de katten.
Dit zou zomaar een goed idee voor een show kunnen zijnquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 03:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een goed idee voor een show kunnen zijn...
\ohja en dan lekker truttig met recepten enzoquote:Op zondag 8 maart 2015 03:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien een idee voor volgend jaar: Huishoudbeursradio
Kun jij grunten?quote:Op zondag 8 maart 2015 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet even gaan oefenen op een verschrikkelijke stem voor volgende week geloof ik.
Jouw stem is leuk. Warm.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet even gaan oefenen op een verschrikkelijke stem voor volgende week geloof ik.
Whyquote:Op zondag 8 maart 2015 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat je dat niet kunt verpestenquote:Op zondag 8 maart 2015 03:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om de dromen van iedereen die net op mijn haar zat te soppen uiteen te doen spatten.
Ik ga slapen... maarrrrrrrrrr vrijdag de 13e ben ik er weerquote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Dus alle radiosterren zijn hier aanwezig. Grappig.
Als je nog PVV zendtijd zoek kun je het even vragen aan de eindbaas?quote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Te laat.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om de dromen van iedereen die net op mijn haar zat te soppen uiteen te doen spatten.
Hahaha, nee.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een goed idee voor een show kunnen zijn...
Ga je zolang slapenquote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga slapen... maarrrrrrrrrr vrijdag de 13e ben ik er weer
Niet nodig. Die andere partijen draaien hun eigen nek om.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je nog PVV zendtijd zoek kun je het even vragen aan de eindbaas?
Maak je toch nog wat mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
#Opzij radioquote:
Wat voor muziek draai je?quote:Op zondag 8 maart 2015 03:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga slapen... maarrrrrrrrrr vrijdag de 13e ben ik er weer
Aanrechtradio.quote:
Dolle mina radioquote:
Nee, maar dan kan ik wel en kookprogramma doen.quote:
Ik wil met Matador ook een kookprogramma doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan ik wel en kookprogramma doen.
quote:Op zondag 8 maart 2015 03:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil met Matador ook een kookprogramma doen.
Of een cokeprogramma.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil met Matador ook een kookprogramma doen.
Dan vraag je maar een plaatje aanquote:Op zondag 8 maart 2015 03:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Naar die housebagger kan ik echt niet luisteren.
Jij bent ook wereldberoemd hè.quote:Op zondag 8 maart 2015 03:43 schreef Joezi het volgende:
Lusten jullie geen kwark? Is heel gezond hoor, vooral linksdraaiende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |